7
  • asgh
    #7
    Szvsz az egész Diablo Immortal hiszti túl van tolva. Le lehet tölteni ingyen, szép, hozza a D3 feelinget és végigjátszhatod a sztorit anélkül, hogy egy vasat is költenél rá. Ebben a játékban ennyi van és még ez is jóval több, mint a mobilos átlag.
    Nem nagyon tudom azokat sajnálni, akik ugyanazt végig akarják játszani nehezebb fokozaton, de szétgearelve, min-maxolva, hogy a játékélmény ugyanolyan triviális legyen (értsd: unalmas), mint a kezdő szinten, csak hogy tudjanak e-peent méregetni, hogy ők a torment csilliót is fél perc alatt végigrohanják és közben milliárdos dmg-t tolnak. Ha ezért le lehet őket rabolni, akkor nem a Blizzardban van a hiba.
  • Sir Cryalot
    #6
    "monitorozzàk a jàtékot és usereket, és egyre inkàbb képesek lesznek majd őket fizetéste ösztönözni. "

    igen és ott már fel is cserélődött hogy kinek a játéka ez igazából, hát nem a nolifer-eké.
  • zola2000
    #5
    Nos 624 millió USD egy évben az is annyi, mintha kb tízmillió teljes árú játékot adnának el.

    És ahogy írod ezzel a top10ben sincsenek benne.
  • bdzsana
    #4
    Csakhogy ez nem így működik. Prémium jàtékkal esetleg így működne, de freemiumnàl hosszú tàvon kezdenek csak igazàn aktivàlódni a monetizàciós elemek. Ràadàsul folyamatosan monitorozzàk a jàtékot és usereket, és egyre inkàbb képesek lesznek majd őket fizetéste ösztönözni. Szerintem az ARPU többszörösére fog nőni a következő hónapokban.
  • grobs
    #3
    Egy évben 52 hét van. Ha 2 hét alatt 24 millió USD-t hozott és ezt tudná tartani égész évben akkor kereshetnének vele 624 millió USD egy évben amivel a top 10 is távoli álom nekik. Egy blizzard-nak ami régebben nyomtatta a pénzt, az egyik legértékesebb játékos brand-del. Ráadásul 2 hét alatt 20+ milliót költöttek reklámra, hogy felfuttassák.
  • Ender Wiggin #2
    Az EA--féle PvZ2-ben 4-5 ÉVnyi reklámnézéssel (a reklámokkal lehet kisebb összegeket kapni) lehetett kimaxolni egy-egy növényt, ha marad az ember az ingyenes opciónál. Ekkor kitalálták, hogy a 10-15 szint elérésekor legyen még 100 Mastery szint, ami újabb milliókba kerül (játékbeli pénz, de ha boostercsomagban veszi valaki a pénzt, akkor ott is elég nevetséges/őrületes összegek jönnek ki). És tegyük hozzá, hogy van vagy 100 különböző fejleszthető karakter.
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2022.06.23. 19:19:03
  • repvez
    #1
    ha azt számoljuk, hogy átlagosan 3 euro vagy dollárt költöttek az nem tunik soknak, ahhoz képest, hogy mekkora számokkal dobáloztak azzal kapcsolatban, hogy menynivel lehet kipörgetni a legjobb karaktert