182195

-
#182195
George Russell, a 63-as rajtszámú versenyző 63. pontszerző helyezését érte el a Mercedes színeiben, és jelenleg 63 ponttal áll a bajnokságban. -
Stockbauer33 #182194 Végre jó futam.Gasly jóvolt
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! -
#182193
-
Stockbauer33 #182192 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! -
Stockbauer33 #182191 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! -
Stockbauer33 #182189 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! -
IXEMGabeo #182189 Verstappennek nagy szerencséje volt az időmérővel...futamon úgy néz ki lehetetlen előzni pedig a McLaren tuti gyorsabb lenne -
Stockbauer33 #182188 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! -
Stockbauer33 #182187 Tcunika a redbulba :D.Na vajon ugyan olyan autóval mit fut idén? -
F1rajongo #182186 Kellett a show-nak a balhé keltés, mintha Hamilton ellenkezett is volna ellene…
Amúgy Lec nem adta vissza a helyet, miután nem ment vele semmire…. -
IXEMGabeo #182185 Meg egy fontos momentumot kihagytak a kozvetitesbol...állítólag Hamilton kérte a csapatot, hogy Leclerc elmehet mellette mivel szenvedett a hátsó tapadassal. -
Stockbauer33 #182181 -
IXEMGabeo #182183 Kizárták a Ferrarikat és Gaslyt is a kínai futamról! -
IXEMGabeo #182182 Futam elment egynek Bearmen, Ocon páros nagyon jók voltak. Piastrinak viszont grat erőből jobb volt ma, mint Norris -
IXEMGabeo #182181 Az a kemény, hogy DRS-el együtt is alig bírnak előzni a turbulens levegő miatt csak akkor képesek, ha jelentős gumielonye van a másiknak. Ez nagyon gáz és nem akarják orvosolni a problémát...2000-es,2003-mas,2005-ös, 2007-es szezonok voltak a legjobb bizonyitekok arra, hogy lehetséges az előzés megfelelő szabályrendszer mellett. 2011-ben bevezetett DRS rendszer csak rontott a helyzeten. -
#182180
Fasza futam volt... Már most nem emlékszem semmire belőle ... atyaég .... -
Stockbauer33 #182179 Carlos csúnyán beszürkült a közép mezőnybe.Tsunika parádésan jön fel -
#182178
A Ferrarinak a Ferrari a lényege ... :) -
#182177
Amúgy elég fura nekem a Ferrari szurkolok, egy éve vagy kettő meg ment a huhogas meg a futty haminak, most meg jobban odavanak érte mint leclerc ért.
Ez a szememben köpönyegforgatos és divat drukkernek tűnik.
Ezek szerint nem A csapatnak nem a Ferrari a lényeg hanem a pilota személye. És mindegy hogy kicsoda ha pirosba van akkor azt imádni kell még akkor is ha előtte meg kifutyultek. -
#182176
Hát 10 forintot se raktam volna rá, hogy Hamilton élen végez és nem daráljákbe a mclarenek és Ver ...
Lehet mégse veri agyon Lec ?:D -
Stockbauer33 #182175 -
Stockbauer33 #182174 -
Stockbauer33 #182173 -
Stockbauer33 #182172 R I P E.J -
Stockbauer33 #182171 -
#182170
Durván dominál a McLaren, remélem a FIA lép valamit, 3 tized különbség a többiekhez képest, elfogadhatatlan, nem tesz jót a sportnak, nincs versenyzés, nagyon gáz. -
#182169
2025-re Stroll be lett árazva xD
-
#182168
na lehet majd korán kelni.. :D
-
IXEMGabeo #182167 ez egy zsenialis megoldas amugy nem volt tiltott akkoriban? -
#182166
DE jo lesz majd mikor már 22 auto fog vonatozni egymás után,mert nem tudnak elözni . Főleg ez akkor lesz szép amikor lekörözések lesznek és az élen halado se tudja lekerülni öket és emiatt lesznek fennakadások vagy emiatt nem tudnak normálisan menni az elől lévők. -
ohohjonika #182165 Erre már nem is emlékeztem, lopva a FB-ről. Suha Dezső posztja:
"McLaren - 1997 - Darren Heath fotós kideríti a plusz fékpedált
Az 1997-es Formula 1-es szezon derekán egy élesszemű fotós, Darren Heath felfigyelt rá, hogy a McLaren autójának fékjei a kanyar közepén narancssárgán izzottak. Heath azonnal tudta, hogy itt valami nincs rendben, mivel egy pilóta sem fékez a kanyar közepén, hiszen így nem lehet gyorsan menni.
Az 1997-es Osztrák Nagydíjon, ahol Darren Heath, az F1 Racing magazin fotósa is jelen volt, előhívatta képeit. Ekkor észrevette, hogy mindkét McLarenen izzanak a féktárcsák a kanyar azon pontjain is, ahol más versenyzők már rég a kigyorsítással törődtek. A főszerkesztő Matt Bishoppal – aki később a McLaren alkalmazottja lett – próbáltak rájönni, mi állhat a háttérben, végül maga Heath vetette fel a gyanút, miszerint lehet egy extra pedál a McLarenben. Bishoppal kitalálták, hogy ha a wokingi istálló egyik autója kiesik egy versenyből, megpróbálják lencsevégre kapni a pilótafülke belsejét. Bishop és Heath megbeszélték a soron következő Luxemburgi Nagydíj előtt – amit a Nürburgringen tartottak -, hogy amint kiállni kényszerül egy McLaren, Bishop felhívja a fotóst és elmondja neki, hová kell mennie.
Ironikus módon az első két helyen haladó McLarenek épp a brit tv-csatorna (ITV) reklámszünetében mondták be az unalmast, azonban Heath Bishop segítsége nélkül is utat talált Mika Hakkinen MP4/12-eséhez. A fotós hamar le is kapta a pedálokat, majd amikor megérkeztek a képek, beigazolódott gyanújuk: a McLarenben három pedál volt megtalálható!
Az extra fék a hátsó kereknél lépett működésbe, az alulkormányzottság csökkentése érdekében."
-
#182164
-
#182163
Látványra a racing bulls autoja jon be legjobban eddig, azon vannak olyan elemek ami egyfajta egyvelege az öszes tavalyi autonak, és sokat változott tavaly ota, a többi csapaton meg nagyitoval kell keresni a változásokat. Ahhoz képest hogy a ferrarinak is 99%ra uj autorol beszélnek, külsőleg nem sok eltérés van a tavalyihoz képest. Legalább is nem akkora mind a RacingBulls nál. -
#182162
-
#182161
Élni fog 1 versenyt. Mindenki káromkodni fog direktben másodpercenként, aztán az egész mezőny kiesik egy hónapra, és a hülye FIA meghátrál. De legalább kiröhögtették magukat.
Inkább azt kellene elérni, hogy idény közben TILOS legyen szabályt módosítani. -
#182160
Azért ez elég dedős és szigoru, 2 évig ott lebeg a fejuk felett egy kiélezett verseny közben, hogy ha egy rossz szot szol, akkor egy honapig eltiltják, egy honap alatt akár 4 verseny is leeht vagyis ha a bajnoki cimért harcol akkor 100 pont minus, arról nem is beszélve, hogy utána ugyan ugy ujraindul a számláló, tehát akár többször islehet egy évben.
Vajon az FIA számára milyen buntetések vannak amikor hulye szabályozás és szabályértelmezés miatt teljesen megváltoztatja a végeredményt és a versenyt? Az menyire rombolja kevésbé az F1es autoversenyzést mint amikor valaki ezek miatt elmormog egy keresetlen szot az FIA -ra?
Szerintem az elöbbi károsabb mint az ha valaki káromkodik.
Az legalább egy emberi megynilvánulás ebben az agyonszabályozott gépies versenysorozatban.
Mindig ugyan azokat a nyilatkozatokat hallgatni a versenyzőktöl a podiumnál már kicsit fáraszto. -
#182159
-
#182158
Nincs szebb Ferrari a világon. (szerintem) -
#182157
-
IXEMGabeo #182156 Azért Prost sem volt semmi, ha érdekei úgy kívánták ráadásul kihasználta, hogy francia volt az akkor FIA elnök ..