3
-
zetortraktor #3 (megfejtem a dolgot, mert nem ördöngösség. ez a film nem olyan, hogy agyonreklámozva is sok embert érdekelne. hiába rohadt jó.) -
zetortraktor #2 Ja, hogy a forgalmazó nem tudja, hogy valamit reklámozni kellene, és tudatosan úgy döntöttek, hogy nem fogják reklámozni, és utána nem értik, hogy valami miért nem siker? Vagy arra gondolsz, hogy te nem tudtad, hogy létezik, mert nem vagy tájékozott? Aki kicsit is követi a filmes világot, az azért tudta, hogy jön egy ilyen film. A random átlagember pedig láthatta a sok plakátot (a mozikban is), meg az előzetest is bőven nyomták.ó plakátja van, nyomták bőven az előzetest.
ez alapján a Többesélyes szerelem azért lett sikeres, mert agyonreklámozták? vagy azért, mert az jobban érdekelte a népet?
Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2025.09.03. 11:53:28 -
#1
Talán ehhez köze van a marketing hiányának. A többség azt sem tudja, hogy létezik ez a film.