182195
  • nearo
    #182195
    George Russell, a 63-as rajtszámú versenyző 63. pontszerző helyezését érte el a Mercedes színeiben, és jelenleg 63 ponttal áll a bajnokságban.
  • Stockbauer33 #182194
    Végre jó futam.Gasly jóvolt

  • repvez
    #182193
  • Stockbauer33 #182192
  • Stockbauer33 #182191
  • Stockbauer33 #182189
  • IXEMGabeo
    #182189
    Verstappennek nagy szerencséje volt az időmérővel...futamon úgy néz ki lehetetlen előzni pedig a McLaren tuti gyorsabb lenne
  • Stockbauer33 #182188
  • Stockbauer33 #182187
    Tcunika a redbulba :D.Na vajon ugyan olyan autóval mit fut idén?
  • F1rajongo
    #182186
    Kellett a show-nak a balhé keltés, mintha Hamilton ellenkezett is volna ellene…

    Amúgy Lec nem adta vissza a helyet, miután nem ment vele semmire….
  • IXEMGabeo
    #182185
    Meg egy fontos momentumot kihagytak a kozvetitesbol...állítólag Hamilton kérte a csapatot, hogy Leclerc elmehet mellette mivel szenvedett a hátsó tapadassal.
  • Stockbauer33 #182181
  • IXEMGabeo
    #182183
    Kizárták a Ferrarikat és Gaslyt is a kínai futamról!
  • IXEMGabeo
    #182182
    Futam elment egynek Bearmen, Ocon páros nagyon jók voltak. Piastrinak viszont grat erőből jobb volt ma, mint Norris
  • IXEMGabeo
    #182181
    Az a kemény, hogy DRS-el együtt is alig bírnak előzni a turbulens levegő miatt csak akkor képesek, ha jelentős gumielonye van a másiknak. Ez nagyon gáz és nem akarják orvosolni a problémát...2000-es,2003-mas,2005-ös, 2007-es szezonok voltak a legjobb bizonyitekok arra, hogy lehetséges az előzés megfelelő szabályrendszer mellett. 2011-ben bevezetett DRS rendszer csak rontott a helyzeten.
  • lac coo
    #182180
    Fasza futam volt... Már most nem emlékszem semmire belőle ... atyaég ....
  • Stockbauer33 #182179
    Carlos csúnyán beszürkült a közép mezőnybe.Tsunika parádésan jön fel
  • lac coo
    #182178
    A Ferrarinak a Ferrari a lényege ... :)
  • repvez
    #182177
    Amúgy elég fura nekem a Ferrari szurkolok, egy éve vagy kettő meg ment a huhogas meg a futty haminak, most meg jobban odavanak érte mint leclerc ért.
    Ez a szememben köpönyegforgatos és divat drukkernek tűnik.
    Ezek szerint nem A csapatnak nem a Ferrari a lényeg hanem a pilota személye. És mindegy hogy kicsoda ha pirosba van akkor azt imádni kell még akkor is ha előtte meg kifutyultek.
  • lac coo
    #182176
    Hát 10 forintot se raktam volna rá, hogy Hamilton élen végez és nem daráljákbe a mclarenek és Ver ...
    Lehet mégse veri agyon Lec ?:D
  • Stockbauer33 #182175
  • Stockbauer33 #182174
  • Stockbauer33 #182173
  • Stockbauer33 #182172
    R I P E.J
  • Stockbauer33 #182171
  • Sippie
    #182170
    Durván dominál a McLaren, remélem a FIA lép valamit, 3 tized különbség a többiekhez képest, elfogadhatatlan, nem tesz jót a sportnak, nincs versenyzés, nagyon gáz.
  • desigo
    #182169
    2025-re Stroll be lett árazva xD

  • Szabi #182168
    na lehet majd korán kelni.. :D
  • IXEMGabeo
    #182167
    ez egy zsenialis megoldas amugy nem volt tiltott akkoriban?
  • repvez
    #182166


    DE jo lesz majd mikor már 22 auto fog vonatozni egymás után,mert nem tudnak elözni . Főleg ez akkor lesz szép amikor lekörözések lesznek és az élen halado se tudja lekerülni öket és emiatt lesznek fennakadások vagy emiatt nem tudnak normálisan menni az elől lévők.
  • ohohjonika
    #182165
    Erre már nem is emlékeztem, lopva a FB-ről. Suha Dezső posztja:

    "McLaren - 1997 - Darren Heath fotós kideríti a plusz fékpedált
    Az 1997-es Formula 1-es szezon derekán egy élesszemű fotós, Darren Heath felfigyelt rá, hogy a McLaren autójának fékjei a kanyar közepén narancssárgán izzottak. Heath azonnal tudta, hogy itt valami nincs rendben, mivel egy pilóta sem fékez a kanyar közepén, hiszen így nem lehet gyorsan menni.
    Az 1997-es Osztrák Nagydíjon, ahol Darren Heath, az F1 Racing magazin fotósa is jelen volt, előhívatta képeit. Ekkor észrevette, hogy mindkét McLarenen izzanak a féktárcsák a kanyar azon pontjain is, ahol más versenyzők már rég a kigyorsítással törődtek. A főszerkesztő Matt Bishoppal – aki később a McLaren alkalmazottja lett – próbáltak rájönni, mi állhat a háttérben, végül maga Heath vetette fel a gyanút, miszerint lehet egy extra pedál a McLarenben. Bishoppal kitalálták, hogy ha a wokingi istálló egyik autója kiesik egy versenyből, megpróbálják lencsevégre kapni a pilótafülke belsejét. Bishop és Heath megbeszélték a soron következő Luxemburgi Nagydíj előtt – amit a Nürburgringen tartottak -, hogy amint kiállni kényszerül egy McLaren, Bishop felhívja a fotóst és elmondja neki, hová kell mennie.
    Ironikus módon az első két helyen haladó McLarenek épp a brit tv-csatorna (ITV) reklámszünetében mondták be az unalmast, azonban Heath Bishop segítsége nélkül is utat talált Mika Hakkinen MP4/12-eséhez. A fotós hamar le is kapta a pedálokat, majd amikor megérkeztek a képek, beigazolódott gyanújuk: a McLarenben három pedál volt megtalálható!
    Az extra fék a hátsó kereknél lépett működésbe, az alulkormányzottság csökkentése érdekében."

  • Szabi #182164
  • repvez
    #182163
    Látványra a racing bulls autoja jon be legjobban eddig, azon vannak olyan elemek ami egyfajta egyvelege az öszes tavalyi autonak, és sokat változott tavaly ota, a többi csapaton meg nagyitoval kell keresni a változásokat. Ahhoz képest hogy a ferrarinak is 99%ra uj autorol beszélnek, külsőleg nem sok eltérés van a tavalyihoz képest. Legalább is nem akkora mind a RacingBulls nál.
  • repvez
    #182162
  • AnuluWork #182161
    Élni fog 1 versenyt. Mindenki káromkodni fog direktben másodpercenként, aztán az egész mezőny kiesik egy hónapra, és a hülye FIA meghátrál. De legalább kiröhögtették magukat.

    Inkább azt kellene elérni, hogy idény közben TILOS legyen szabályt módosítani.
  • repvez
    #182160
    Azért ez elég dedős és szigoru, 2 évig ott lebeg a fejuk felett egy kiélezett verseny közben, hogy ha egy rossz szot szol, akkor egy honapig eltiltják, egy honap alatt akár 4 verseny is leeht vagyis ha a bajnoki cimért harcol akkor 100 pont minus, arról nem is beszélve, hogy utána ugyan ugy ujraindul a számláló, tehát akár többször islehet egy évben.

    Vajon az FIA számára milyen buntetések vannak amikor hulye szabályozás és szabályértelmezés miatt teljesen megváltoztatja a végeredményt és a versenyt? Az menyire rombolja kevésbé az F1es autoversenyzést mint amikor valaki ezek miatt elmormog egy keresetlen szot az FIA -ra?
    Szerintem az elöbbi károsabb mint az ha valaki káromkodik.
    Az legalább egy emberi megynilvánulás ebben az agyonszabályozott gépies versenysorozatban.
    Mindig ugyan azokat a nyilatkozatokat hallgatni a versenyzőktöl a podiumnál már kicsit fáraszto.
  • RatBaG #182159
  • CodeRed
    #182158
    Nincs szebb Ferrari a világon. (szerintem)
  • lac coo
    #182157
  • IXEMGabeo
    #182156
    Azért Prost sem volt semmi, ha érdekei úgy kívánták ráadásul kihasználta, hogy francia volt az akkor FIA elnök ..