felemelő#2
Vagyis az a jó, ha több féle érzékelő által kapott modellt összesítjük, egymással korrigáljuk? Ezzel nagyobb biztonság, pontosabb modell rakható össze?
Na akkor már okosabb vagyok Musknál :)
kvp#1
A lidar alapu ter erzekelessel ket problema van. Minel tobb auton van, annal gyakoribb, hogy egymast megvakitsak, tehat az egyik szembejovo lidar egy ter szektorban megvakitsa a masik jarmun levot. A masik, hogy pontfelho alapu detektor, tehat a nagyon vekony/keskeny dolgokat nem mindig latjak meg. A harmadik, hogy ha nincs visszaverodes (tukrozodo felulet vagy a feny elnyelese miatt) akkor ugyancsak megvakul a rendszer az adott irany fele.
Ezzel szemben a tisztan optikai rendszerek az emberi latast masoljak es ugyan kevesbe pontosak a lidar-okhoz kepest, de a latasi viszonyoknak megfelelo maximalis sebesseggel haladva sokkal stabilabbak es kevesbe erzekenyek a kulso zavarokra. (nem mechanikus pont scanner-es hanem elektrokikusan scan-nelt lidar-t pedig jelenleg nem keszit senki a nyugati vilagban civil celra, valoszinuleg az ara miatt, mivel pixelenkent kerul annyiba mint most egy teljes elektromechanikus lidar egyseg)