10
  • repvez
    #10
    igen és az miért jo, ha sok ilyen szolgáltató van és mindegyik fizetős lesz ha nem akarsz reklámot vagy ha jobb minőségben akarod megnézni , hogy legalább a TV-n nativ felbontásban nézd?

    Az egész el lett ott rontva, hogy a netflix után szétváltak a studiok saját platformra. MErt maig csak a netflix volt, mindenki elöfizetett rá aki akart mert minden filmet megtalált egy helyen és nem kellett torrentezni meg hasonlok, de mostanában ha egy jobb sorozatot vagy filmet akarsz nézni akkor 5-6 streaming szolgáltatónál kell elöfizetned, ami igy már a havi fizetésedből elég nagy összeg csak azért ,hogy azt a néhány filmet megnézd amire van időd a munka mellett.
    Az meg megint macera, ha ide oda ugrálgatva ,hol ide hol oda fizetgetsz elö .

    ÉS eddig pont az volt a jo a streaming szolgáltatóknál, hogy nem keleltt a filmek alatt reklámot nézni, a hagyományos TV-ről ezért jőtt át sok ember, de most már megint oda jutunk, hogy a reklámokat megszakitják egy kis filmrészlettel.

    Már a YT-ot se tudod ugy nézni, hogy ne legyen reklám , arra is elö kell fizetni. zenét nem tudsz ugy hallgatni, hogy ne legyen reklám.

    ÉS nem nem akarok mindent ingyen, de ha fizetek valamiért akkor nem a reklámok nézéséért akarok fizetni.
    De továbbmegyek az egész internetet már elrontották a reklámokkal, mert ha elöfizetsz a mobilnetre akkor annak az adatmenyniségnek, jo ha a felét a tényleges tartalomra tudod forditani, mert a többit a reklámok videoi képei teszik ki és ezeket át se tudod ugrani néha és érdekes modon azokat nagy felbontásban egybol be tudja tölteni minden, de az adott tartalmat meg szaggatva alacsony felbontással ha nincs olyan térerőd.

    A legjobbb megoldás az lett volna, ha marad egy központi streaming platform, és a különbözö studiok, meg amolyan licence jogdijat kaptak volan a nézettség után. ugy is szinte pontosan megmondják ,hogy melyik filmet mennyien láttak akkor simán meg lehetne oldani, hogy melyik filmre mennyi néző jutott és az kihez tartozik .
    teszem fel 10k lenne havonta az elöfizetés és megnézek 3 filmet ami 3 különböző studio készitett akkor mindegyik kapna 3k-t a maradék ezres meg a streamer szolgáltatoé. igy mindenki megkapná ami jár neki és nem kerülne a fél havi fizetésbe ,hogy mindenhol elő legyek fizetve.
  • zetortraktor
    #9
    (arról nem is beszélve, hogy itthon is egyre több indul, csak sokan a negyedét sem ismerik ezeknek, van pár kábelszolgáltató, vannak realitysek, van horrorfilmes, magyar filmes, sportosak. a lényeg, hogy

    NINCS TÚLTELÍTVE A PIAC

    ez azért totálisan ostoba a kijelentés, mert a platformok tartalmai különböznek, mindenki olyasmivel csábít, ami csak náluk van. csak van ugye 4 ember az interneten, aki azt hiszi, hogy mindenre elő kell fizetni. nem. nem kell. mindenki előfizet egyre max kettőre, és azokkal örökre el van, a többi nem is érdekes számára. a sok platform csak azt jelenti, hogy nem 1-2-ből lehet választani, hanem sokkal nagyobb a szabadság.

    minél több a platform, annál jobb, annál szélesebb a választék. a kicsik is nagyon nyereségesek lehetnek, ha vonzó a kínálatuk.

    egy a hiány itthon, hogy még nincs sok ingyenes platform reklámokkal, de azoknak is eljön az ideje.
  • zetortraktor
    #8
    jézusom, hogy lehet valaki ennyire ostoba:((

    látszik, hogy nem érted. nem túltelített, és folyamatosan indulnak újabbak és újabbak, amerikában csak fizetős platfom több, mint 250 van és akkor az ingyenesekről nem is beszéltünk. arról van szó, hogy a stúdió streamingek rájöttek, hogy nem lehetnek nyereségesek, ha sok saját tartalmat állítanak elő.

    Ez a cikk sem arról szól, hogy bármit észrevettek, pont azt akarják, hogy ne egyre fizess elő, hanem három szolgáltatásra, csak kapsz rá kedvezmény.
  • Macropus Rufus
    #7
    "A streamingszolgáltatók észrevették, hogy túl sokan vannak a piacon"
    jé, hamar eljutott hozzájuk, hogy sikerült némileg túltelíteni a stream piacot.
  • Macropus Rufus
    #6
    mondjuk a Netflix esetén óránkét 4-5 per a reklám idő, ha jól olvastam. Viszont ehhez a csomaghoz rosszabb felbontás is jár ami azért sz@r. Vagy fizetek és nincs reklám + jó minőség van (min. fhd). Vagy nem fizetek annyit cserébe van reklám, de a minőség ugyan (fhd). De az, hogy szarabb minőség + reklám azért, hogy némileg kevesebb legyen a díj... ez nem annyira jó deal.

    "Fizetsz, hogy ne nézz reklámot. "
    ezt azért gondold újra. Gondolom szoktál moziba járni... és nem, nem a filmek reklámjaira gondoltam... ebből lett (többek közt) elegem és csináltam meg a saját házi mozimat.
  • kalapos01
    #5
    Tudjuk, hogy hány perc reklám lesz, évek óta vannak reklámok a Netflixen, Disney+-on, HBO Maxon, és idén már az Amazonon is, szóval ez adott, annyi lesz, amennyi eddig is. (Lehet, hogy úgy érzed, hogy mossák az agyadat a reklámok, de szerintem a többség nincs így vele. Nem megnézni kell őket, hanem kivárni, és nem kell rettegni ilyesmitől, mert szimplán tájékoztatnak, olykor felhívják a figyelmedet, hogy létezik egy termék. Kismilliót látsz így is, rengeteg általad fogyasztott termék reklámmal jutott el a tudatodban, nem hiszem, hogy pánik rettegés kell, hogy eltöltsön ezektől, de akkora, hogy inkább nem is csinálod, azt amit szeretnél, csak azért, mert vagy 1-2 reklámot el kell tűrni érte, vagy fizetni.

    A fogyasztás eleve erről szól, hogy fizetsz. Fizetsz, hogy ne nézz reklámot. Csak a hamburger vagy a leves árában benne van, hogy nem kapsz reklámot előtte. Vagy mondhatom azt is, hogy az adott helyen pont reklámokat nézel, miközben fogyasztasz.)
  • barret
    #4
    Mióta van Jutub,a TV-ből monitor lett. Azt nézek,és akkor,amikor akarok. Nulla reklámmal megszakítva.
  • Supra-III
    #3
    Nem hiszem, hogy pár perc reklám lesz.
    De ettől függetlenül elvi problémám van a jelenséggel. Többek között ezért sem megyek moziba: az hogy filmelőzetes megy, még talán benne van a hangulatban, de ne fizessek már azért, hogy reklámot nézzek.
    Amúgy azt csinál mindenki, amit akar - én nem nézek reklámot pénzért (sem), ha nem éri meg a reklám mentes, inkább nem nézem. Mossák a tobbiek agyát, értük nem kár, belőlük sok van :-)
  • kalapos01
    #2
    Amerikai vagy? Ez nem nekünk szól, egyébként meg semmi nem kötelező. A reklámokat az nézi, aki akarja, mert kevesebbet akar fizetni. Aki többet akar fizetni, az nem néz reklámokat. De nyilván sokaknak megéri pár ezer forintot 1-2 perc.

    Meg, ha van Disney+-od vagy Maxod, akkor ugyanannyit fogsz fizetni, mint eddig, nem kell előfizetned a másikra, ha nem akarsz. Ez annak van, akinek van mindkettő, és spórolna.
  • Supra-III
    #1
    9k HUF azért hogy reklámokat nézzek? Valami nagy baj van a világgal...