182174
  • Stockbauer33 #182174
  • Stockbauer33 #182173
  • Stockbauer33 #182172
    R I P E.J
  • Stockbauer33 #182171
  • Sippie
    #182170
    Durván dominál a McLaren, remélem a FIA lép valamit, 3 tized különbség a többiekhez képest, elfogadhatatlan, nem tesz jót a sportnak, nincs versenyzés, nagyon gáz.
  • desigo
    #182169
    2025-re Stroll be lett árazva xD

  • Szabi #182168
    na lehet majd korán kelni.. :D
  • IXEMGabeo
    #182167
    ez egy zsenialis megoldas amugy nem volt tiltott akkoriban?
  • repvez
    #182166


    DE jo lesz majd mikor már 22 auto fog vonatozni egymás után,mert nem tudnak elözni . Főleg ez akkor lesz szép amikor lekörözések lesznek és az élen halado se tudja lekerülni öket és emiatt lesznek fennakadások vagy emiatt nem tudnak normálisan menni az elől lévők.
  • ohohjonika
    #182165
    Erre már nem is emlékeztem, lopva a FB-ről. Suha Dezső posztja:

    "McLaren - 1997 - Darren Heath fotós kideríti a plusz fékpedált
    Az 1997-es Formula 1-es szezon derekán egy élesszemű fotós, Darren Heath felfigyelt rá, hogy a McLaren autójának fékjei a kanyar közepén narancssárgán izzottak. Heath azonnal tudta, hogy itt valami nincs rendben, mivel egy pilóta sem fékez a kanyar közepén, hiszen így nem lehet gyorsan menni.
    Az 1997-es Osztrák Nagydíjon, ahol Darren Heath, az F1 Racing magazin fotósa is jelen volt, előhívatta képeit. Ekkor észrevette, hogy mindkét McLarenen izzanak a féktárcsák a kanyar azon pontjain is, ahol más versenyzők már rég a kigyorsítással törődtek. A főszerkesztő Matt Bishoppal – aki később a McLaren alkalmazottja lett – próbáltak rájönni, mi állhat a háttérben, végül maga Heath vetette fel a gyanút, miszerint lehet egy extra pedál a McLarenben. Bishoppal kitalálták, hogy ha a wokingi istálló egyik autója kiesik egy versenyből, megpróbálják lencsevégre kapni a pilótafülke belsejét. Bishop és Heath megbeszélték a soron következő Luxemburgi Nagydíj előtt – amit a Nürburgringen tartottak -, hogy amint kiállni kényszerül egy McLaren, Bishop felhívja a fotóst és elmondja neki, hová kell mennie.
    Ironikus módon az első két helyen haladó McLarenek épp a brit tv-csatorna (ITV) reklámszünetében mondták be az unalmast, azonban Heath Bishop segítsége nélkül is utat talált Mika Hakkinen MP4/12-eséhez. A fotós hamar le is kapta a pedálokat, majd amikor megérkeztek a képek, beigazolódott gyanújuk: a McLarenben három pedál volt megtalálható!
    Az extra fék a hátsó kereknél lépett működésbe, az alulkormányzottság csökkentése érdekében."

  • Szabi #182164
  • repvez
    #182163
    Látványra a racing bulls autoja jon be legjobban eddig, azon vannak olyan elemek ami egyfajta egyvelege az öszes tavalyi autonak, és sokat változott tavaly ota, a többi csapaton meg nagyitoval kell keresni a változásokat. Ahhoz képest hogy a ferrarinak is 99%ra uj autorol beszélnek, külsőleg nem sok eltérés van a tavalyihoz képest. Legalább is nem akkora mind a RacingBulls nál.
  • repvez
    #182162
  • AnuluWork #182161
    Élni fog 1 versenyt. Mindenki káromkodni fog direktben másodpercenként, aztán az egész mezőny kiesik egy hónapra, és a hülye FIA meghátrál. De legalább kiröhögtették magukat.

    Inkább azt kellene elérni, hogy idény közben TILOS legyen szabályt módosítani.
  • repvez
    #182160
    Azért ez elég dedős és szigoru, 2 évig ott lebeg a fejuk felett egy kiélezett verseny közben, hogy ha egy rossz szot szol, akkor egy honapig eltiltják, egy honap alatt akár 4 verseny is leeht vagyis ha a bajnoki cimért harcol akkor 100 pont minus, arról nem is beszélve, hogy utána ugyan ugy ujraindul a számláló, tehát akár többször islehet egy évben.

    Vajon az FIA számára milyen buntetések vannak amikor hulye szabályozás és szabályértelmezés miatt teljesen megváltoztatja a végeredményt és a versenyt? Az menyire rombolja kevésbé az F1es autoversenyzést mint amikor valaki ezek miatt elmormog egy keresetlen szot az FIA -ra?
    Szerintem az elöbbi károsabb mint az ha valaki káromkodik.
    Az legalább egy emberi megynilvánulás ebben az agyonszabályozott gépies versenysorozatban.
    Mindig ugyan azokat a nyilatkozatokat hallgatni a versenyzőktöl a podiumnál már kicsit fáraszto.
  • RatBaG #182159
  • CodeRed
    #182158
    Nincs szebb Ferrari a világon. (szerintem)
  • lac coo
    #182157
  • IXEMGabeo
    #182156
    Azért Prost sem volt semmi, ha érdekei úgy kívánták ráadásul kihasználta, hogy francia volt az akkor FIA elnök ..
  • lac coo
    #182155
    A Senna film, mint film csapnivaló. Fél óra után meguntam, mikor huszadjára mutatták meg, hogy lenyomja a gázpedált... Kritikán aluli. Az csak személyes köcsögségem, hogy én Sennát egy büdös parasztnak tartottam egész életemben ! :D
  • IXEMGabeo
    #182154
    fasza volt a Senna dokumentumfilm, de hiányoltam belőle a 93-as Doningtoni versenyét, ahogy átgázolt mindenkin esőben...tovább Mansellel való párharcáról is nagyon kevés volt benne.
  • repvez
    #182153


    Hátha valakit érdekel, mondjuk én már az elözö 2 évadot se nézem, mert annyira bulvárosra és teljesen más kontextusba helyeznek szituáciokat, hogy ez a része nem érdekel . Amikor elkezdték csinálni azt gondoltam, hogy majd tényleg megtudunk pár részletet a technikai oldalárol a háttérben folyo munkáknak megtudjuk , hogy mik voltak azok a változások a kocsikon amiket év közben nem mondhattak el, nehogy a másik csapat felhasználja.
    DE nem semmi ilyen nem volt, de még akár arról is lehetett volna szo bennuk, hogy hogy ment egy egy átigazolás folyamata.
    Meg amugy egy nagy katyvasz az egész rész, sose tudni, hogy mikor melyik futamrol lesz szó vagy kiről. nemhogy egy egy rész egy futamrol szolna és a kulcs szereplöket kérdezgetnék, hogy mikor mi volt a helyzet a versenyen akár a stratégiárol akár , hogy mi volt a hiba a kocsival vagy mi vezetet a kicsuszáshoz balesethez, legyen az vezetői hiba vagy muszaki.

    ennek látnám értelmét.
  • AnuluWork #182152
    Így van.
  • lac coo
    #182151
    Öszinté nszólva én úgy látom kb nulla értelme van a szélvsatorna korlátozásnak, kb szerencse alapon működnek/nem működnek a fejlesztések... Kb amíg a betonra nem gurul az autó vakon van mindneki, hogy vagy működik vagy nem ... sokszor még jól is néz ki szimulációabn 6 szélcsatornában a fejlesztés, aztén első versenyen buknak 5 helyezést vele , és az egész év kukába végzi...
    Tesztek nélkül hulladék ez az egész ...
  • repvez
    #182150

    Arról viszont nem igen hallani, hogy bár egységesen január 1 tol kezdhetik meg a fejlesztést a 2026 os autonak, de azok a csapatok akik már most is a verseny résztvevői, nekik a 2025 ös auto fejlesztésére is kell költeni és időt szánni, mig azok akik csak 2026 tol jönnek, ök meg csak az uj autora fejlesztenek egész évben rengeteg elönyre szert tehetnek.
    A regulácio nem tudom, hogy rájuk is vonatkozik, hogy mennyit használhatják a szélcsatornát és egyébb CFD szoftvereket, mert ugye azok mind az elözö év helyezéséből számolják.
    Ebből a szempontbol most a mclaren huzta a rövidebbet, mert megnyerték a bajnokságot, igy nekik lehet a legkevesebb idöt használni a szélcsatornát, ugy, hogy 2 autot is kellene nekik fejleszteni,mert esetleg esélyuk lenne az ideit is megnyerni.

    Mig a williems sokkal több időt kap és mivel esélye sincs jobb helyezésre igy egybol tolhatja teljes erővel a 2026os projectet.

    Ezt igy nam tartom teljesen fair és egyenrangu feltételeknek.
  • Stockbauer33 #182149
    Dec 5-7 télapó futam



    Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2024.12.28. 18:52:51
  • repvez
    #182148
    Megnéztem a SENNA sorozatot netflixen. azt kell mondjam, hogy jo lett. még nem volt ennyi infonk abban az idöben mint most , igy nem tudni, hogy biztosan igy történtek e dolgok a csapat és a versenyzők között, de ami a közvetitésekbol láthattunk azok a helyén voltak.
    ÉS ritkán irok ilyet, de mig egy baszós kardozós woke filmről csinálnak 3-4 évadot is itt meg 6 résszel lezavarják. pedig lehetett volna még mit mutatni vagy részletezni .A szereplök mint felismerhetőek voltak a szinészekből, az autokat ujragyártották igy a látvány is a helyén volt.
  • repvez
    #182147

    Akkor ma teljes lett a lista.6 ujjonc lesz jövöre.
    Utoljára szerkesztette: repvez, 2024.12.20. 12:54:53
  • lac coo
    #182146
    no kit nyír ki jövőre a redbull ? :DDDDDDDDDD
  • repvez
    #182145
  • repvez
    #182144
    Perez Távozik a RB-tól, gondolom, hogy kapott egy kis pulykapénzt , hogy igy gondolja
  • repvez
    #182143


    Egy másik fura változtatás, a mostani era-ban azt mondták, hogy azért akarják, hogy kifelé vezessék a légáramot, hogy minél kevésbé zavarja a mögötte jövöt és , hogy közelebbrül tudja követni, akkor most 2026-tol, megint nem tudják majd követni egymást, mert most meg az összes levegőt befelé terelik és még nagyobb lesz a piszkor légáram mögötte.

    Ezek szerint felesleges volt minden fejlesztés ami a mostani érára behoztak?
  • Stockbauer33 #182142
    Kedves Norbika innentől fél évig nemkell PornHub.Kicsap6tod erre a képre.Kár h a VerébGé nem volt a képen


    Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2024.12.15. 11:44:07
  • RatBaG #182141
  • lac coo
    #182140
  • repvez
    #182139


    végleges 2026os concept design

    Azt azért szeretem amikor saját magukat szemen köpik a szabályok meghozatalánál. Mert nem következetesek és nem igen gondolják át, hogy akkor mit miért csináltak régebben.
    Az alacsony orrt azért vetették el ,mert, hogy a ráfutásnál megemeli a másik autot és ez balesetveszélyes, merrt a pilota fejére tolja a másikat.
    Aztán jöttek a magasitott orrok, azzal meg az volt a baj, hogy oldalrol ötközéskor kevésbé védi a pilotát akibe belemennek.
    az utolso szabályváltozásnál a hátső szárnyat lekerekitették, hoyg a véglap örvények ne okozzanak zavart a mögötte jönövek és közelebb tudjon jöni , követni.
    Régebben voltak a széles elsőszárnyak, hogy a ráfutásos baleseteket amikor kerék kerékhez érhet elkerüljék, most megint keskeny szány van, ellenben lesz egy éles peremes szárny véglap, hogy ha lehet azért vágja ki a gumit és legyen defect.

    Az azto mérete csokkent, de ahogy nézem nem az elejéből vettek el hanem a hátuljábol, mert eléggé hosszunak tunik az orr rész és a motor tér meg rövidnek, jo lesz biztos, hogy minden a pilota hátát melegiti megint .
    Utoljára szerkesztette: repvez, 2024.12.12. 17:12:54
  • F1rajongo
    #182138
    Azon csodálkozom, hogy GR milyen bátran és jól kimondta az igazságot Ver-rel kapcsolatban. Nem szokás az ilyen őszinteség. Most ezen a versenyen végre Ver meg lett büntetve, hogy neki ment Piastri-nak. Ez sem szokás.
  • Stockbauer33 #182137
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Pierre Gasly became the first full-time driver in F1 history to have cost his team £0 in damages
  • repvez
    #182136
    Hát igen valahogy nem jo a helyzet amikor az élcsapatok akár az utolso helyről is nyerni tudnak, de a dobogora mindenképp visszatérnek, és nem csak az utolso körben.
    Leclerc is már a első 10 körben már ott volt az elejében. Verstappen is az utolso helyről nyert esőben.
    Ezekről a felesleges hátrasorolások és időbunteésektöl csak mesterkélt lesz az egész és sokkal bonyolultabb.

    A régi időkben semi ilyen nem volt, ment az adok kapok egymás között és senki nem árulkodott mint a dedóban egymásra, hogy buntessék meg a másikat . Most meg még egy joizut se káromkodhatnak enélkül .
  • manson222
    #182135
    A legjobb pilótákat kellene a legszarabb kocsikba ültetni és fordítva. Akkor tényleg egész jó szezonokat kapnánk. :DD