Szekeres Viktor

Itthon ismét megbukott egy nagyon jól sikerül, de sajnos eredeti film

Nem érdekelte a magyarokat a Rajtakapva.

Amerikában sem szerepelt túl jól a Caught Stealing, azaz a Rajtakapva, azonban itthon még annál is rosszabbul indult Darren Aronofsky filmje, amit 60 moziban mindössze 6 976-an néztek meg itthon, ami mindössze az 5. helyre volt elég a hazai hétvégi mozis bevételi és nézettségi toplistán. A másik kiemelt premierfilm, a Rózsák háborúja sem szerepelt jól, arra 82 moziban csak 6 696 jegyet adtak el.

A hétvége legtöbb bevételt hozó filmje ismét a Többesélyes szerelem lett, ami 38%-os csökkenés mellett 11 751 nézőt érdekelt. Érdekesség, hogy a bevételi listán második Rosszfiúk 2-t többen látták, 11 852-en. A harmadik a Csupasz pisztoly 9 497 nézővel, persze csak bevételben, mert a Hogyan tudnék élni nélküled? 11 290 nézője több.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zetortraktor #3
    (megfejtem a dolgot, mert nem ördöngösség. ez a film nem olyan, hogy agyonreklámozva is sok embert érdekelne. hiába rohadt jó.)
  • zetortraktor #2
    Ja, hogy a forgalmazó nem tudja, hogy valamit reklámozni kellene, és tudatosan úgy döntöttek, hogy nem fogják reklámozni, és utána nem értik, hogy valami miért nem siker? Vagy arra gondolsz, hogy te nem tudtad, hogy létezik, mert nem vagy tájékozott? Aki kicsit is követi a filmes világot, az azért tudta, hogy jön egy ilyen film. A random átlagember pedig láthatta a sok plakátot (a mozikban is), meg az előzetest is bőven nyomták.ó plakátja van, nyomták bőven az előzetest.

    ez alapján a Többesélyes szerelem azért lett sikeres, mert agyonreklámozták? vagy azért, mert az jobban érdekelte a népet?
    Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2025.09.03. 11:53:28
  • csulok0000 #1
    Talán ehhez köze van a marketing hiányának. A többség azt sem tudja, hogy létezik ez a film.