Melyik a jobb?
  • Dikkma
    #7
    Na egy kis idézet, több ilyen kéne!

    "Támogatott 3D technológiák:
    .. Vertex + Pixel Shaders
    ATI kártyák hardverjéből:
    ..TruForm, aztán
    ..bumpmapping,
    ..environment mapping,
    ..hardware skinning(a szereplőket így skinelik, ami sokkal gyorsabb az eddigi módszereknél és részletesebb megjelenítést tesz lehetővé),
    ..shadow buffers, ..
    Na szeretném én mindezt EGYÜTT látni a NWO-ban. (szvsz)Fogadok, hogy az effektek háromnegyedét kikapcsolják.

    A Radeon 8500 v1.4-es pixel shaderjét nagyon szeretik a Termitegames-nél, mivel szerintük „kellemesen bársonyos” érzés nyomulni ezzel a kártyával.. Az elképesztően tehetséges fejlesztők nagyon szeretnének már hardveres displacement mappingot beépíteni az NOW-ba. Nahát a Matrox Parhelia 512-vel megkapják a lehetőséget. Másfél éve fejlesztik. A beígért fénytechnika – DE CSAK HA BENNE LESZ A VÉGSŐ VERZIÓBAN – megnyugtató, hiszen hasonlít az eddig veretlen Blade of Darkness megvilágításához: globális per-pixel fény és árnyjáték.

    A csapat állandóan újabb demókat küldött az ATI-nak, cserébe az ATI újabb kísérleti driverekkel látta el őket. Ebből levonva a következtetést, egy biztos: ATI kártyákon betonstabil lesz az NWO. "


    (Forrás)