103
Star Wars Outlaws
-
#103 A végét én nem bánom. Ha sikerülne valahogy megcsinálni a a játékot olyanra, hogy ne legyen dögunalom a harc meg a lopakodás, akkor az azért nekem nem lenne nagy baj.
De az tény, hogy a játékot nem menti már meg nagyon semmi. Borzalmas nem lett, egyszerűen csak középszerű és unalmas. Ehhez meg túl nagy volt a költségvetése.
Ubinak jó írógárda kéne. Nem elég csak egy jó iparosmunka, szép grafika meg működőképes játékmenet. Kell az indok és az ösztönzés is arra, hogy valaki játsszon azzal a játékkal. Utoljára talán a FC5 volt olyan, amire azt mondtam, hogy okésan volt megírva és az Ubi csinálta. Az AC sorozat úgy a Unity után meghalt teljesen. -
#102 "- Itt mindenki hulye?!
- Itt? Mindenki!"
Az egesz egy forras nelkuli "azt hallottam valakitol, aki hallotta valakitol, stb." cucc, de az Ubitol is kitelik, hogy emiatt nyaggatjak Gabet - mas studio is kerte mar ezt, csak hat akkor is szart a fejukre az oreg (vagy a kerdesben kompetens vezeto).
Kit erdekel a jatekosok szama egy elsosorban Uplayre megjelent jateknal, ami raadasul honapokkal kesobb jelent meg Steamre, akkor, amikor mar akkor sem jatszott volna vele senki sem, ha sikeres lett volna. Ha tenyleg ezert nyaggatjak a Steamet, akkor hulyek ezek? (koltoi kerdes volt).
Ez a jatek ennyit tudott, el kellene felejtenie az Ubinak, es csinalni egy jobb folytatast. Most persze hegesztik ezt gozerovel, megy ra sok penz meg energia, de minek?
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.11.27. 12:42:14 -
Plata #101 Tegnap volt egy hír azt hiszem szintén píszí gurun,hogy a fejlesztők szerint az új assasins creed vacak lesz. XD -
#100 Nem tudom, ennek mi értelme lenne. Attól többet nem adnak el, hogy eltitkolják a játékosok számát, bevételük még nem lesz. -
Plata #99 Állítólag titkolni akarják mennyien játszanak vele a steamen.
Píszi guru link. -
Plata #98 Ubisoft-ra rájár a rúd mostanában.
Link.
Az új Win 11 frissítéstől meghalnak az ubisoft újabb játékai. -
kjozsef056 #97 2024. november 21-én érkezik a game steamre! -
#96 szinte biztos, mert ugyanugy a dokuba kerul a mentes, plusz a felhoben a kapcsolt uplay accodat fogja nezni. -
#95 + százezreket osztogatott nvidia a kartyai mellé.... -
#94 Ezekkel az eladási számokkal az a baj, hogy - főleg egy single player játéknál - nem tartalmazza azokat, akik inkább ubi+ ra fizettek elő, végigvitték a játékot, aztán lemondták az előfizetésüket. Ha a különböző akciókat nem is nézzük (amik mindig vannak), akkor is ez volt az olcsóbb megoldás, még három hónap premium előfizetés is olcsóbb, mint a játék a boltban. De ugye van free trial meg veszel ezt-azt kapsz mellé egy hónap ingyen előfizetést stb. -
xido #93 arra azért kiváncsi lennék...ha én már benne vagyok jócskán ubi+ előfizetéssel a játékban..íly módon az ubi könyvtárban van...majdan megvenném steamen,ami biztosan ubi könyvtárba helyezi,ahogy szokták..a mentések megmaradnak,ha nem közvetlenül vettem meg ubi store-ból? -
kjozsef056 #92 Eddig kb 1 milliót adtak el belőle. Nem volt nehéz megelőzni... -
#91 Hát én nagyon kedvelem, igaz igénytelen szar vagyok, az ugribugri POP Jedi Fallen nem érdekel, ez viszont nálam betalalt ! :) -
Plata #90 Eladási listán a GTA V megelőzte. XD
link -
#89 1-4-ig igaz. Mindezekkel együtt is nagyon jó játék volt a bugokkal együtt is a CP megjelenéskor. PC-n. Ezt hozzá kell tenni.
5. lopakodás OP volt végig. Szinte minden karakterem lopakodik, de a legerősebb build is lopakodós-netrunner ninja build. -
militavia #88 A kezdetektől jóóóóóó?
1. Nem is futott azon a hardveren, amin promótálták. (PS4 Pro)
2. Amin futott, azon is szarul.
3. Bugos volt, mint állat.
4. BEFEJEZETLEN VOLT, MINT ÁLLAT. Teljesen jól látszottak az ígért és promózott funkciók, legyen az játékelemi láb vagy csak grafikai asset.
5. A játékmenetben a lopakodás kezdetben kb. semmire sem volt jó. Most nemtom mi a helyzet. -
#87 A zene viszont csillagos ötös. Brutális. -
#86 Most tényleg meg kell magyaráznom, hogyan működik az sg 20 éves kommentmotorja? -
#85 De valaki írja már le mi nem működik benne ?
( ok hibák, bugok akadnak ...)
Lehetőleg olyan aki nem a neten olvasta mi hogy működik ! :D -
#84 :DD -
kjozsef056 #83 Nekem tetszett ezen se te se a részvények béka segge alatti ára ,sem pedig az ubi esetleges csődje nem változtat. Sok szar játékot láttam már és ez nem tartozik azok közé.
Nem mellesleg a Cyberpunk mint game mit művel a cdp-re részvények árával.....pedig egy jó game volt azt is a kezdetektől csak ott is túl volt tolva a fikázása. Bugok voltak abban is na és? Javították őket ma már egy "kúlt" game...
Ebben az Outlawsban nincs olyan dolog amit utálni tudnék.Ha lett volna nem platinázom és verek bele 70 órát -
militavia #82 Egy szót sem írtam a wukongról. -
#81 A játékélménynek nincs köze a konzolgenerációhoz, a TES2 Daggerfall sokkal több játéktechnikai megoldást tartalmazott, mint a TES3 vagy akár a TES4 is, sőt még a Skyrimnél is. Lehetett falat mászni, amit egyik modern TES-ben sem lehet, volt lovaglás és lovas harc is, ami legközelebb a kettő együtt csak a skyrimben volt. Ehhez képest PS2 generációs a játék.
De mondhatom az OG deus exet is, ami a mai napig etalon az egész sorozatban, a legújabb lineáris részek a mezét nem vihetik.
A grafika technikai szinten nagyon rendben van az SWO-nál. Ettől még nem lett jó játék, mert a grafika nem minden sajnos, de pont ez az a része a játéknak, amit nagyon nem lehet vitatni vagy kritizálni. A játékmenet az más kérdés, ott jogos a kritika.
Az ilyen lesajnáló kommentek, mint hogy alacsony ingerküszöb (magyarán igénytelen vagy) meg wu kong ... basszus, nem mindenki szereti a boss rush játékokat. A játékosszám meg külön vicces, akkor tessék 24/7 tolni a fortnite-ot meg a minecraftot, esetleg a robloxot, mert annál többet semmivel nem játszanak. Nem attól jó egy játék, hogy sok kis mazsola játszik vele otthon, hanem hogy neked tetszik. Az egyik nagy kedvencem a wh40k: rogue trader. 5-6 ezer játékos a csúcs a steamchartson, de leszarom, ezerszer inkább ez, mint wu kong vagy bármi más. -
#77 "Nincs itt semmi látnivaló egyébként, szerintem csak a mai "AAA" gigajátékgyártók mai üzleti modellje, és vállalati strukúrája kezdte meg mindössze látványosan "az idejét múlni", az csak egy dolog, hogy ez épp uborkáéknál kezdődött."
Egyetertek. A fogyasztoi tarsadalom az elmult 10-15 evben olyan szinten kezdett el tartalmat fogyasztani, hogy azzal nem tud az ipar lepest tartani csak ugy, hogy leroviditi a fejlesztesi/forgatasi idot, ami legtobb esetben minosegromlashoz es nagyon rossz produkciokhoz vezet(het). Ez igaz a szorakoztatoipar minden szegmensere, filmekre, sorozatokra, jatekiparra, zenere, stb.
Neha van koztuk telitalalat, de kb 100-bol 1 olyan, a maradek 99-nel csak nyomokban talalsz szorakoztato elemeket, erzed es tapasztalod, hogy mi ment felre, mi az, ami nem mukodik (ilyen az SW Outlaws is, hat alapveto alrendszerbol 2 ha jol mukodik, a tobbi 4 fapados bugyuta vacak).
Lehet a neten szajkaratezni es egymast gyozkodni, hogy az SWO mennyire jo vagy mennyire szar, de teljesen felesleges. Merlin irta le az igazsagot - "A kevés szerencsés ingerküszöbbel rendelkezők közé tartozol." -, es bar szerintem sertesnek vettek paran, pedig nem az, ez 2024-ben az egyetlen megoldas. 100 jatekbol 99-nel nagy levegot kell venni es arra fokuszalni, ami mukodik a jatekban, ami tetszik, ami bejon, a tobbit meg valahogy meg kell probalni elfogadni. Ha a mukodo resz mar nincs folenyben, hanem csak a szopas es a szenvedes van, akkor pedig ott kell hagyni a fenebe az egeszet, tul ertekes az ember ideje ahhoz, hogy ilyen tartalomra pocsekolja. Moziban is fel lehet allni 30 perc utan, nem kell szivni meg 60-80 percet, ahogy egy sorozatnal is latod 2 resz utan, hogy van e ertelme folytatni. Ha pedig kiderul, hogy rosszul dontottel, es csak az elso par perc a szar, akkor meg mindig elo tudod venni kesobb es be tudod potolni.
Ubiek meg, hat, amiota az eszemet tudom, azota jatszok a jatekaikkal, mondjuk foleg a C64-es idokben, az ujkori kiadasaikkal kevesbe. Ok vannak tobbsegben a reszvenyesek kozott (a testverek), ok iranyitanak, tul fogja elni ezt a mostani pocsek jatekok okozta szarcunamit is, ellentetben mas studiokkal, ezek orok eletuek :)
Az a vicc, hogy par eve azt hittem, hogy az indie fejlesztok fogjak megoldani az AAA studiok szarsagait, de ma ott tartunk, hogy mar az indie sem indie, a csapatok tobbsege valamelyik "kis gomboc" csaladjahoz tartozik...
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.09.27. 00:22:02 -
Kancsalborz #79 a #78.hsz.-om a #75.-re szerettem volna válaszként küldeni, csak hát ez az sg fórum, és "működik" szokás szerint...XD -
Kancsalborz #78 Most azért egy kicsit más a helyzet szerintem.
A tavalyi Skull & Bones látványos kudarca, amit sikerült megfejelniük az "AAAA"-s kommunikációjuk végtelen amatőrizmusával, a tavaly/idén lelőtt nagyobb projektjeik ( pl. Project Q) mennyisége, az Outlaws látványosan lagymatag fogadtatása, az azzal kapcsolatos nemrég kiszivárgott szintén burleszkbe illő vezetőségi nyilatkozataik, a még meg sem jelent -és most mindegy hogy miért- de már balhés következő AC esete miatt, azért most látványoson rogyott egyet az uborka.
Az egy dolog, hogy a játékostársadalom jó része -az ilyen minden fórumon jelen lévő "lackókon meg jóskákon" kívül mit mond, azt tudom, ezt mindíg meg lehet magyarázni az ilyenkor mindíg kéznél lévő "csak újabb vihar a biliben" tézisekkel, és valóban már volt néhányszor ilyen azután elmúlt mintha mi sem történt volna, de azt elfelejted, hogy az ilyen nagy cégek mint az UBI már kinnt vannak a szabadpiacon, tőzsdén, komoly befektetői körrel rendelkeznek, és most a játékostársadalom mellett ők is elég komoly jelzést adtak, hogy nem igazán jön be nekik amit az utóbbi években Ubi-ék játékkészítés címén elbáboztak...
Ez most nem egy szimpla játékközösségi "felháborodás" -amiből egyébként igazad van, volt már számtalan, azután meg elhalt mintha mi sem történt volna- csak mint látod, a részvényeik történelmi mélyponton. Csak ma 17%-ot zuhantak. Ezt szerintem egy alapvető gazdasági ismeretekkel rendelkező ember tudja mit jelent, nem hiszem hogy neked pl. magyarázni kellene. ( lackóknak, jóskáknak meg felesleges, mer' há jaó ez, mer' nekem teccik...XD)
Komoly gazdasági lapokban cikkeznek már hetek óta Ubiék mélyrepüléséről...
Ez a tegnap bejelentett AC-megjelenés halasztás szintén magáért beszél.
Az egyre több kiszivárgott fejlesztői infó a cég belső müködéséről, még inkább.
Minden jel szerint, elég durva mennyiségű pénzekeken felül komoly befektetői, és felhasználói bizalmat bukott az Ubisoft most heteken belül, és vezetési, kommunikációs válságot hozott, aminek a gyújtópontja pont ezen játék megjelenése volt.
Úgyhogy ja, majd meglátjuk, - mondta a vak is,- de én most azért nagyobb összegben nem fogadnék arra, hogy Uborkáéknál -kis hatásszünettel- majd minden megy tovább. Valószínűleg inkább komolyabb változások, de a bukta is benne van most a lehetőségekben.
Nincs itt semmi látnivaló egyébként, szerintem csak a mai "AAA" gigajátékgyártók mai üzleti modellje, és vállalati strukúrája kezdte meg mindössze látványosan "az idejét múlni", az csak egy dolog, hogy ez épp uborkáéknál kezdődött.
De ez persze csak az én véleményem. :)
-
Kancsalborz #77 Józsikám, te meg ez a lac coo-gyerek vagytok az a típus, akinek ha az orra hegyére is sz@rnak evés közben akkor sem veszi észre, minden finom neki... XD
Bocs a profán hasonlatért, de ennél finomabban nem tudom ezt leírni, kár is rátok több szót vesztegetni. :) -
kjozsef056 #76 Az ilyenekre rá kell hagyni. Azért mert találtak pár helen pár textúrát ami gyengébb....már ps3-as :) Halkan súgom meg ilyen minden létező játékban van, soha semmiben nincs 100%ban ugyanolyan "izom" textúra minden centin...
Ott van pl a 2007-es Crysis ami "összképileg" anno etalon volt évekig előre mutatott grafikában... ja de bementél egy zárt helyre ott paintben rajzolt 2 poligonos tárgyak voltak full elütött a kint textúráktól..mégse igen olvastam hogy dikk ps1-es grafika..
Divatfika ami sajnos tökreverte ez a jó játékot... :( -
#75 Azert azt tegyuk hozza, hogy ha annyi forintunk lenne, ahanyszor a Guillemot tesokat meg az ubijukat lesajnalta es temette valaki, kilora megvennenk a mikrofost a faszstationnel egyutt csomagban. Nem lesz ebbol a "kivizsgalasbol" sem. Most sem. Max kijon egy AI-val megirt nyilatkozat, aztan szevasztavasz. Ok meg szepen megvarjak amig leul a csend es kiadjak a legujabb, szinten szidott AC reszt jovore, ami hiaba ugyanolyan szar, mint barmelyik random ujkori AC kivetel neléul, veszik majd megint, mint a cukrot. Koztuk azok is, akik most sajat anyjuk eletere eskudoznek, hogy nem :D
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.09.26. 19:18:25 -
#74 Igazából nem értem egy játék mióta attól jó, mert modern csillivilli grafika van alatta ???? Nem mintha ez ronda lenne ,mert pl olyan városok vannak benne, hogy SW filmben se nagyon láttam még .... !!!! -
#73 :DDDDDDDDDDD
PS3-as grafika : :DDD
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.09.26. 19:04:24 -
#72 Jó játék, nem tudok mást mondani....
Hogy a wukongból, 10-ből kilencet kínában adták ,el pont leszarom...
ez tipikus mai star wars "rajongói" hiszti ... Ezekenek semmi sem jó .... :DDDDD
-
hapi #71 "A kevés szerencsés ingerküszöbbel rendelkezők közé tartozol." Mondod ezt úgy hogy nem is játszottál vele. sztem pont ez volt a lényege a mondandójának. De még ha igazad is lenne (de nincs:) ) akkor sem mondhatod ezt, mert sok olyan eszméletlenül jó játék van amiből nem adtak el annyit mint a wukong-ból. Ez tipikusan a szar és a több milliárd légy esete. Attól hogy sokan szeretik még lehet szar, és attól hogy kevesen játszanak vele még lehet jó játék, vagy akár cyberpunk kettő is... -
#70 Remek játék, mégsem játszik vele senki, 1 milliót sem adtak el belőle, 5.4 a user rating, a board belső viszgálatot indított, a befektetők fáklyákkal ostromolnak és a meginterjúztatott fejlesztők is annyit mondtak, hogy beszéljünk inkább másról :) Ja a CEO meg bejelentette, hogy kb a teljes játékmechanikát (lopakodást, stb) megpróbálják finomítani / újracsinálni. Azért mert most remek :)
Mindeközben Wukong-ból elment 20 millió 2 hét alatt.
Ettől függetlenül ha neked tetszik, jó szórakozást. A kevés szerencsés ingerküszöbbel rendelkezők közé tartozol.
Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2024.09.26. 18:02:56 -
militavia #69 Öööö, ha egy 2024-ben kiadott játék a PS3 generáció végének animációs szintjét sem éri el, a játékmenetben sem tudja azt, amit 10 éves címek, akkor miről beszélünk? Hogy egy PS5-ön úgy néz ki, mint egy kiszart hányás 10 évvel későbbi vason is? Ez nem egy PS5 játék, csak annak hazudják be.
Összességében ez egy PS3 játékélmény SEM ér el szemre. A 2015-ös Witcher is minden téren keresztbe lenyelni. Egy 2015-ös poszt PS3 játék, aminek van már NSwitch változata jobban néz ki, mint ez fos.
Nevetséges.
És egyesek még hárítanak, hogy nincs válságban a játékipar. LOL -
#68 Ez egy remek játék. Igaz vannak hibák, bugok,, a motor is régi ...
Én bevezetném azt, hogy aki nem vette meg vagy nincs pénze megvenni az ne nyilatkozon semmiről ! :D (F1 24 detto ... :DDDDDDDDDD) -
#67 Én még emlékszem, amikor a CP2077-et hasonlítgatták ugyanígy ilyen videóban. Aztán jött ezer peccs és lett fodrozódó víz, ha belelőttél (ez pont benne volt abban a videóban is) meg minden más, amit hiányoltak és ma már a CP2077 a bezzeg-játék :)
Ezt nem azért mondom, mintha az SWO egy CP2077 lenne, csak jelzem, hogy mondjuk az RDR2-höz hasonlítani a játékot az azért egy picit meredek. Az a játék arról híres, hogy a lóhere fagyos időben való zsugorodását is modellezték. Az a játék a csúcs, mondjuk cserébe évtizedenként jön manapság egy játék a rockstartól, ennek ez az ára. Az SWO soha nem lesz ez. Igen, vannak szr megoldások benne, pl ahogy lepattansz a figurákról, de ha azt gondolod, hogy ilyen csak az SWO-ban van, akkor tévedsz.
És ami ennél fontosabb: nem emiatt nem jó játék az SWO, hanem mert a játékmenete nem elég érdekes. A harc nem elég jó, a lopakodás nem elég jó, a felfedezés nem elég jó. Ha ezek jók lennének, pont leszrnám, hogy lepattanok az NPC-kről, amikor ugrálok össze-vissza.
Ettől még a játékot PS3 kategóriás izének nevezni az azért durva. Itt inkább hiszek a Digital Foundrynak, megkockáztatva, hogy ostobának neveznek, de akkor ők is ostobák, akik 10+ éve mást se csinálnak, mint játékok grafikáját méricskélik. -
#66 A jatek technikailag ezer sebbol verzik, az osszes alrendszere fapados, ezt csak az ostobak vitatjak. Ami eladja az egeszet, az az open world stilus, a kuldetesek sztorija es az SW hangulat. Ezek kevereke miatt erdemes jatszani vele. Aki technikai bravurokra vagy megvalositasra vagyik, az nagyon rossz ajton kopogtat, foleg az Ubinal.
Ha lesz folytatas (velhetoen lesz), akkor hibakbol tanulva egesz korrekt jatek lehet a kovetkezo resz, mert a mostanihoz hiaba jon esetleg meg dlc meg kieg, az alapveto megoldasokat nem fogjak mar lecserelni, ez mar igy marad. -
militavia #65 A karater ütközés az szerinted mi? Animáció. Ilyen NINCS ebben az izében. Ez a 2024-es AAA? LOL -
#64 PS3? Ne már. Tegyél alá egy jó vasat, lődd be a path tracinget és nézd meg azután. A játéknak nem a grafikájával, de nem is az animációkkal van a baja leginkább, hanem a közepes játékmenettel.