60
God of War (PC)
  • JonasSandor
    #60
    Már lent is van.
  • bendáj17
    #59
    Megjelent eme remek game szinkronja is. Szinkron
    Hatalmas köszönet érte.
  • Monster076
    #58
    Még PS-re se jött ki, honnan tudná bárki, mikor lesz PC verzió (ha egyáltalán lesz). De a korábbi játékok portolását tekintve a konzol megjelenés után 3-4 év biztos kell. Esetleges bundle pedig még később.
  • coolpet
    #57
    Hát nem nagyon olvasott a fórum, de azért leírom.

    Régóta gondolgodok a megvételén, de még mindig 10K felett van az ára. Szerintetek, ha kijön a ragnarok PC-re, az mikor lesz, és lesz bundle az eredeti játékkal együtt? Hátha úgy olcsóbb :D

    Ionward: Baldur egy fura karakter, a mitológiában nem is ez a szerepe. Azért látogatott el hozzád, mert halhatatlansága mivoltán nem érzett semmit, és méltó ellenfelet keresett, aki érdemes arra hogy megküzdjön vele, hátha érez egy két pofont :)
  • lonvard
    #56
    Nah, sikerült . Rég fejeztem be ekkora játékot.

    Tulajdonképpen egy idegesítő dolgot találtam, a szörnyek variálásának ötlettelen megoldását. Van néhány típusellenfél, és akkor ugyanazok jönnek fagyból meg lávából meg majomból meg mindenből. A pályatervezés az 10/10. Isteni megoldás ez az ugyanaz a pálya, de más és más dimenzióban. Történet az zavaros, végéig nem jöttem rá, hogy akkor a Baldur most mi az istent akart tőlünk. Atreusra sem jöttem rá, hogy kicsoda. Ő volna az a Loki? AZ A LOKI? Valahogy nem hittem el. Odin fia a Loki, nem? A drámaisága, zenéje, a karakterek, párbeszédek a művészeti rész az 10/10. A fejlődési fa, a harc is 10/10. Végén már istenként csapkodtam agyon mindent. A valkűr megizzasztott, cserébe amikor megöltem, akkor szó szoros értelmében üvöltöttem a szobában. Vagy 1 órár birkóztam vele. :D Év játékának nem adnám azért. Van hiányérzetem. Kicsit egyedül voltam. Ez a törpekovács-teleport meg a szörnyek klónozása filler megoldás szerintem. Több emberi ellenfelet vártam volna. Akiket csak úgy élvezetből megsemmisítünk. Az elején még jöttek a martalócok, aztán ennyi. Úgymond civilek se voltak. Legalább egy élettel teli, megmenteni való falu jól jött volna. Szóval több élet kellett volna bele szerintem. Egyedül vagyunk egészen végig. Van a két törpe, meg Mimir. Ez lófasz. 8/10-es a játék, nem tudok többet adni. Fejlesztők ha olvassák, most biztos elszontyolodtak. Ez van, legközelebb tegyetek még bele tartalmat! :)
  • lonvard
    #55
    Úgy a játék kétharmadánál-háromnegyedénél lehetek, és végre kaptam egy jó páncélt. Sindri király páncélja. A játék eddigi gyenge pontja volt a páncél. Egyetlen kicseszett páncél támogatta a rúnatámadások erősségét, és szerintem kb. mindenki ezt az egyetlent kellett viselje. Rúnaszövő bizbasza. Wyvern vállvért, enyhén szadomazo külsőt kölcsönzött. Mivel a játék legerősebb támadásai a rúnatámadások, nem is értem hogy gondolhatták, hogy pakoltak be egy rakat másfajta páncélt, ami nem támogatta. Gyönyörű páncélok, pl. azt a musepheimi hamupáncélt is grindeltem, aztán rájöttem, hogy mi a tökömnek. Na de most kaptam egy teljes lemezvértet (ami speciel stílusidegen, de most ezt hagyjuk), ami alig vesz el a rúnából, viszont a feltöltődését meg nagyban növeli. 3 foglalatos mindegyik páncél a speckó rúnákra. Na most aztán megkapják a magukét.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.05.27. 20:21:55
  • lonvard
    #54
    Az egy mekkora húzás a játékban, amikor Kratos hazamegy a fegyvereiért. És akkor kimegy a fagylények ellen azzal a tüzes láncos ikerpengével, és rendet rak. És én még csak nem is játszottam a régi God of Warokkal. Micsoda epic pillanat lehetett a fanoknak.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.05.22. 10:38:38
  • caps lock
    #53
    Millió oka lehet a lagnak, a portolás minősége speciel nem. Nagy a gépigénye, ha nem jól állítod be a vasad képességeihez, akkor lesznek problémák. Vsync mindenképp legyen bekapcsolva, AMD Fidelity-vel pedig nagyon jól finomhangolható a teljesítmény.
  • Empty
    #52
    Nem eredeti játék másnál is be-be laggol? Vagy ez maga a játék portolásának "adottsága"?
  • lammaer
    #51
    Hát, én a Horizons: Zero Dawnt nagyon sajnálnám igy utólag, ha nem jött volna meg PCn. Jó játékmenet és brutálisan erős, izgalmas scifi sztori.
  • hawkie22
    #50
    Én nagyon örülök neki, hogy megjelentek ezek a címek PC-re, mert nagyon ki akartam próbálni öket, de csak ezért én se vennék konzolt. Majd 30 éve játszom, sose voltam konzolos, mindig PC-vonal volt, ez már nem fog megváltozni, 40 éves kor körül már nem vált az ember. :)
    Nálam konzol csakis családi játékok esetén játszik, arra viszont XBox-om van, bár gondolkodom a PS-re váltáson. De azért az évi 1-2 alkalomért nem dobom el a 360-at. :D
  • lonvard
    #49
    God of Warba belemélyedve annyiban kiegészíteném, hogy szerintem egészen élvezetes a játszási rész is. A pályatervezés, a harc, a fejtörők, a fejlesztési lehetőségek tök jól el lettek találva.

    Ellenpélda nálam a Day's Gone, amivel motorzgatni és lövöldözni nem volt egy hosszútávon élvezetes dolog, viszont az átvezető videók és a főszereplő karaktere kiemelkedő. Azzal a karakterrel végignéznék egy több évados sorozatot is. Tök jó volna átvinni a játékot az animációs film világba, egy az egyben. Witcherrel is szerintem ezt kellett volna csinálni.
  • caps lock
    #48
    Nagyon élveztem ezt a játékot és a HZD, Days Gone is remek lett. De mégsem érzem hogy bármiből kimaradtam volna ha nem jelennek meg PC-re. Mindhárom jó volt, de egyiket se tenném be a top 10-es listámba. Az erős narratíva egy dolog, azonban Quantim Dream, Telltale, Life is Strange, Witcher és még sorolhatnám játékok is tudják ezt, sőt...
    HZD csak az egyedi világa miatt volt igazán szórakoztató, harcrendszerében és egyebekben átlagos. Days Gone a motorozás miatt volt érdekes, egyébként sima zombis hentelés. God of War-nak is a sztorija kötött le legjobban, játékmeneti megoldásaiban nem volt semmi világmegváltó gondolat.
    A közelgó Uncharted-et ismerem, első résszel játszottam és tudom hogy ott is a történet viszi el a hátán, nem a játékmenet.
    Szóval igen, egyik szemem sír, másik nevet, szeretem a Sony exkluzívjait, de egyáltalán nem keltették bennem azt a vágyat hogy konzolos legyek. Ha csak az élmény szintet nézem, a PC eddig is minden igényemet kielégítette. Jó történet, hangulat, harcrendszer, stb, egy rakás játékot tudnék mondani amit jobban élveztem mint ezeket. Ez nem von le az értékükből, csak mondom hogy a hype körülöttük nem egészen indokolt...
    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2022.02.02. 16:08:50
  • robicarlos6
    #47
    Újabb grafikai opcióval bővült a PC-s God of War
  • lonvard
    #46
    Nekem a Fallen Orderben volt egy hasonló harcom, ha nem is 4 órás. Az a renegát exjedi, aki a játék elején hobónak néz ki, aztán kiderül, hogy uralma alá hajtotta a komplett bolygót és ki kell nyírni. Az volt az extrája, hogy 50% életerőnél ütemet váltott, és olyan szinten begyorsult és megőrült, hogy nem tudom hányadik próbálkozásra és csak szerencsével lehetett kinyírni. Ebben a játékban nem vettem észre, hogy a boss jellegű dögök az életerő vesztésével extra képességeket aktiválnának, de még az elején tartok, számítok meglepetésre.
  • caps lock
    #45
    Végeztem, képességfa kimaxolva és még így is rengeteg elköltetlen xp maradt. Erő, védelem 200 pont felett, teljes valkűr szett, 7-es szint. Bár csak normálon játszottam, egyszer sem akadtam el, se a harci helyzetek, se a logikai részek nem voltak vészesek. Ilyen téren a játék eléggé casual volt, legalábbis korábbi részekhez viszonyítva.

    Csak a valkűröknél ragadtam le hosszabb időre, és a királynő elleni harc volt számomra a játék csúcspontja. Közel négy órába telt legyőzni, és ezzel nekem a legnehezebb boss harc volt amivel valaha játékban találkoztam. A végére azért kiismertem és nem kellett feltámasztókövet használni, de mire megtanultam minden támadását, görcsben álltak az ujjaim.

    Irgalmatlan, könyörtelen egy bestia, és komolyan mondom akinek nincs elég tapasztalata, türelme, idege hozzá, inkább hagyja a fenébe. Még jó hogy opcionális boss, viszont elgondolkoztam rajta, hogy kell-e nekem ez a szenvedés? Hamarosan itt az Elden Ring, és valószínűleg cifrább harcok is várnak a hozzám hasonló mazochistákra.
    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2022.01.26. 22:45:29
  • lonvard
    #44
    Kijutottam a bányából, meglepően könnyű boss volt az a gólemszerű dög, kicsit több az önbizalmam. Ráadásul hozzám csaptak vagy 3500xp-t, van 4300. Most kell okosnak lenni! :D
  • lonvard
    #43
    :D
  • Monster076
    #42
    Utána kicsit tényleg durvábbak a dögök, de némi fejlesztgetéssel lehet azért haladni. Én most jutottam el a Muspelheim trial végéhez. Az odáig vezető próbákat viszonylag könnyen teljesítettem (közben Broknál szép narancs cuccokat craftoltam a lootokból és úgy éreztem, megállíthatatlan vagyok:), de az uccsó boss úgy csomagolt össze kb. 10 mp alatt, hogy öröm volt nézni. 2 kísérlet után ott is hagytam, majd később visszatérek bosszút állni :)
  • Monster076
    #41
    Utána kicsit tényleg durvábbak a dögök, de némi fejlesztgetéssel lehet azért haladni. Én most jutottam el a Muspelheim trial végéhez. Az odáig vezető próbákat viszonylag könnyen teljesítettem (közben Broknal szép narancs cuccokat craftoltam a lootokból és úgy éreztem, megállíthatatlan vagyok), de uccsó boss úgy csomagolt össze kb. 10 mp alatt, hogy öröm volt nézni. 2 kísérlet után ott is hagytam, majd később visszatérek bosszút állni :)
  • lonvard
    #40
    Még nagyon ergya fejlesztési lehetőségeim vannak, de azért próbálkozom. Csak attól félek, hogy ez lesz végig. Hogy a fejlesztések mindig lemaradásban lesznek annyival, hogy minden csata idegesítően izzasztó maradjon. :) A világkígyóig egyébként minden rendben volt, élveztem a küzdelmeket, azt is megideologizáltam, hogy Kratos mért tud meghalni, és mért kell annyit beleverni az ellenfelekbe (mert azért alapból is sokat kell beléjük verni más hasonló játékokhoz képest). Azért, mert Kratos most nincs formában, és azért, mert az ellenség nem evilági lényekből áll. Az is tetszett, hogy amikor egyszer belefutottunk emberekbe, azokat Kratos pillanatok alatt elintézte. Csak most van az, hogy amerre fordulok, elém potyog egy egészségtelen mértékben szívós dög.
  • Maxtreme
    #39
    Te komolyan egy teljesen történetorientált nagyrészt cutscenek-ből álló játékot hasonlítottál egy alapjába véve akcióra fókuszáló játékhoz? :D Ez kb olyan mintha azt mondanám hogy az én konyhaszekrényem jobb mint a te wc-d :D Ennyi erővel miért nem a forzával vetjük össze.

    A többire nem reagálok, az abszolút szubjektív dolog.
  • nxs
    #38
    Lehet kicsit durva leszek de sokkal-sokkal többet vártam volna egy ilyen agyonhypeolt játéktól. Nem tudom felfogni,hogy egy ekkora címet hogyan verhet bucira olyan játék ami a közelébe se érhetne. A történet,harc,grafika,változatosság kb mindenben ráver a SaF7.
    Nekem ez az egész koncepció annyira rédejjünk tombokat 2.0...értem én,hogy reboot de mi hajtja? Az egész cucc elveszti az identitását,a szétbaszokmindenkit extrém brutál karakterekből...családapa? Ez nem Gow ez pistike luppol meg egy valami story.
    Ne értsetek félre a játék jó ahogy a TR reboot is jó volt (kivéve a mindekimegbaszjajjdefélek) de semmi más,csak egy mindenki által ismert kalandozós,akciós,pontosztogatós reboot.

    6/10

    Az átlagosnál jobb izomból kifosott év játéka.
  • caps lock
    #37
    A souls játékok kedvelői is megtalálhatják a számításukat a valkűrök elleni harcokban. Nagyon kellemes meglepetés volt ez számomra, mert alapesetben nincs kihívás a játékban és könnyen tanulhatók a kombók. No de a valkűrök feladják a leckét, egy szusszanásnyi szünetet sem hagynak olyan brutálisak a támadásaik. Annyira élveztem az ellenük való harcot, hogy félbehagytam a sztorit hogy mindet levadásszam. Már csak a királynő maradt, de azt lehet meghagyom főszál utánra. Amúgy érdemes leölni őket, a legjobb lootot adják, és ebben a játékban minden a felszerelésünkön múlik.
  • Sunrider924
    #36
    Amikor a balta nem fogja oket akkor menjel puszta kezzel, es hasznalj olyan runatamadasokat amik STUN damaget okoznak, ha fejlesztetted kozbe a fiut is akkor hasznald surun a megszakitast amit a loveseivel okoz, revenantok kurvara idegesitoek de igy lvl 3+ is abszolvalhato nekem. Nincs olyan hogy magasabb szintu helyre enged be, olyan van hogy nem fejlesztetted a geared, en is eleg sokaig szarakodtam az alap zold felszerelessel, kozben mar reg voltak kek cuccokhoz is hozzavalok. Fontosnak tunt/nem tudtam elengedni a luck-os geart holott az csak a cuccokon levo perk aktivalasanak eselyet noveli, alap zold cuccon nem nagyon van perk amit aktivalni kellene, szoval... Dontsd el milyen iranyban akarod fejleszteni Kratost, perkes geart akarsz vagy cooldownost vagy runic/sebzost es valogassad a megfelelo socketezos belevalokat is ennek megfeleloen, ha osszhangban vannak a cuccaid egy spartan rage alatt meg bosst is le kell tudjal verni.
    Amugy meg ugyessegi jatek es ha raerzel a megfelelo ritmusra es jokor parryzel meg dodge-olsz akkor a nalad 4x magasabb szintu lenyeket is le tudod verni, nekem sajna nem az esetem ez az enyhen dark souls-os jatekmenet( itt ugye kimaradt a stamina bar...) es en nem tudom leverni a nalam 4x magasabb szintueket, bosszant hogy sok portalt ott kelett hagyjak mert a 4x-es enemy az elso hibanal a checkpointra kuld, a dark elf zonakban tul sok fejtoro volt ami nyakatekert/tulsagosan preciz idozitest kivant es bar mostmar unlockoltam Muspelheimet egyelore meguntam/felretettem, majd egyszer vegigviszem, valamikor.
  • lonvard
    #35
    Nem azok. Próbálom őket mindennel ütni, de alig fogy a HP. Rossz környékre sétáltam be, de ez a játék hibája, mer beengedett. :P
  • hawkie22
    #34
    Ezek ilyen jégszerü, kék lények? Mert akkor csapd meg ököllel vagy pajzzsal, esetleg kérd meg a fiad, hogy löjjön rájuk. Az hatásos.
  • lonvard
    #33
    Nya most belefutottam abba a problembe, amit játékmenet videóknál is láttam. Hogy egyszer csak elkezdenek olyan ellenségek ugrálni körülöttünk, amiket alig fog a balta. Tehát hogy most fejlesztgetem a kis baltámat, meg juj de jó hogy az öltözet ad még 5 erőpontot, meg jaj hát most már ilyen rúnacsapást is mérhetek az ellenségre, nem is beszélve a kombók alkalmazásáról...aztán ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ront rám a dög, beleverek 3%-nyit, az meg 50%-ot lever egy támadással. És van ilyenből egyszerre 3 körülöttem, meg egy tűzlabdás hátul, meg egy tankszörny még hozzá amit még nehezebb leverni, és ha valamelyiket megölöm, akkor még pottyant hozzá néhányat. És ezek nem bossok, nem nem. Ez a felturbózott common enemy. És nem haladtam előre a sztoriban, hanem csak úgy felfedezek a "tó" környékén. Tehát most elég frusztráló, hogy én vagyok az istenölő, és akkor bármelyik sarkon előbukkanhat egy ilyen nagyon nehezen pusztuló konglomerátum. Így nem tudom, hogy merre kellene mennem, ahol olyan enemy van, ami verhető is. Megzavartak. Valszeg az a megoldás, hogy oké akkor hagyjuk a tavat meg a bányát meg mindent, és haladjunk a sztorival.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.01.24. 16:36:33
  • caps lock
    #32
    Persze, játékmenet és egyebek szempontjából jóval sokrétűbb a witcher, az összehasonlítás nem lenne fair, már csak műfajilag sem, de mégis ilyen igényesség és mindenre kiterjedő törődés nagyon ritka. Az élményfaktor is relatív, kinek mi tetszik, de én mondjuk witcher óta nem kaptam ennyit egy játéktól, nem okozott ekkora örömet.
    Kevés karakterrel dolgozik de a szövegkönyv elsőrangúan van megírva, a reakciók spontánnak tűnnek mintha tényleg az adott szituációra reagálnának, őrület, de emlékeznek mit mondtak/történt korábban és közben. Folyamatos az interakció egymással. De ami nekem a legfontosabb hogy érzelmileg is hitelesen van előadva. Játék közben nem közömbösen ülök, hanem tényleg érdekel a szereplők sorsa.
  • lonvard
    #31
    Ezt inkább a Tomb Raiderhez hasonlítanám, nem a Witcher 3-hoz. Witcher 3 nagyságrendekkel összetettebb játék szerintem, történetmesélés, küldetések szempontjából a kanyarban se lesz hozzá játék. Viszont ha belegondolsz, a Tomb Raiderben is megjelenik ez a szintű igényesség. Mert zárt rendszerű, relatív kötött, folyosós pályák vannak, lineáris sztori, szóval jól ki lehet munkálni a részleteket.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.01.23. 10:06:22
  • caps lock
    #30
    Szerintem Witcher 3 óta nem volt még egy ilyen törődéssel összerakott játék. Van értelme hogy kalandozzak a világban, lootoljak, felfedezzek, csinálgassam a mellékküldetéseket. Harminc óra körül vagyok, a főszálnak még csak a felénél, de nem sajnálom a befektetett időt mert annyira élvezetes a játékmenet. Próbára teszi az ügyességem, a logikai érzékem, és a harcok során a reflexeimet.

    És mindez folyamatosan narrálva van, Kratos, Mimir és Atreus mindig a helyzetnek megfeleően reagálnak a történésekre és ettől olyan élőnek hat az egész.

    A történet áll leejtős, a harcok adrenalinbomba, a fejlődési rendszer akár a fegyvereket, páncélokat, skillfát nézzük aprólékosan kidolgozott és átgondolt. A játékosra van bízva hogy milyen irányba viszi el a karaktert, hogy az legjobban igazodjon a játékstílusához.

    Ha valami negatívumot kellene mondanom, akkor talán az hogy túl kicsi a térkép, és így a rengeteg tennivaló miatt zsúfoltnak érződik. Minden egy központi terület köré van építve, még a más világokat is egy csillagkapu-szerű teremből érhetjük el. Persze egy alapvetően csőjátékhoz ez illik, mégis egy kicsit szellősebb elrendezés jobb lenne.
  • lonvard
    #29
    Vicces a Valheimmel párhuzamosan ezt játszani. Nézegetem a Kratos épületének berendezését, és akkor meglátom a kövek közé szorított tűzhelyet, és dörmögöm, hogy ilyen nekem is van. Barangolászás közben találok egy kihunyt tábortüzet, rajta a sütésre használt favillákkal, és hirtelen nem tudom melyik játékban vagyok.

    Ja, újrakezdtem a relatív elejétől. Először csak úgy belecsaptam, de nem szabad így. Lemaradunk a szépségéről.
  • Hunor1
    #28
    ok köszi. a törpénél meg tudtam venni "elveszett ereklyék" vagy vmi hasonlót írt ki.
  • caps lock
    #27
    Játék eleje, bőven akad még lehetőség gyűjtögetni. Ugyanolyan rúnából három darab is van nálam éppen, de azonos páncélból is akad több. Egyes darabokat ládákból, másokat harcok után szereztem, de kovácsnál is csomó mindent lehet venni. Amúgy jelezve van a gyakoriságuk, ritka cuccokat ennyire az elején még nem találni.
  • Hunor1
    #26
    hali. A boszorkány előtt volt egy boss fight. sajnos azonban elmulasztottam a bossból "kieső" cuccot felvenni. videón láttam hogy ez a boss ad egy erős rúnát. de már hiába mentem vissza nem volt ott a cucc. sajnos a mentésekben nem tutam visszamenni a bossfight előttre. kérdésem hogy esetleg máshonnan is megkapom azt a rúnát? vagy menjek tovább és előbb utóbb úgy is lesz más/jobb rúna? köszi
  • lonvard
    #25
    Heh, nem kritikaként, csak a benyomásomat írom: nem könnyű játék. Nem az van, hogy kikapcsolhatom az agyamat közben, és akkor könnyed kikapcsolódás. Ez egy szellemileg masszívan leterhelő játék. Egyrészt mert a csatákban meglepő módon koncentrálni kell, (a második óriásnál nem tudom hányszor töltöttem vissza) másrészt mert minden zúgot kutatni kell, harmadrészt mert amolyan Tomb Raider szerű fejtörőkkel enged csak át, amiket nem feltétlen lehet csak úgy menetből megoldani. Olyan tököléseket vagyok képes csinálni. Még a relatív elején azzal az egész terem fölött lebegő szöges csapdával fél órát tököltem, mert hiába dobtam meg fejszével, az alsó fogak nem mentek le és nem tudtam átugrani. Mindent próbáltam bzmeg, minden szögből, visszamentem, kutattam a titkos izét, és akkor az volt a megoldás, hogy véletlenül még egyszer megdobtam fejszével, fordult még egyet, és akkor az alsó fogak is lementek. Van az a része egy új játéknak, hogy ki kell tapasztalni mik a trükkjei, és amíg nem tudom, addig mindent el tudok képzelni, és szenvedek. :)

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Hangulat 10/10. Ja, az meg hogy az elején azzal a vékony istenséggel 3x kellett megküzdeni, az önmagában mutatta, hogy nem ez lesz az a játék, aminél elengedhetem magam. :D
  • hawkie22
    #24
    Mi van, ha "elszúrod" a skillfát? Újra lehet rakni a skilleket? Vagy ez hogy van? Azt választok ki a már megnyitott skillek közül, amit akarok és akkor, amikor akarom?
    Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2022.01.16. 12:51:46
  • Hunor1
    #23
    Mikor és hol lehet az ezüstöt elkölteni. Még csak most megyek az első hegyre fel a sráccal. De le is dobtam a láncot annál a harcnál ahol a felból kitörve jönnek rám...majd ma megint nekifutok. Érdekes a boss fightok jobban mennek, mert ott csak egy ellenfél van. de ahol már 3-4-5 ellenfél jön rám kurvára kell ugrálni, kombókat az ujjaimban alkalmazni stb. de rohadtul hangulatos, csak néha sok nekem az örökös harc.
  • caps lock
    #22
    Imádom, de amúgy csak címében God of War, pont mint a 2013-as Tomb Raider. Reboot inkább mint számozott rész. Az anyja sem ismerne rá annyira más mint a korábbi részek. De ez nem von le az értékéből, itt is sokat kell harcolni, brutálisak a kivégzések, logikai/ügyességi platform részek is jók lettek, az erős narratíva pedig csak hab a tortán. Skillfa nagyon összetett, észnél kell lenni hogy mit fejlesztesz. Kicsit nehéz fejben tartani annyi kombó van, ezért is jobb a kontroller használata. Játékmenet szempontjából nekem olyannak tűnik mintha ötvözték volna a Hellblade és a Ryse Son of Rome játékokat.
    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2022.01.16. 11:23:08
  • Dynamic
    #21
    Régebben ódzkodtam a kontrollertől, de pár éve már az ilyen típusú játékokat kontrollerrel játszom. Szerintem sokkal jobban kézre áll, bár lehet, hogy megszokás kérdése. Tény, hogy amelyik játék nagyon célzás centrikus (Horizon ZD) ott inkább visszatérek bill+egérre, de a GoW-ban eltöltött eddigi 6 órában nem tapasztaltam ilyet. Egyszer szívtam egy kicsit, amikor az egyik rúna ládához nagyon gyorsan el kellett találni, 3 különböző helyen lévő rúnát, ami kb. 5 pixel nagyságú volt, ott egy kicsit anyáztam, de a játékban eddig alapvetően nem kellett pixel pontos célzás.