• Zerg
    #36
    Maximalisan egyetertek veled. Szerintem is hamarosan el fog tunni a piacrol a GF3 Ti200. Talan marad a GF3 Ti500, de az joval dragabb lesz, mint a GF4 MX. Velemenyem szerint az nVidia temekpalettaja a kovetkezo keppen fog kinezni.
    Low-end: GF2 MX
    Kozepkategoria: GF4 MX
    Felso kategoria: GF4
    Varhatoan a GF3 Ti500 is szep lassan kiszorul a piacrol.
    Viszont bizhatunk az ATi-ban is :). A Radeon 8500 LE nagyon jo alternativa lesz a GF4 MX-re (esetleg ha kaphato lesz meg a GF3 Ti200-ra is).
    A teszteket elnezva latszik, hogy a komolyabbik 460-as MX igencsak megizzasztja a GF3 Ti 200-at is (pont e miatt nem fog sajat maganak konkurenciat csinalni az nVidia). Ellenben az uj jatekoknal (lasd Anand Unreal2-es engine-re epulo tesztnel siralmas volt a GF4 MX teljesitmenye, hianyzott belole a DX8.0-as tamogatas). Ketsegtelen, hogy a mai jatekoknal nagyon jol dolgozik a GF4 MX (jobban, mint vartam), de az ujabb programoknal (Unreal 2), mar gyenge lesz.
    A kartya arat is figyelembe veve (nagyjabol egy arban a GF3 Ti200-zal) az nVidia berkein belul jobb valasztasnak tunik a GF 3 Ti200. Tuningszempontjabol eleg keveset lehet olvasni, de a velemenyem az, hogya GF4 MX 460-ban, mar eleg keves plusz szufla maradt, mig a GF3 Ti200-ban, azert koztudott, hogy van :), illetve a Radeon 8500 LE-ben is van boven :).
    Tehat GF4 MX-et venni hasonlo arert, mint egy GF 3 Ti200, vagy egy Radeon 8500LE, szerintem penzkidobas, durvabban fogalmazva meggondolatlansag! A Pixelshader teljes hianya es a Vertex shader eros lebutitasa, sajnos az ezeket a tulajdonsagokat kihasznalo programokban meg fog jelenni.
    A mai programokat viszont, mind a GF4 MX, GF3 Ti200 es Radeon 8500LE is kitunoen viszi. Kartyat venni a jelen jatekaihoz felesleges (mivel meg egy GF2 Ti, vagy egy sima Radeon is jol viszi oket 1-1 kiveteltol eltekintve). A jovoben viszont nem lesz komoly konkurenciaja a GF4 MX a fentebb, mar tobbszor is emlegetett es jelenleg hasonlo arfekvesu kartyaknak...

    Zerg