4
  • Kotomicuki
    #4
    Nem értelek.
    Vannak akik kitudják használni azt a kevés többletet - pl. 30 helyett 60 fps (fullHD-ban), vagy mosott 2k helyett homályos 4k - , amit a PS5 ad a PS4-hez képest és vannak, akik nem.
    Mindettől függetlenül a PS5 nem alkalmas a 4k/60fps-re, mert ehhez gyenge és ezt - talán - orvosolja majd a PS5Pro. Amin szintén megjelenhetnek PS3-ra hajazó látványvilágú játékok, mert ez nincs tiltva.
    Az, hogy a (körbeérő) kapzsiság miatt haldoklik a(z AAA) játékkiadás (is), az egy másik témakör.
  • Danecay
    #3
    "Egyébként nagyjából ez lenne az a teljesítmény, amit a PS5-nek a megjelenésekor kellett volna hoznia: 4k felbontás, stabil 60 fps mellett."

    Így sem használja ki semmi. Gyakorlatilag alig szebbek a játékok a PS4-hez mérten, sőt vannak, amik még azt a szintet sem érik el minden területen, úgy hogy PS5 exkluzív cím. Pl:


    Persze lehet Zolyt szeretni, meg nem szeretni, de azért szeme csak van és látott már vele e4gy pár játékot, és konkrétan a tárgyalt dolgot is felhozza a kritikájában.
  • Kotomicuki
    #2
    Remélem, hogy a felújításokat erre a verzióra is minél előbb lehozzák - kinek kellenek újabb játékok, amiért konzolt vennének... (talán már mindenki kezdi a bőrén is érezni a kumulálódó (és egyre pénzéhesebb) iparág hátrányait: alig vannak "külsősök", akik labdába is tudnának rúgni az egyre "lassuló belsősök" mellett)

    Egyébként nagyjából ez lenne az a teljesítmény, amit a PS5-nek a megjelenésekor kellett volna hoznia: 4k felbontás, stabil 60 fps mellett.
  • NEXUS6
    #1
    Extra RT képesség mit is jelent?
    Azok a játékok, amelyek használják egyáltalán, egy patch után bekapcsolhatóan, vagy automatikusan szebbek lesznek. A CPU képesség azonban csak pár 10%-ban lesz magasabb a PS5-höz képest, vagyis azok a játékok, amelyek nem használják az RT-t gyak minimális gyorsulást/előnyt lesznek képesek realizálni.

    Tartok tőle, hogy ua. de talán még kevesebb előnyt látunk majd, mint a PS4 vs Ps4/pro esetében.