5
-
kvp #5 Az alkatreszellatasra lenne jo megoldas, szabvanyos alkatreszek hasznalata. Akkor barmelyik gyarto alkatresze jo lenne barhova mashova. Nem tudom miert kell egy telefonhoz egyedi kijelzo, amikor eleg lenne atmero szerint inch-enkent par tipus. (lcd/oled, kerekitett/szogletes) Ugyanez igaz az alaplapokra is, szabalyos formfaktor eseten lehetne cserelgetni a keszulekekben, vagy egy alaplap tobbfajta hazba is jo lenne (vekony, nagy aksis, utesallo), akar tobb gyartotol is. -
Ender Wiggin #4 Több értelme van a sugárzás alapján kategorizálni őket, mint eddig. -
#3 Aztán majd válasszak telót, ha mindegyik A-val kezdődik, a vége meg hol G, hol F, stb.
Egy telónál legalább 3 energiasémát be lehet állítani, az egyéb lehetőségekről nem is beszélve, amik vagy növelik a fogyasztást vagy csökkentik.
Nem ez alapján vesz az ember telefont. Az, hogy meddig bírja az akksi, már egy sokkal fontosabb adat, de a használat módja igencsak befolyásolja. Ha mindet ugyanúgy mérnék, akkor viszont egymáshoz képest viszonyíthatóak lennének az értékek, még ha a valóságot csak nagyon különleges esetben is fednél.
Nem szerelhetőségi címke kell rá, hanem szabály, hogy minden készülék javítható legyen bizonyos fokig.
Emellett a másik oldalnak is igaza van, emiatt több alkatrészt kell gyártani, amit aztán raktározni kell és logisztikázni. Biztos, hogy megéri egy több éve nem gyártott telefonnál a kijelzőcsere környezetvédelmi szempontból?
A fel nem használt alkatrészekkel mi lesz? Újabb elektronikai hulladék, ami még csak használva sem volt. És, mert ez többletköltség a gyártóknak, így a felhasználóknak sem lesz jó hosszútávon. -
Neocortex #2 Egy COP görbe tényleg fasza lenne a klímákra -
militavia #1 Nettó hülyeség, a tücsökpöcsnyi fogyasztást is kategorizálnátok, de a hőszivattyúk energetikai besorolása, hogy hány fokos külső levegővel veszitek a COP-t és mit vesztek bele, az bezzeg jó szarul is ugye?
Vagy a 0 emissziósnak hazudott villanyautó is jó az úgy ugye?
Meg a balfasz képlettel számolt értékek a kocsknál, ahol egy 2,5 tonnás hibrid vagy villanyautó környezetvédőbb, mint egy 3,5 literes fogyasztású kisautó ugye?