18
  • militavia
    #18
    Hogy téged sem az éles eszedért szeretnek, az tuti.
  • Szefmester
    #17
    Tehát amikor egy körforgalomból kifelé halad a bringás, a sportótós meg úgy dönt hogy ő csak lelassít a belépéskor és emiatt a bringás ad egy puszit a motorháztetőnek mielőtt lepattanna onnan az a bringás hibája? Minden kresz betartva... 4 térfigyelő kamera által figyelt kereszteződés. A sofőr meg annyit mondott.. holttérbe voltam. 174/103 és nem talpig feketében voltam... és nem kivilágítatlan részen. És nem kivilágítatlanul.

    És akkor szerinted az én kurva anyám amiért a kis audijában nagyobb kár keletkezett mint bennem? Tudta hogy ő volt a hunyó, nem is kekeckedett. Ha lett volna bármi bajom akkor ő biza kapta volna a büntit én meg a zsíros kártérítési összeget.
    Akkor is ha olyan morállal bírnék mint te.

    Ezért csak bízni tudok abban hogy egyszer megtapasztalod milyen a kormány másik oldalán benne lenni egy ilyen mókában. ;)
  • felemelő
    #16
    Vagyis semmi értelme :)
  • kvp
    #15
    Ha felragasztanak ra par gumicsikot es limitaljak a sebesseget, akkor lassu jarmukent engedelyezheto lenne. Ezek pl. a kombajnok es hasonlo tulmeretes, 25 km/h-nal gyorsabban haladni nem kepes mezogazdasagi jarmuvek. Ekkor eleg lenne ra a B-s jogsi is, csak autopalyara es athuzott traktoros ovezetekbe nem hajthatna be. Meg a sulya es meretei miatt barhova ahol kisebb az urszelveny vagy a teherbiras.
  • Supra-III
    #14
    "harmonikus orr-részekre van szükség, amelyek lényegében laposak, és nincsenek kiálló részek, például lökhárító-lépcsők"

    Na, ennek aztán melyik, jelenleg forgalomban lévő autó felel meg?
    Nem mintha valaha is kellett volna a világnak ez a 4 tonnás faroknövelő környezeti katasztrófa.
  • M2 #13
    Maradjon ez csak meg az amerikai kultúrának, mint jellegzetesség!

    Mint a cukorral teletömött kenyér meg a fél mázsás chips...
  • coolbboy83
    #12
    Volt szerencsém itt kint New York-ban látni közelről 1-1 ilyet.... egy szemétre való hulladék a minősége... A tulajdonos meg panaszkodott, hogy gyakorlatilag eszi a gumit. Erről már cikkek is lejöttek nem rég....
  • Tetsuo
    #11
    Nyilván nem Musk tervezte.
  • Tetsuo
    #10
    Hozzád India elmaradottabb részének vezetési kultúrája áll legközelebb, úgy tűnik. Ott valóban az erősebbnek van mindig elsőbbsége, aki nem tartja be, annak annyi.
  • ReTeK
    #9
    például ott a GLS 63 AMG ami már ott van a "kis európai" utcákon, méretre kb akkora mint a CT és 2.6 tonna olyan mint egy otromba felfújt lufi szép kerek :)
  • barret
    #8
    A kivitelezése is szánalmas,nem tudnak 2 egyformát csinálni...
  • duke
    #7
    Az latszik az auton, hogy Musk pszhiatriai ertelembe nincs teljesen rendben, Bar az is igaz, hogy lehetne meg talalni, otromba teherauto meretu szemelygepjarmuveket.
    Utoljára szerkesztette: duke, 2024.10.19. 17:38:00
  • wraithLord
    #6
    Már csak a Cybertruck hiányozna a kis európai utcákra. Nem csak rohadt nagy, de még feltűnő is (inkább a "csúnya" értelemben). A többi indokolatlanul nagy - kb. boltbajárós - SUV, pickup, terepjáró legalább nem néz ki ilyen parasztul (mert jobb szót nem találok rá hirtelen). Mondjuk a BMW X6 is elég parasztul néz ki a coupe formájával, de az legalább nem bántja a szemet, hanem részleteiben szép.
    Egyszóval, köszönjük a következő indokolatlanul nagy egyszemélyes, veretős transzporteszközt. Remélem, ez már rendesen elfoglalja a belvárosi egyirányú utcákat, és gyalog se lehet tőle megmozdulni. :D A SUV után jöhet a 8000 lóerős elektromos szabadidőkombájn. :D
  • manson222
    #5
    Vajon egy részeg vagy drogos autóst, kerékpárost, gyalogost stb. mennyire érdekli a Kresz?
  • RJoco
    #4
    A gyalogos, meg a kerékpáros taljunon meg odafigyelni és tudja, hogy a kocsinak mindig elsőbbsége van. Akkor is, ha nem. Hogy miért? Mert, ha elüti, akkor nagyobb eséllyel marad az aszfalton, mint a kocsi. Ez ennyire egyszerű.
    Ha a politikusok védeni akarnák az embereket, akkor általános oktatóanyaggá tennék a Kresz-t. A bicikliseket jogsira köteleznék.
  • Gabbbbbbbbbbbb
    #3
    Szerintem sem valószínű, hogy a Cybertruck az a termék lenne, ahol a vásárlókat érdekelné egy törésteszt eredménye, nemhogy a gyalogosok védelme.

    >a batár tank BMW a szögletes tolólap elejével az gyalogosbarát... :D Vagy a többi okádék suv ....

    Nyilván ez nagyon relatív, de a CT a szúrós sarkaival jóval kevésbé az, igen.
    Utoljára szerkesztette: Gabbbbbbbbbbbb, 2024.10.19. 10:42:37
  • lac coo
    #2
    a batár tank BMW a szögletes tolólap elejével az gyalogosbarát... :D Vagy a többi okádék suv ....
  • Tetsuo
    #1
    Nem hiszem hogy legtöbb vásárlót a gyalogosvédelem hiánya zavarná.