kvp#3
A logisztika a fo szempont, pl. soron kivul felujitottak a Budapest-Belgrad vonalrol Szegedre tarto szarnyvonalat, hogy az uj gyaraknak legyen vasuti kapcsolatuk a kinai szallitasi lanchoz. Az, hogy milyen fold van a terulet alatt teljesen lenyegtelen a gyar telepeitesekor, mert a teljes termoterulethez kepest elhanyagolhato a felhasznalt foldterulet.
#2
Gondolom előírás,hogy oda kell telepíteni. Annyival kevesebb élelmiszer termelő terület marad.Kész haszon!
Cat#1
"A közvetlen problémát a telephelyen található gazdag felső talajréteg jelenti, kb. 80 000 teherautónyi föld. A német törvények értelmében a talajt meg kell őrizni és újra kell osztani a gazdák között, mielőtt az építkezés megkezdődhetne. Ez azt jelenti, hogy a projekt befejezése - amely Európa egyetlen, a legmodernebb logikai chipeket gyártó üzeme lenne - az évtized végére csúszik."
Kurvára kéne ilyen törvény Magyarországon is. Pl. a debreceni BMW gyár az egyik legmagasabb aranykorona értékű földre épült, és kizárt dolognak tartom, hogy a németeket érdekelte volna, hogy megsemmisül. Vagy a Szegeden épülő akkugyár is több négyzetkilométer kiváló földet fog tönkretenni.