7
  • Tetsuo
    #7
    Egyre könnyebb a megvalósíta ugyanannak a részletességnek. Lassan AI generál egész világokat.
  • hgsomi
    #6
    A modern játékok rendkívül részletes grafikákat, összetett animációkat és speciális effektusokat tartalmaznak, amelyek sok tervezési, művészeti és programozási erőforrást igényelnek.

    Tutuapp
    Utoljára szerkesztette: hgsomi, 2025.01.30. 22:50:39
  • Tetsuo
    #5
    Egyetértek.
  • Supra-III
    #4
    Jobb grafikai minőség? Régen fél évente jöttek új demók, amik után alig vártam az új video kártyát, hogy megnézzem 1.5 helyett 10 frammel. Aztán valahogy a kedvem is elment, mert az új játékok már alig hoztak újat.
    Persze, az összehasonlító elemzésben látszott, hogy "úúú, ott a sarokban tényleg jobb!!!" - de összességében alig volt érzékelhető.
    Ami meg tényleg durván jó volt (ray-trace pl.), attól valójában még évtizedekre vagyunk.
    Szóval lelassult a technikai fejlődés, és ezt valami mással kellene pótolni, csak én nem látom, hogy sikerülne.

    A másik, ami miatt megértek ezek a stúdiók a kihalásra. Los Angeles? A legdrágább helyen a legdrágább munkaerővel? Jó hogy nem egy saját úrállomáson csinálják.
    Nemnormális...
    Szóval azért drága a játék, mert ostoba sznobok a stúdiók? Remek.
    Sebaj, Jön az AI, majd 10-20 srác meg fogja csinálni ugyanazt otthon ücsörögve...
  • lammaer
    #3
    Valamiért csak jobban viszik az éppen aktuális call of dutyt mint egy erős sztorival rendelkező kevésbé neves terméket...

    (amellett hogy egyetértek veled abban hogy a sztorinak nem kéne sok ember, egy-két jó regényírót simán alkalmazhatna bárki...)
  • Predatorrr
    #2
    Hogy mekkora hatalmas igazságot írtál le. Néha az az érzésem, hogy egy régi MS-DOS-os játék története értelmesebb, mint egy új generációsé.
  • Sequoyah
    #1
    Kitalalni a tortenetet, a karaktereket es a koncepciot nem kerul sokba, es a legtobb sikeres jatek ezektol sikeres, nem attol hogy egy picivel jobb a grafikaja a tobbinel...