9
-
asgh #9 Ez miben cáfolja azt, hogy a nagyobb piac miatt több a mobil platformok szoftvereladásokból befolyó nyeresége? -
#8 Akkor vajon mennyi lehet a genshin impact összbevétele, ami csak iOS/andoridon 2 milliárd dollár egy év alatt, ebben nincs benne Kína, és PS/PC verzió bevétele.
https://sensortower.com/blog/genshin-impact-mobile-two-billion-revenue
-
#7 "mert ott sokkal egyszerűbb volt mint más platformokon. Nem ios-en használták el"
Akkor lehet hogy ezért dobatta ki magát az epic az appstoreból, lehet hogy így még jobban is jöttek ki. -
grobs #6 Erre némi cáfolat a Fortnite per irataiból, hogy PS-en 8x annyi volt a fortnite bevétele mint IOS-en, és xbox-on is 3,5x annyi. Ez a kitiltás előtti bevétel. Azóta nyilván majdnem nulla az IOS.
És az IOS-es bevétel egy számottevő része olyan vbuck vásárlás amit csak azért ios-en vettek, mert ott sokkal egyszerűbb volt mint más platformokon. Nem ios-en használták el.
Utoljára szerkesztette: grobs, 2021.10.14. 10:10:04 -
M2 #5 Mobilja mindenkinek van. Ebből a halmazból is közel 1 milliárd ember, akinek iOS eszköze van. Játékkonzolok csak álmodozhatnak ilyen számokról. -
asgh #4 Mivel a jutalék mindenhol ugyanannyi, így ez csak annyit jelent, hogy a mobil platformok nagyobb piacot jelentenek a játékkiadóknak, mint a konzolok együttvéve. -
grobs #3 Ez azért lehet mert ázsiában sokaknak a telefon mellett nincs pc-je, konzolja. Ezért is vesznek (akarnak) egyre nagyobb telefont. Ázsián kívül aki "gamer" az pc-n, vagy esetleg konzolon nyomja az időigényes játékokat. -
#2 Mondjuk az is érdekes hogyha a sensor toweren keresek rá, akkor például usában első helyeken tényleg olyan egyszerűbb játékok állnak mint a roblox, candy crush, pokemon go európában is hasonló a helyzet:
https://sensortower.com/ios/rankings/top/iphone/us/games?date=2021-10-12
Míg ázsiai országokban vannak elől olyan címek amik játékmenete közelebb áll a pc/konzolos címekhez például
https://sensortower.com/ios/rankings/top/iphone/philippines/games?date=2021-10-12
A többi ázsiai országban is hasonló a helyzet.
Utoljára szerkesztette: zola2000, 2021.10.13. 01:35:37 -
#1 "széles tömegek az egyszerűbb, szerényebb játékokat részesítik előnyben"
Ez már változott kicsit, mivel az egymilliárd dollárt meghaladó címek listáján olyan címek szerepelnek manapság elől mobilon mint a PUBG mobile, call of duty mobile vagy épp a genshin impact, egyik sem könnyed/túl egyszerű cím.
Utoljára szerkesztette: zola2000, 2021.10.12. 21:52:13