2
  • t_robert
    #2
    A dolog valahol olyan, mint ma már a rajzfilm készités. régen egyesével kellett minden képet megrajzolni. másodpercente mondjuk 25 rajzot. Ami által egy óra rajzfilm volt vagy 90 ezer rajz elkészítése. Ma elég elkésziteni a kiinduló képet megadni, hogy hovává szeretnél eljutni beparaméterezni aztán a számítógép elkészit pár perc alatt 500 rajzot. Amit ezelött egy hétig rajzoltak. AZtán ami régen 4 év volt elkészíteni hagyományosan az ma 3 hónap 10-ed áron.... Nyilván egy játékprogrambn is van millió favágó rész, amit simán készíthet valami AI. Mostanában simán készitek python programokat, pedig 3 hónapja nem is használtam soha előtte, Ma se értek hozzá, de mivel 45 éve programozok a legtöbb programra ránézve látom mit csinál. De miért kéne nekem foglalkozni azzal, hogy milyen változókat definiálok milyen tipussal és egyebek. Nekem bőven elég azzal foglakozni, hogy honnan jutok el hová illetve pontosítani és javítani dolgokat a kódban.
  • t_robert
    #1
    Ma már mindenki használ AI-t a kód fejlesztésben. Mi a franc értelme van a hosszú és felesleges favágó részeket megalkotni, ha meg tudja csinálni egy AI is. Az embernek csak elég a kratív részekkel foglalkozni. A favágást meg csinálj az AI. sokkal gyorsabb a fejlesztés, ergó hatékonyabb és olcsóbb... ...