6
-
#6 Nekem már az is megfelel, ha eleve blokkolja. De persze ehhez kell pár bejelentés is. Viszont a dolog működik is, mert a teló ki is szokta írni, hogy valószínű spam. Ha meg neten rákeresek, akkor általában ki is derül, hogy ki a hívó fél és mit akar.
Ha esetleg fel is venném, akkor is valami külföldi, aki németül próbál beszélni. Kétszer mondom neki, hogy nem értem és már le is tette. -
ZenMillitia #5 "Akkor lesz nagyon káros, amikor ezekete a modelleket felhasználják reklámhívásokra, melyek sokkal gyorsabban és sokkal többször képesek egy hívást letudni."
Ugyan, mindig van egy masik oldal is. Gondolj arra pl. hogy lehet rakni egy MIt az ismeretlen szamokra is automatikusan,hogy fogadja, es ha reklam, lerazza helyetted. ;) -
ZenMillitia #4 Amilyen butak ezek, oriasi elorelepes. Multkor worldpresses ugyfelszolgalatosnak mondtam valamit, es kerdeztem, es elkezdett ertetlenkedni es TELJESEN masrol beszelni. betoltam a ChatGPT 4nek, AZONNAL vagta mit akarok es megoldast adott. amikor ezt harmadszor jatszotta el az EXPERT, meguntam. Elnezest, csunyat fogok mondani, de a hulyeknek tenyleg nem lesz munkajuk.
Az intelligensebbeknek, vagy atlagos embereknek meg megtobb penze, kevesebb munkaval. Persze aki kelloen intelligens de negativ kishitu, a nehezsegeket keresi a lehetosegekben, es nem a valtozasban a lehetosegeket, annak is annyi. (Ahogy mindig is volt, csak most ^3 )
Utoljára szerkesztette: ZenMillitia, 2024.05.14. 17:56:33 -
#3 Ez akkor lesz nagyon hasznos, ha ezeket a modelleket párosítani tudják a nyelvi modellekkel és így nem fog számítani, hogy ki, melyik országban él.
Amúgy meg igen. Egy normális weboldal és máris nem kell butaI-t használni.
Időpontfoglalásra ma már minden nagy forgalmú hely képes weben keresztül.
A lényegét abban látnám, ha valamit nem lehet weben elintézni, ahhoz telefonálni kell és ott el lehessen intézni. Egyedi kérések, egyedi szerződések, hibaelhárítás.
Akkor lesz nagyon káros, amikor ezekete a modelleket felhasználják reklámhívásokra, melyek sokkal gyorsabban és sokkal többször képesek egy hívást letudni. -
AndReWsss #2 Persze,h jó. FEJLŐDÉS.
Ez vitte előre az emberiséget: hatékonyság, automatizáció.
Minden egyes lépésnél voltak/vannak és lesznek, akik elvesztik épp a munkájukat, de összességében az emberiségnek jobb lesz.
Néhány kihalt munka a fejlődés miatt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Obsolete_occupations -
kvp #1 Ennel hatakonyabb lenne egy jol mukodo ugyfelszolgalati oldal letrehozasa, ahol nem kell beszelni, csak a lehetseges keresek vagy ugyfelszolgalati keresek kozzul kivalasztani azt amire szuksege van az embernek. Kb. mint ahogy az online banki oldalak es app-ok kivaltottak a telefonos banki szolgaltatasokat. Es meg csak nem is kell hozza MI.