176500
  • RatBaG #176500
    https://streamable.com/dzjx33
  • b-type
    #176499
    :))
    Milyen hátszél??!
    Szerinted tényleg lefejlesztette a Red Bull a Mercedes-t?! Meg lassan a McLaren is, sőt a Ferrari is némely pályán...szal az összes high rake autó?
  • AnuluWork
    #176498
    Lesz ez még fordítva is. Mennyi előnye maradt Verstappennek? 8 pont? Ha Perez mást se csinál, csak ezt, két verseny alatt behozzák az elvesztett 25 pontot. :D

    Viszont az egész évadra elgondolkodtató, hogy eljutottunk oda, hogy annyira gyors a RB, hogy akkora hátszéllel, mint amit Hamilton és a Merci kap a FIAtól, Hamilton és a Merci már csak szabálytalanul tudnak szerelni. :) Lásd hátsó szárny (kb. semmi se változott és a mostani).
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2021.07.23. 14:27:46
  • ximix #176497
    Már több órányi elemzés született az "esetről", képkockákra lassítva, de ettől függetlenül real time-ban kb.3 mp volt a falban megállással együtt.




  • __Jacek__
    #176496
    Az ígérted nem posztolsz a témában többet :D :D :D
  • lac coo
    #176495
    Hamilton a legtökösebb a mezőnyben !! Lassú kanyarokban elveszi, hogy ne legyen összeakadás, megvárja a 300-as kanyart, majd ott nekimegy szándékosan ! :)) E zazöcsém ! :DDDDD
  • repvez
    #176494
    214g baleset.
  • sure
    #176493
    Igen, igen. Nem, nem. Igen.

    Nem bizony!
  • sure
    #176492
    Verstappenel amúgy konkrétan mi van, mármint egészségileg - tényleg semmi baja nem lett? Akár milliméteres nagyságrendű csigolyaelmozdulás, illetve van az a típusú "megütődés", ami akár egy-két nap múlva kezd el igazán fájni? A vadászgépből katapultáló pilóták közül is sokan szenvedtek olyan csigolyasérülést a folyamat során, hogy utána már - szuperszonikus gépen legalábbis - már nem is repülhettek utána. Igaz, ott "csak" legfeljebb 20G körül kapnak, viszont valamivel hosszabban vannak neki kitéve.

    Jó lenne látni valami 100% megnyugtató nyilatkozatot, hogy tetőtől talpig, a 21. században elérhető összes eszközzel megvizsgáltuk, és semmiféle fizikai károsodást nem szenvedett. Az is lehet, hogy a nemnyilatkozás a pszichológiai csata része.
    Utoljára szerkesztette: sure, 2021.07.22. 20:06:41
  • AnuluWork
    #176491
    Hamilton tudta, hogy ha Max elmegy, vége a bulinak. Ugyanazt csinálta, mint Senna Suzukában Prosttal, csak itt Hamilton nem esett ki ... Megj. a verseny előtt el is mondta, hogy keményen fog küzdeni, hogy Max ne menjen el mellette, mint a sprinten.

    Viszont ez nem az utolsó előtti verseny volt.
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2021.07.22. 19:34:14
  • __Jacek__
    #176490
    Legbolkapott es egyebkent sem volt SIR meg akkor. :)
  • PLaci #176489
  • b-type
    #176488
    oks.
  • sure
    #176487
    Ugyanez a nickem az index fórumon is, de a Forma-1 -1999 topikot csak read-only módban követem, túl belterjes és sokszor durván személyeskedő ahhoz, hogy kedvem legyen hozzászólni (tátott száj vs fütyierdőt nem akarok játszani). Ahogy itt is, a te hozzászólásaid jelentik az üdítő kivételek tekintélyes részét... ;)
  • adam46
    #176486
    Hamilton 2018-ban még egészen máshogy vélekedett a silverstone-ihoz hasonló balesetekről
  • b-type
    #176485
    "Áúténtikús forrás :P"

    Millyen nick-n nyomod az indexen? nem kötelező mondani, csak kérdezem, ha mondod tudom, ha nem az is tökre oké. :))
    Jöhet privátban is... igazából úgy kellett volna nekem is :))
  • oneal1
    #176484
    na ezért mondtam :D

    lehet otthon nála ez a szint a családdal ezért hozta ezt a példát
  • __Jacek__
    #176483
    Úúúú de megmondtad :D ez már ilyen frappáns válaszok mestere szint :D
  • lac coo
    #176482
    Uccső hsz ezzel kapcxsolatban :

    Ne koptassátok a billt, dárga dolog. Nem fogok foglalkozni a személyeslkedéssel, szóval semmi értelme az energiát rám pazarolni ,otthon lehet gyakorlni a családdal ,vagy esetleg ha nem lesz kivel itt egymást felszopkodni ! Köszike !!! :DDD
  • oneal1
    #176481
    hagyd....teljesen értelmetlen vele bármibe belemenni.


    ebből a 3D izéből is látszik, hogy az istened nem fordul be :D
    Utoljára szerkesztette: oneal1, 2021.07.22. 09:56:39
  • __Jacek__
    #176480
    Megint lejött a lényeg látom :D
    Én értem hogyha Hamilton lenyilatkozná hogy direkt lökte ki Maxot te akkor is maradnál tagadásban :D
    Indokok: Mert nem vagy Csak :D
  • lac coo
    #176479
    Hát jah, legalább már nem fékpróbázik Verstappen... Meg tisztán ,szabály és sportszerűebn is megtanult előzni :DDDD

    https://youtu.be/YFWUKn6t_dw


  • lac coo
    #176478
    3D izé ....

  • __Jacek__
    #176477
    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=4ikWhv-1w5E&fbclid=IwAR3I9DKMkIrKcqBZM2PsyVlvlOfzYVBDSOxkWS9Lk2uGprXkNoekWw6-gaE

    ez a fórum motor az internet szégyene komolya...
    Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2021.07.22. 08:54:21
  • sure
    #176476
    2016-17-18-ban valóban voltak hajmeresztő húzásai, a féktávon cikázások miatt oltották is rendesen (jogosan), én úgy látom, hogy ebből a szempontból sokat fejlődött - de elég baj lenne, ha nem fejlődött volna 5 év alatt semmit...
  • Stockbauer33 #176475

  • __Jacek__
    #176474
    fakenews :D
  • sure
    #176473
    Áúténtikús forrás :P
  • Magnum PI
    #176472
    Ezt szívesen megosztanám. Megvan esetleg a forrás?
  • adam46
    #176471
    Egy nárcisztikus embertől nem várhatsz empátiát.
  • __Jacek__
    #176470
    Hamilton 2018:
    „Végső soron, ha tönkreteszed valaki futamát egy hiba miatt, és utána sikerül visszakapaszkodnod és előtte végezned, akkor az a büntetés nincsen összhangban azzal a hibával.”
    „Nem szabadna a másik versenyző előtt végezned, ha kiveszed őt a versenyből.

    2021: futam vegi unneples :) :) :)
    Csak mint erdekesseg hogy gondolkozik egy SIR :D
  • __Jacek__
    #176469
    Szerintem nem ezt fogja megtanulni Max, hanem azt hogy Hamilton nem megbizható versenytárs, és ilyen helyzetben ne engedje belülre mert kilöki mint a szart.

    Értem én hogy tagado fázisban megy a nem adott helyet oltári baromág, nem tudom menjen ki a boxba hogy elkerülje Hamilton, mondjuk ha Kimit kérdezzük az sem tuuti ő ott is toltal ra tud vágni :D

    Nem kell jönni a pistike mit csinált tegnap a dömperrel, hanem a kiskedvencet kellene figyelni hogy teljesít versenyhelyzetben, szarul na...3x Redbull 3x kaput... Gondolom tapsolja magát évek óta amióta kikerülgeti Bottast akire még rá is szolnak :D :D :D
  • nearo
    #176468
    pedig szerintem érdemes megnézni, eléggé körbejárja a témát, és a legvégén végülis arra jut, hogy inkább kicsit jobban Ham hibája
  • __Jacek__
    #176467
    Bele sem nézek a videoba mert már röhejes a kép az elején, nem hagyott helyet MAX, aztán Kimi ott még megelőzte volna kettejüket fénykorában :D :D :D :D :D
    Előzni kellene tudni nem time trial plusz DRS-el kerülgetni.... na az nem megy... 7xSIR...
    Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2021.07.21. 15:23:57
  • adam46
    #176466
    Ott van az érv, csak éppenséggel nem látod meg, vagy nem is akarod meglátni.
  • nearo
    #176465
    Palmer elemez
  • b-type
    #176464
    Nem kell megértenem, ez az egyik alapvető probléma a hozzámintézett mondataiddal, egy véleményes szitut nem kell megértenem a te látásmódod szerint. ...mivel léteznek más látásmódok is, és erről beszélgetünk, vitatkozunk.
    Egyébként hajlamos vagyok arra gondolni, hogy közös pont a Hamilton ellenszenvben, és abban a megnyilvánulásaban hogy ha nem akarom azt gondolni amit te az az én nehézségem, kreténségem, van valami közös. Tapasztalatom szerint hiány a különbözőség elfogadásában.
    Nehéz másra gondolni mert annyira egyezik a személyeskedő, élből sértegető stílus
    Pedig egyszerű, ha van érved meg tudsz győzni, ha jól használod akár álláspontom feladására tudsz bírni, ha viszont nincs érved akkor legyen arra beálásod hogy nem vagyunk egyformák, és másként látunk.
    Ahogy írtam feltünően közös bennetek a személyeskedés, arrogancia sőt a durvaság is.
  • adam46
    #176463
    Továbbra sem az a baj, hogy Hamilton nem vette el, hanem az, hogy nem találta el a kanyar csúcspontot. Míg Lec ellen ez sikerült, Max ellen nem, túlvállalta magát és kilökte, bumm. Nehéz megérteni, tudom...
  • lac coo
    #176462
    Amúgy szerintem az a gond, hogy nem bünetetnke semmit... Pilótától függetlenül .... Sőt leginkább a hátsóknál dolgoznak abírák, ahol a kutya nem szarja le mi történik, valahogy elől rettegnek "belszólni " bármibe is .... Hát naná, hogy Max szinte minden versenyen kiszórít valakit, és oldd meg egy-két helyezetet bukótérből ....
  • b-type
    #176461
    Na persze, és Hakkinen véleményére mit mondasz, és Alonso?
    Kicsinyes dolog ezzel lesöpörni hogy persze mert Hamilton drukker.

    Persze az, de qva könnyű úgy villogni hogy majd a másik elveszi, majd lemegy a pályáról, én odateszem azt kész. Volt már erről szó..:

    Generációk háborúja

    Vélekedni a kérdésről tehát így is és úgy is lehet, az viszont egyre nyilvánvalóbbnak tűnik, hogy itt generációs problémáról (vagy legalábbis különbségekről – ez is nézőpont kérdése csupán) van szó. Maga Verstappen is megemlítette, hogy ez a fajta védekezési stílus „a versenyzés egy újfajta módja, amit csak meg kell szokni.”

    Idősebb társai szerint viszont inkább le kell törni. Mert miközben Verstappen talán újítónak tekinti magát, több ellenfele inkább csak a régi rendre fittyet hányó öntörvényű kölyöknek. „A fiatalok még mindig úgy vezetnek, mintha gokartoznának. Viszont ami azokkal a kis gépekkel lehetséges, az autókkal, háromszázas tempó fölött már nem megy” – mutatott rá a kemény versenyzést amúgy nagyon is pártoló Nico Hülkenberg.

    Az FIA hétvégi versenyzőbírája, Mark Blundell is így látja ezt. „Én magánemberként mondom ezt, nem versenyzőbíróként: ezt a fajta rossz szokást egyes fiatal versenyzők hozták magukkal, akik nem is olyan régen még a gokartban ültek. Az idősebbek ezt nem csinálják. Ők tisztában vannak a következményekkel” – mutatott rá brit ex-F1-es.

    ..

    A Red Bull fiatal titánja számára persze bizonyára nem szokatlan az ilyen helyzet, hiszen a szezon során többen is panaszkodtak már agresszív, a szabályosság határait súroló manőverei, leginkább védekezései miatt. A legutóbbi futam is egy ilyen vitás megmozdulással ért véget, amikor Lewis Hamilton előtt zárta be az ajtót az utolsó pillanatban, már fékezés közben irányt váltva - a versenybírók azonban nem találták büntetendőnek a manővert.

    Ennek hatására is a pénteki versenyzői eligazításon Verstappen volt az egyik fő téma, hiszen az Auto Motor und Sport értesülései szerint Hamilton, Sebastian Vettel és Romain Grosjean is felszólalt, és azt a javaslatot tárták Charlie Whiting versenyigazgató elé, hogy az FIA vezessen be egy új szabályt, amelyben a telemetriai adatok alapján felügyelnék a fékezés alatti irányváltásokat, és minden esetben szankcionálnának az ilyen vétségekért.

    Egyelőre nincs hír arról, hogy Whiting elfogadta volna az ötletet a változtatásra, pedig a pilóták többsége ebben az ügyben most tényleg egy oldalra állt. Egy meg nem nevezett csapatfőnök úgy értesült, hogy még Kimi Raikkönen is felszólalt, és egy háromperces monológot is elmondott a témában, ami jelzi, hogy a hagyományosan szótlan finn is komoly problémaként tekint az ügyre - annál is inkább, hiszen ő is többször belekóstolhatott már Verstappen stílusába a pályán.