#4
Gördeszka. Önzáró megoldással rendelkezik, heti szinten legalább újra kell húzni a csavarokat, mert olyan terhelést kapnak, hogy kilazulnak. Egyik sem örök élet + 1 nap.
kvp#3
Erre max. olyan megoldasok eseten lehet szukseg, ahol a csavarokat rendszeresen oldani kell, tehat nem lehet a hagyomanyosabb megoldasokkal (pl. drotzarral vagy saszeggel) rogziteni oket vagy egy nyirocsap rogzit, aminek az eltoreserol ertesiteni kell az emberi kezelot. A fenti esetekben uzemszeru a kilazulas es a szabad szemmel ellenorzott lazulasjelzoket valtja ki a radios adattovabbitas.
noland#2
Ebből az lenne a továbblépési lehetőség, majd ha minden meglazult csavar meg tudja magát újból húzni ill. felruházhatóvá válna az építmény a regeneráció képességével.
Amúgy nagyon kevés valós felhasználási terület jöhet szóba, pl. a buszok kerékcsavarjain is ott vannak a sárga lazulásjelzők. Utoljára szerkesztette: noland, 2022.05.06. 20:02:56
#1
Marketinges uraknak üzenem,hogy már nagyon régen feltalálták az önzáró megoldásokat.Kritikus helyekre olyat alkalmaznak.Pl autó futómű egyes részei.
Nem LAZUL meg! Kár hogy itt nem olvasgatnak... és semmi romlandó elektronikát nem tartalmaz.