69
  • Benedekco
    #69
    ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!ÁSZ!
  • Gabo
    #67
    RasputiN:
    Te se érts félre engem!
    Nekem sajnos nem igazán jön be a Q3:A rohanok előre és mészárolok mindenkit stílusa. (Pedig nagyon vártam, és kétszer is megpróbáltam megszeretni...) Sokkal inkább elnyerte a tetszésem az UT kicsit "visszafogottabb", taktikázásra építő rendszere. Ami a zenét illeti, az "izlések és pofonok". Szerintem UT-hez elég jó passzol ez a techno beütésű hang anyag. Ha meg nem tetszik, akkor be lehet alá rakni bármilyen CD-t. A menürendszerét a Word-höz hasonlítani kicsit erős. Pont annyi és azok menüpontok elérhetőek amikre leginkább szükség van. Persze itt is használható és néha használni is kell a konzolt, de nem létfontosságú a Q3:A-val szemben.
    A modellek számát mint írtam HIVATALOSAN a fejlesztők által készített INGYENES bonuspackokkal bővítették. Tehát első sorban nem az "amatör" modellekre gondoltam, persze ezek sem elhanyagolhatóak. Az aránytalan felépítést az emberi modellekre vonatkoztattam.
    Nem a különféle trükk ugrásokat és mozdulatokat kifogásoltam, ilyenek vannak UT alatt is, hanem azt, hogy az ugrás hossza, nagysága a géped teljesítményétől és a fps nagyságától függ. UT-ban rocket-jumpon kívül ott a antigrav boots, az impact jump és a shock jump is. Ezek pedig bizonyos szintig kombinálhatóak is. Tehát miaz amit nem oldottak meg?
    A forráskód letölthető, ezt elismerem. De szerinted az epic nem ad meg minden támogatást az UT-s fejlesztésekkel foglalkozó embereknek?

    Összegzés:
    Az UT esetében a fejlesztők már a kezdetektől tudták mit akarnak elérni. Ennek köszönhetően egy alaposan átgondolt és kidolgozott progi lett belőle. Ugyan ez a Q3:A-ról már nem mondható el...
  • Gabo
    #62
    RasputiN:
    Nem a "TEST" verziókra vonatkozott a kijelentésem!
    Arra, hogy nem voltak képesek megvalósítani mindent amit ígértek a játék megjelenése előtt. A kezelő felűlet összecsapott, egy normális menűt nem tudtak készíteni hozzá. A játék beállításait jóformán csak konzol parancsokkal tudod elérni. A játék kiegyensúlyozatlan, máig minden point release-ben módosítják a fegyverek és egyéb tárgyak beállításait. A csapat játékokat finoman szólva elhanyagolták. A botok az UT botjaihoz képest buták. Még a pályák sem voltak kitesztelve rendesen. A gép teljesítménytől és fps-től függő nagyságú ugrásokat nem is említve.
    Az időhiány miatt elmaradt ígéreteket 1 év múlva próbálták meg teljesíteni a TA-val. A TA-n pedig a vak is látja, hogy egy jó-rossz koppintása az UT-nek és a bonuspackoknak, szépen újracsomagolva.

    A botok kinézetéről annyit, hogy a Q3:A-nak sem erőssége a dolog. Az UT botjai legalább arányaikat tekintve emberszabásuk. Mellesleg UT-hez az INGYENESEN hozzáférhető bonus packokkal szépen fel lett bővitve a modellek száma. Ezen kívül a neten mindenki izlésének megfelelő modelleket/skineket találhat.
    Az epic megad minden támogatást a mod fejlesztőknek. Az UT fejlesztése már az Unreal után megkezdődőtt. Elég megnézni a patchekben lévő kisérő szövegeket a módosításokról. A fejlesztések során nagyon is figyelembe vették a játékosok véleményét, igényeit. Az eredmény egy olyan játék lett, melynek verhetetlen hangulata van, a jól kidolgozott pályákkal, kiegyensúllyozott fegyverekkel, átgondolt játékmódokkal, értelmes botokkal. A patchek csak az engient javították, vagy a játék szolgáltatásait bővítették.
    A Q3:A engine forráskódját pedig nem hiszem, hogy az id kiadta volna. Szerinted ha nyilvános lenne a forráskódja akkor ki licenszelné meg az id-től? Legfeljebb a Quake 1. forráskódja nyilvános úgy fél éve.
    Én inkább veszek kézbe egy szinte teljes játékdemot, mint valami erősen korlátozott csak az érdeklődés ébrentartására kiadott prebeta teszt állapotú játékkezdeményt.
    A Q3:A-t kipróbáltam, végig vittem, majd dobtam. Az UT megjelenése óta a gépemen van.
  • Gabo
    #60
    Detonator:
    Mikor megjelent az UT a Q3:A még javában csak prebéta szinten volt. Az Id-nek lépni kellett, hát összecsapták gyorsan a gamet, nehogy a konkurencia túlzott előnyre tegyen szert. A Q3:A megjelenésekor alig volt több az engine demojánál, reklámjánál amiért ráadásul a játékosok fizettek.
    Nagyon vártam a Q3:A-t, de miután kipróbáltam az UT-t, már nem tudott többet érdekelni.
    Nem lennék meglepve, ha az U2 megjelenése után is ez történne.
  • Gabo
    #56
    RasputiN:
    Tudod az az érdekes, hogy a fejlesztőknek még az UT-ba is sikerült beleszőniük az Unreal történetéből, hangulatából. Persze ha valaki nem olvassa el a karakterek előtörténetét nem sokat fog ebből megtalálni...
    Az meg a dolog másik fele, hogy az Epic tartani szokta az ígéreteit. Az UT-ben mindent megvalósítottak amiről előtte beszéltek. Az ID-re ez már kevésbé jellemző. A Q3:A megjelenésekor csak egy tech-demonak volt tekinthető. Csak egy év múlva sikerült pótolni a be nem teljesített igéreteket az TA-val (már ahogy).

    toMpEr:
    Szerinted, ha minden részecske, az összes objektum minden pontjának elvégeznék az ütközés ellenőrzését a teljes környezetet figyelembe véve, milyen gép kellene a "játékhoz"? Talán egy közepes sgi gépen már lehetséges volna. A játékoknál egyenlőre csak közelítéssel lehet ezt megoldani. És amíg közelítést használnak, addig pedig elő fog fordulni a talajba való belógás.

    Quake, Jancsika, Kulába:
    A quakerek és az id fanatikus rajonói már megjelenése előtt temették az UT-t. Ennek ellenére máig sikeres! Néhol még maga mőgé is utasította a Q3:A-t, vagy legalább vele egyenlő szintet ért el.
    Elég csak ezt megnézni: http://www.gamespy.com/stats/
  • ATi
    #54
    Ándájing
  • Coine
    #50
    hehe, kvékerek már rég lefutottak...
  • IMYke2.0.0.0
    #48
    Nekem is van véleményem:
    1. Az Unreal nélkül nem lenne verseny az FPS-piacon. Gondoljatok csak a közel 200, Unreal-motoros játékra!!!!!
    2. Nekem bejön az Unreal, az Unreal Tournament, a Quake 1, Quake 2 is. (A Quake 3-at láma játéknak tartom, akit érdekel miért, annak majd külön részletezem.)
    3. Szerintem a legnagyobb dobása ennek a játéknak az, hogy majdnem mindent MEGHAGYTAK a hangulatból, sőt, fokozták azt! Értitek? Igaz, itt is a pixelháború dívik, meg ilyen-amolya újítások megjelenítése, melldomborítás, de ha majd játszunk vele úgyis vizsgázni fog... Addig meg az a véleményem, hogy az Unreal II miatt fogok venni egy nagyon ász PC (!)-t !!!:)))
    4. A Doom III-at is várom, de csak azért, hogy tudjam, merre fejlődik a játékvilág, van-e értelme még figyelni azt. Mert hiába a sok szép háttér, textúra, fantasztikus animáció, meg csontvázalapú mechanizmusok, félig igaz AI, amikor a játék nem azt szolgálja, amit szolgálnia kéne: szórakoztatás és nem technikai bravúrkodás...
    Ha ellentmondásosnak tűnök az azért lehetséges, mert valahol elfogult vagyok az Unreal-Quake világgal kapcsolatban. Egyetlen FPS tudott ebbe komoylan beleszólni: Aliens vs Predator. Na attól a játéktól néha majdnem a becsináltam! :)
  • ATi
    #46
    Te valamit nagyon elneztel, hol volt vampit az elso reszben? hol volt robot? Minden leny a bolygo lakoja vagy hoditoja volt es nem robot... Ezeket inkabb a Q-ban keresd, foleg a 2-ben
    Quake: hol a tokombe talalsz a te kis q3adban olyan nagy es eles texturakat mint az itteni kepeken?
    DIII? hol van az meg... Addigra lesz U3 is talan
    Utalom az olyan embereket akik felnek attol ami jobb annal amit ok hasznalnak es inkabb jol leanyazzak, hogy ezzel kieleguljenek... es raadasul meg a nevuket se vallaljak...
  • ZAX
    #39
    Najó, akkor most már én sem értem, ha megvilágosítana esetleg egy hivatalos info, majd szólok;-)
  • ZAX
    #37
    Nem kell annyira aggódni, a bemutató egy 933 mhzes, Geforce2-vel felszerelt gépen futott zökkenőmentesen, és ez még nem is az optimalizált verzió...

    Az Unreal II mind az Unrealnek, mind az Unreal Tournamentnek a folytatása lesz, mivel a hangsúlyos egyjátékos mód mellett a multiplayer rész is olyan szinten lesz kidolgozva benne, hogy nyugodtan tekinthető az UT folytatásának is.

    Az Unreal Warfare konzolra készülő Unreal játék lesz (szerintem az egy- és többjátékos módja is egyaránt hangsúlyos lesz). Hivatalosan a fentieken kívül még szinte semmit sem lehet tudni róla.
  • Dikkma
    #35
    Fantasztikus! Izom szépek!
    Gépigényes nyavalygásokat meg el sem olvasom.
  • Coine
    #34
    Iszonyúúúú KIRÁLY!!!!!!!!!!!
    Én már leszedtem vagy 3 db filmet róla, a Hunreal-on fenn vannak, demo mikor ????????
  • toMpEr
    #31
    hallottam,de szerintem ha ez abbol allna akkor nem igy nezne ki.

    ha jobban megnezed, akkor latod,hogy belelog a talajba
  • silanor
    #29
    Na jo, nem leszek telhetetlen. Egy normalis trailer-er is beerem.
  • silanor
    #28
    elcsoppenek :)

    demo-t akarok!!!!
  • Gabo
    #26
    toMpEr:
    Hallottál már a 3D-s részecske rendszerekről? Nem? Nézz utána mit is takar a dolog.
  • Gabo
    #25
    bigwhite:
    Amiket eddig olvastam róla az alapján rendesen lesznek benne botok. Már a sima Unreal-ben is voltak botok, méghozzá nem is túl rosszak. A multiplayer része is meglehetősen korektnek ígérkezik. A singl rész pedig erősen épít az UT assaulr módjára.
  • Lacc
    #24
    Milyen sprite-okról beszélsz vazze'? Attól még, hogy kicsit el van mosódva a csóva széle nem jelenti azt, hogy sprite.
  • toMpEr
    #22
    szerintem a langszoros kep okadekul nez ki...a spriteokat mar quake2-be se nagyon lattunk
  • StarFist
    #20
    Szerintem egy 800-900 MHz proci+256 MB ram+ GF2 v. Radeon DDR elég lesz neki (1024x768-ban egy 17 colos monitoron). Nem hiszem, hogy jövő év elején kishazánkban 110 kHz-es 19"-os moncsik lesznek az átlagosak, szóval a többség 1024x768-ban gondolkodik a játékkal kapcsolatban (de javítsatok ki ha tévedek).
  • Gabo
    #17
    Részemről alig várom, hogy a kezeim közé kaphassam ezt a szépséget. Ez azt hiszem az a játék amit már a megjelenésekor meg kell vennem.
    Aki meg a gépigény miatt sirdogál talán emlékezzen vissza, hogy milyen igénye volt anno a Quakenek, a Q2-nek az Unreal-nek és az UT-nak. Amikor megjelentek alig volt gép (kis hazánkban) amin normálisan futottak volna.
    Másrészről adig még van több mint fél év, lehet sporolni.
    Mivel a multiplayer részére is elég rendesen rámennek azért szerintem kicsit az UT folytatásának is lehet tekinteni.
  • Laalee
    #14
    Hat emiat se fogok uj gepet venni...
  • Lord
    #5
    Jól mondtad Rudy!!! :)))))) Nekem is :))

    VKK:Lord
  • ity
    #2
    Hi
    Csak egy gond van. Jövő tavaszra még még akkor sem lesz annyi pénzem ha már most el kezdem félrerakni, hogy vegyek még 256 mega ramot, GeForce3-at és egy 1 GHz fölötti alapórajelen ketyegő procit. Márpedig ezek nélkül szvsz ez a "csoda" nem fog menni normálisan :( Ha meg lebutítjuk, hogy normális fps-el fusson, akkor meg nem lesz szebb/jobb mint az UT.