7
-
#7
Egyre könnyebb a megvalósíta ugyanannak a részletességnek. Lassan AI generál egész világokat. -
hgsomi #6 A modern játékok rendkívül részletes grafikákat, összetett animációkat és speciális effektusokat tartalmaznak, amelyek sok tervezési, művészeti és programozási erőforrást igényelnek.
Tutuapp
Utoljára szerkesztette: hgsomi, 2025.01.30. 22:50:39 -
#5
Egyetértek. -
Supra-III #4 Jobb grafikai minőség? Régen fél évente jöttek új demók, amik után alig vártam az új video kártyát, hogy megnézzem 1.5 helyett 10 frammel. Aztán valahogy a kedvem is elment, mert az új játékok már alig hoztak újat.
Persze, az összehasonlító elemzésben látszott, hogy "úúú, ott a sarokban tényleg jobb!!!" - de összességében alig volt érzékelhető.
Ami meg tényleg durván jó volt (ray-trace pl.), attól valójában még évtizedekre vagyunk.
Szóval lelassult a technikai fejlődés, és ezt valami mással kellene pótolni, csak én nem látom, hogy sikerülne.
A másik, ami miatt megértek ezek a stúdiók a kihalásra. Los Angeles? A legdrágább helyen a legdrágább munkaerővel? Jó hogy nem egy saját úrállomáson csinálják.
Nemnormális...
Szóval azért drága a játék, mert ostoba sznobok a stúdiók? Remek.
Sebaj, Jön az AI, majd 10-20 srác meg fogja csinálni ugyanazt otthon ücsörögve... -
lammaer #3 Valamiért csak jobban viszik az éppen aktuális call of dutyt mint egy erős sztorival rendelkező kevésbé neves terméket...
(amellett hogy egyetértek veled abban hogy a sztorinak nem kéne sok ember, egy-két jó regényírót simán alkalmazhatna bárki...) -
Predatorrr #2 Hogy mekkora hatalmas igazságot írtál le. Néha az az érzésem, hogy egy régi MS-DOS-os játék története értelmesebb, mint egy új generációsé. -
Sequoyah #1 Kitalalni a tortenetet, a karaktereket es a koncepciot nem kerul sokba, es a legtobb sikeres jatek ezektol sikeres, nem attol hogy egy picivel jobb a grafikaja a tobbinel...