9
-
Gabbbbbbbbbbbb #9 (Nem semmi hozzászólás ez sem, e hónap gyöngye. )
Klíma üzemanyagba kerül és a teljesítményt is megfogja. Legtöbb magyar ember csak akkor kapcsolja be, ha tényleg érzi a meleget, nem a sztenderd szobahőmérséklet tartása a cél. Amikor tényleg kell, akkor vezetés közben fogják nyomkodni, én is úgy szoktam.
A másik dolog meg, hogy az ember hőérzete állandóan változik, ha valakinek nagyon erős a kocsija és nagyon sok a pénze, akkor is nyomogatja majd a klímát, ha épp sok lesz neki a beállított hőfok egy körömpörkölt ebéd után.
Az meg hogy csak álló helyzetből lehessen állítani elég rossz gondolat, szerintem. Sokszor nem is lehet félreállni kilométereken keresztül, ha családtagok panaszkodnak, akkor pedig azonnal lépni kell, nem pedig a félreállás miatt stresszelni a 100-as táblás autóúton.
Utoljára szerkesztette: Gabbbbbbbbbbbb, 2024.03.22. 20:58:52 -
Bruce_Willis #8 Nem gondolnám, szerintem csak nem gondolta át amit írt.
Én, ha a helyzet úgy kívánja, sűrűn állítgatom a klímát és a rádiót is. Függetlenül attól, hogy a klíma az automata. -
manson222 #7 Általában azok adnak vezetési tanácsokat, akikeknek még jogosítványuk sincsen. Sok fórumon láttam már ilyet. -
Bruce_Willis #6 Ez a hozzászólás olyan volt, mintha soha életedben nem vezettél volna autót. :)
Bár lehet így is van.
Ezen logika szerint, akkor a rádiót is elég egyszer beállítani egy helyre, a kívánt hangerőre, és így végig lehet vezetni 2 órát. Ha időközben meleged van, vagy eleged, mondjuk a kormány propagandából, nem kell aggódni, az automatika gondolatolvasó, és kitalálja hány fokra állítsa a klímát, és mikor kapcsolja ki a rádiót. :D -
Fefy #5 "Az se lenne gond, ha csak park-ba tett sebvaltoval (behuzott kezifekkel) lehetne allitani a klima programjat."
Ennek a gyártónak az autóit sem vennék nagyon. Olyat el sem tudsz képzelni akkor, hogy induláskor megnyomatod egy kicsit, hogy gyorsabban melegedjen/hűljön az autó, majd 5-10 perccel később visszább veszel a klíma teljesítményéből? Esetleg beszáll valaki a kocsiba és menet közben rájön a "friss utas", hogy nem bírja a klímát. Autópályán mégis hol állsz félre behúzott kézifékkel, hogy a klímát kikapcsold? Őszinte leszek, nekem eszembe nem jutna bárhol is csak úgy megállni azért, hogy a klímát egy fokkal feljebb vegyem. A gyártóknak csak szépen vissza kellene szokni a fizikai gombokra. Őszinte leszek, nekem már az is csúnya amit egy csomó gyártó csinál, hogy a műszerfalon lecserélik kijelzőkre a különböző órákat (km óra, fordulatszám mérő, üzemanyag szint jelző, víz hőfok). Amiket eddig láttam, mindegyik szimplán csúnya, pedig ez csak esztétika, a használatot tényleg nem befolyásolja, szemben a fizikai gombokkal. -
kvp #4 "De a klima mostaban mar menupont alatt van."
Nem szukseges, a mai klimak mar automatikusak. Csak be kell allitani elindulas elott a kert homersekletet es a tobbit a szoftver megoldja. Az se lenne gond, ha csak park-ba tett sebvaltoval (behuzott kezifekkel) lehetne allitani a klima programjat.
A vezetes kozben allithato dolgokhoz pedig minden kezeloszervet a kormanyra kellene rakni. (pl. index, hangero, stb.)
De en vagyok az, aki a ketpedalos, ketlabas modot is tamogatja, persze erre felkeszitett jarmuvekkel. (a fekpedal a bal lab alatt, rugalmas, kapcsolasi pontos nyomasi zonaval felul, hogy fixen rajta lehessen pihentetni a labat, a gazpedal pedig nem gyorsulast, hanem sebesseget allit, hasonlo felso 0-as zonaval) -
Nabateus #3 Teljesen egyetertek: vezetes kozben nem a toucsipanelt akarom nezni es nyomkodni, hanem egy statikus helyen levo hangeroszabalyzot, oda rutinbol nyulva, szemet az uton tartva.
Ok, ha a kormanyon van ketto gomb, azzal egyutt tudok elni.
De a klima mostaban mar menupont alatt van. Az nem fer el kormanyon, meg nem is oda valo, de tessek fizikai gombokat meghagyni az juzereknek -
CairoJack #2 Helyes bizony, csak túl későn jön, és túl kevés, mert a klíma panel és a hangrendszer legfőbb elemeivel ugyan ezt kéne, és már kellett volna 5 éve.
(A Tesla pedig egy idióta ebből a szempontból).
Utoljára szerkesztette: CairoJack, 2024.03.06. 07:23:30 -
#1 Helyes!