6
  • M2 #6
    Legolcsóbb Tesla 18 millió FT, legolcsóbb BYD 11 millió Ft.

    Oda nem tud lemenni az áraival a Tesla.
  • kvp
    #5
    Ha Musk tud szerezni olcso vasoxidos aksikat (amihez a modern technologia most eppen csak a kinaiaknak van meg), akkor fog gyartani olcso Teslat. Ha es akkor. Ugyanis az auto aranak a toredeke az auto tenyleges ara, a tobbi az aksi, ami ugyanugy fogyoanyag, mint a belso egesu jarmuveknel az uzemanyag vagy a kenoanyag.

    Egy uj Tesla 3-as 38990 USD, tehat 14 millio forintos arabol a fogyoanyag 13500 USD, tehat kb. 5 millio forint. A jarmu maga ujonnan is csak 9 milliot er. (ez egy jobb Skoda ara) Hasznaltan az aksi nelkul pedig olyan 8 milliot, tehat maga a jarmu kb. 11%-os ertekcsokkenest hoz ossze az aksi elettartalma alatt, mig az aksi 100%-osat, de hat a motorolaj is ilyen. Ezt kellene a versenykepesseghez levinni a felere, azaz olyan 4.5 millios ujkori arra (+1 keszlet aksi), ami a ma kaphato legolcsobb uj benzines japan/koreai kisautok ara. (ekkor az egyszer eldobhato aksi mar tobbet er mint a kocsi) Ennek akar es tud is a Byd alaigerni, az olcsobb aksi technologiajuknak koszonhetoen. Valojaban a Teslak mar most is relativ olcsoak, csak az aksi csomag nagyon draga belejuk.
  • NEXUS6
    #4
    Nem akarom azt mondani, hogy ugye megmondtam, ,,,de megmondtam. XD
  • M2 #3
    A politikát meg azok az emberek nyomják, akik nem akarnak a városukban megfulladni.
  • Ender Wiggin #2
    az elektroms faszság már rég kihalt volna, ha nem nyomná a politika... sok nagy kölcsönző cég meg városi közlekedési vállalat ébred fel végre...
  • M2 #1
    Ennek a cégnek is annyi. Persze majd felvásárolják a kínaiak és megtartják a márkanevet.