37
Vásárlás a Mistrálnál
  • tschymo_dvd
    #11
    Nem szabad a mistralnál vásárolni. semmit, még egy kibaszott egéralátétet sem! A Mistrálnál szemetebb számítástechnikai cég nincs Magyarországon + nagyon sok törvénytelenséget követ el, amivel természetesen semmilyen állami felügyeltet ,rendőrség nem foglalkozik, szerintetek miért, túl sok ész nem kell hogy rágyere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tovi
    #12
    Bazz, legalább nézd meg mikori topicot hozol fel!!!!
  • tschymo_dvd
    #13
    Bazz, legalább nézd meg a többi topicot + az index fórumot
  • NeoMaN
    #14
    Szvsz elég lett volna, ha 1*es vagy 2*es AGP-re állítod a 4*-es helyett.Ja, és fast writes disabled! Szal sztem nálad volt a hiba...
  • ollie
    #15
    Ezt már úgy sem fogja elolvasni, nézd meg a dátumot. ;D
  • RelakS
    #16
    Azthittem, valami szőröstalpú gyorsan nyitott 1 ilyet is )D
  • NeoMaN
    #17
    LOL, énis asztem vazz.....
  • NeoMaN
    #18
    Monnyuk furcsa is volt, hpgy TNT2 + Gef1-ről muzsikál itt nekünk...
    :D
  • Tovi
    #19
    Pontosan ezért nem kellett volna felhozni egy 3 éves topicot. Főleg egy erősen flém beírással.
  • josi
    #20
    Ez még ma is aktuális sajnos
    Ma én is tapasztaltam.

    Nem szabad a mistralnál vásárolni. semmit, még egy kibaszott egéralátétet sem! A Mistrálnál szemetebb számítástechnikai cég nincs Magyarországon + nagyon sok törvénytelenséget követ el, amivel természetesen semmilyen állami felügyeltet ,rendőrség nem foglalkozik, szerintetek miért, túl sok ész nem kell hogy rágyere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • bereslegeny
    #21
    Hi! Mi bajod a Mistrállal? Én szinte mindent ott vásároltam,-hibátlan,-le is kopogom.
  • Borg
    #22
    Gondolom a tuning által leégetett processzorát nem vették vissza. A köcsögök.

    Kár hogy egyesek még ma sem tudnak különbséget tenni a jogos vásárlói panasz, és a jóhírnév szándékos rontása között.
  • Raszkolnyikov
    #23
    szabad a gazda! nem tudom
  • josi
    #24
    Szia!

    Csak egy egyszerü billentyüzetet nem voltak hajlandó kicserélni,azt mondták menjek a Váci úti szervizbe,és én meg mondtam h akkor adják vissza a manit,1 napra rá vittem vissza! És nekem nem volt kedvem órákat sorba állni,mert ott nagyon sokan vannak mindig..csak ennyi a történet.
  • izb
    #25
    Na ezt meg mire írtad,meg kinek??
  • josi
    #26
    Hi!
    A mistrálnál soha nem veszek komoly alkatrészt,,proci,wincsi stb..
    Azt azért nem gondoltam volna h egy billentyűvel is ennyit szarakodnak.
  • izb
    #27
    Leesett,hogy mire írtad!
    De az tény és való hogy a Mistrálnál ganéjabb számtech céget nem hordott a válán a világ!
    Volt hozzá egyszer kétszer szerencsém,és soha nem égettem le direkt semmit,csak a normális garanciát akartam érvényesíteni!
    A kiszolgálás pocsék,rábeszélnek mindig valami szarra ami 2x drágább.Persze ha nem hagyod magad akkor ok,csak nem mindenki pc beálítotságú.
    Tehát fene sem érti,hogy minek véded!
    Biztos valami kapcsolatod van ott he he...
  • josi
    #28
    Remélem Borg nem az ő emberük
    Annál rendesem embernek ismertem meg itt a fórumon.
  • Borg
    #29
    Nem védtem őket. És természetesen nem vagyok az ő emberük.
    Egy szóval sem cáfoltam hogy esetleg tényleg jogos-e a kedves vásárló panasza.

    Csak arra hivtam fel a figyelmet, hogy különbség van a jogos panasz, és a bolthálózat hírnevének szándékos rongálása között. Negatív a tapasztalata? Forduljon a fogyasztóvédelemhez, a bolt vezetőségéhez, stb. Írja le ide a konkrét panaszát, hogy okulhassanak mások is. De másokra kontrázni tök felesleges.

    Azthiszem logikus, hogy nem a jogos panasszal élők ellen szóltam, hanem az olyanok ellen mint pl akit most ganéztam ki innen. Beregisztrál "szemét mistral" néven, csakmert hallott valamit, és milyenkurvamenő szidni.
    Ezenkívül az előző hozzászólásomban leírtakra is bőven akad példa. A tizenéves vérpistike otthon tönkrebassza az apuci pénzén vett gépet, és amikor a boltban (BÁRMELYIK BOLTBAN) elhajtják a halál faszára, akkor persze a bolt a hibás.
    Ugyanis a garanciális cserének a boltra nézve kötelező dolgokon kívül a vásárlóra is vannak vonatkozó szabályai. Amelyeket sokan szeretnek elfelejteni.
  • Borg
    #30
    Egyébként soha nem vettem még semmit a Mistralban - csak hogy a saját tapasztalataimról is szó legyen,- de az emberek véleményei alapján nem is fogok.
  • Robin Hood
    #31
    Amilyen "korrekt" a mistral, épp olyan "korrekt" lehet velük szemben bárki. Az azért sok mindent elárul hogy a Fogyasztóvédelem honlapján a számtech kategórián belül az összes topicnak együtt nincs annyi hozzászólása, mint a mistralnak egymagában.
  • josi
    #32
    Uhhhh,mik vannak itt a Fogyasztóvédelem honlapján..
    Mi is volt a mistral neve ezelött?
  • Zozo76
    #33
    En masfel evvel ezelott vettem a gepet a Mistralnal. Azota is megy mint az ora csont nelkul, elsore elindult. Akkor mondhatok ket miatyankot, mi?
  • Robin Hood
    #34
    Biztos protekciós voltál. :)
  • bereslegeny
    #35
    Hi! Úgy látom felkaptad a vizet,- mint a teve akinek összeütötték a tökeit. IZB provokál,-olvass a sorokközt. Nincs Őneki semmi baja a Mistrál-lal, csak feltuningolta egy témát,-vevő voltál rá. Ennyi.
  • Inquisitor
    #36
    Sector volt a neve. Selejtes cuccokat vásároltak fel (PC Chips, meg hasonszűrű gyártóktól), amik annyira vackok voltak, hogy minden darabb mellé adott a gyártó +2-t ingyen (gondolom egyik se ment át a minősítő teszten), aztán ezeket Sector "márkanéven" piacra dobták 2 év garival, ami itthon akkor ritka és csábító volt, majd lehúzták a rolót.
    Sok vásárló meg ottmaradt a Sector cucokkal zéró garanciával és nullan drivertámogatással. (Persze ügyesek megtalálhatták a valódi gyártókat.)
  • Inquisitor
    #37
    2004 nyarán még láttam valamelyik boltban az eladón Sector-os pólót :))