3
  • kvp
    #3
    Ha alacsony a ping es van eleg savszelesseg, akkor a google fele cloud-on is lehet jatszani, meg akar fps-t is. (ha amugy is szerveroldali a mozgasi es tuzelesi logika, akkor egyreszt nem lehet a jatekban protokoll szinten csalni, masreszt a reakcioidot nem noveli ha csak a kesz video-t stream-eljuk)

    Igazabol a helyi konzolnak akkor van ertelme, ha vagy lokalisan jatszunk vagy nincs eleg savszelesseg a szerver es a gep kozott. A ping igy is ugy is ugyanynnyira szamit es kesleltetesben semmivel nem tart tovabb lekuldeni egy videot mint a szerver mozgasi adatait, ugyanis a halozati kesleltetes ugyanakkora, csak az adatmennyiseg ter el.

    A tisztan felhos jateknak viszont van egy nagy elonye, megpedig az, hogy nem kell letolteni, tarolni es feldolgozni a jatek adatait. A felhos gepen pedig mivel sokan jatszanak egyszerre ugyanazzal, ezert kvazi ram-ban lehet az osszes statikus adat. Igy egy jatekter (a terep es a mozgo objektumok modelljei es texturai) lehet pl. 4 terabyte-nyi is, ezt nem kell minden gepre kulon-kulon betolteni ram-ba, hanem az osszes azonos szerveren jatszo jatekos renderelo folyamata ugyanazt az egy kozos adathalmazt nezheti. Igy nincs toltesi ido, mivel a "vilag" folyamatosan bent van a memoriaban es nem is csuszhat el a szinkron ket folyamat kozott, mivel fizikailag ugyanazon adatokat latjak. Igy osszesegeben sokkal kevesebb eroforrast igenyel a jatekosok kiszolgalasa, mintha minden adatot mindig lemasolnank mindenhova. (lasd: inter process shared memory, in memory database technologies)
  • zola2000
    #2
    Ja, lassan már konzol sem kell, csak egy jó böngészős eszköz.
  • robicarlos6
    #1
    Hatalmas! Gears Tactics-al tolom nagyon jó. Így már nem olyan kevés az 1TB hely hogy sok sok játékot nem kell letölteni mert ott van felhőben.