7
-
Ellaberin #7 Rohadtul nem érdekli őket mennyien nézik, a tervezett bevétel vagy annál több a lényeg. Ha egyetlen előfizetőtől ez már bejön már célnál vannak.
Persze ekkor már a magasabbra rakják a következő szezonra a man-egerek lécet, amit a piszkos kalózok miatt nem tudnak elérni....
Az, hogy mocskosul túláraznak és reklámokkal szórnak teli bármilyen élményt lesz.rják, hát így mi is az ő fejüket. win-win -
Cat #6 A helyzet az, hogy nem a foci/jéghoki stb. harcol a nézőkért, mert az nekik rengeteg van, hanem a szolgáltatók licitálnak egymásra, hogy ki szerezze meg a közvetítési jogokat. És ezt a pénzt be akarják szedni, vagy még többet, ha lehet. -
#5 Ööö attól van nézettség, hogy mi jól szórakozunk. A nézők nélkül nincs kinek reklámozni, nincs platform, nincs befektető, nincs bevétel. -
Chris05 #4 OK, de nem azért van foci (vagy bármi), hogy mi jól szórakozzunk. Minden arról szól a nagy klubboknál, az F1-nél, bárminél, hogy bevételt generáljanak. Leszarják, hogy mi megengedhetjük-e magunknak, hogy kifizetjük, vagy hogy 10 percenként 30 perc reklámot kell néznünk. -
M2 #3 A médiacégek folyton azt keresik, hogy hova üssenek. Pedig inkább azt kellene megnézniük, hogy mi a dolguk:
- globálisan elérhető streamek, minden eseményről,
- bevételek az így befolyó reklámokból vagy(!) kis összegű befizetésekből.
Ha ezt nem oldják meg, akkor idővel jön majd valaki, aki megcsinálja, a mai médiacégek meg csodálkozva eltűnnek. -
Caro #2 Támogatom! Abban a pillanatban, amikor a szolgáltatókat is arra fogják kötelezni, hogy a tartalmakat az egész EU-ban egységesen tegyék elérhetővé, azonos áron. -
Agyturbinikusz #1 Megintcsak kompromisszumot kellene keresni.
Csak egy vélemény, az élő előadás legyen a bevételi forrás a művészeknek és megélhetési rohangálók számára (nem, nem sport, hanem üzlet, a sport az amit az öröm miatt csinál az ember). A többi legyen gyakorlatilag promóció, hiszen ha tetszik akkor érdemes élőben is megnézni/hallgatni.
Persze mindenki úgy tartja a tenyerét ahogyan csak akarja....