A startup szerint ennek oka az ár. Az első tételek előállítása még mindig jelentősen drágább lesz, mint a jelenlegi energiatárolóké. Ez ellentmond az autóipar jelenlegi trendjének. Az elektromos gépkocsik gyártói azonban nagyon le vannak maradva a kilowattóránkénti költségek csökkentésében.
Persze 20 eve mondjak, hogy nem lehet mar tovabb fejleszteni az akumlatorokat, es az akkumlatorok, megis 20 eve toretlenul fejlodnek.
#3
Van annak pozitívuma is, hogy drágább a személyautó. Kevesebb lesz az utakon, többen tömegközlekednek.
militavia#2
n+1 csodaakksi hír.
Ez kb. csak a mobil készülékek számára jelent érdemi előrelépést.
Az árról meg egy szó sem esett. Ha a USD/kWh ár magasabb, akkor még csak előrelépést sem biztos, hogy jelent. Mert lehet, hogy az univerzális villanykocsi közelebb kerülhet, csak ha dárgább vagy még nehezebb is lesz, akkor ezzel sokra nem megyünk.
És a villanyautó gondjai messze túlmutatnak azon, hogy mekkora az akksi a kocsiban....
Agyturbinikusz#1
Mint minden akkumulátor rákfenéje, ennek is a gyorsabb töltési vágy, ami majd véget vet az álmoknak.