3
  • kvp
    #3
    "Mennyi is az a 18 méter/sec?"

    Kb. 65 km/h, szemben a jarmu 90 km/h-as vegsebessegevel. Terepen menekulo autok es tankok utoleresere pont jo, viszont olyankor az utkozeselkerules nem fog mukodni.

    "Azért egy 30km-es sugarú körben az a 41km nem olyan nagy szám, ha azt nézem, hogy mekkora területről is van szó."

    Ez kb. 45 perc uzemidot jelent, ami eleg jo es ha csak egy helyben lebeg es nezelodik akkor tovabb is birja. Az aksi meret olyan mint a raketaknal az uzemanyag, minel tobbet visz magaval annal tobb lesz a fogyasztasa es annal tobbet kell magaval vinnie.

    "Vajon ehhez kell jogsi?"

    Ez mar technikailag inkabb UAV, tehat itthon inkabb katonai engedely kell hozza, mint minden rendes nagy hatotavolsagu, latohataron tul vezetett pilota nelkuli repulogephez. (legyen az egy dron vagy egy atalakitott boeing/airbus)
    Utoljára szerkesztette: kvp, 2025.05.16. 10:28:22
  • RJoco
    #2
    Vajon ehhez kell jogsi?
    Mennyi is az a 18 méter/sec? Miért nem lehetett km/h-ban megadni, hamár a végsebesség abban került megadásra?
    Azért egy 30km-es sugarú körben az a 41km nem olyan nagy szám, ha azt nézem, hogy mekkora területről is van szó. Ettől függetlenül lenyűgözőnek találom mind a két értéket.
  • end3
    #1
    A világon egyedül a kínai cégektől láthatjuk a folyamatos és valós funkcionális technológiai fejlesztéseket, azzal a szándékkal is, hogy holnap többet kaphass, többet nyújthassanak a pénzedért mint ma.

    A nyugati civilizáció keretébe rekedt gyártók már nem ismerik mi az, ami megdobogtatja egy a technikát értékelő felhasználó szívét. (Úgy gondolják, hogy a felhasználók sejhajába is dugott reklámokkal kielégítik a népet, elvégezték a technológiai fejlesztések fő házifeladatait. - Hát.., NEM!!!)