5
-
kvp #5 A MOL ket iranyba is probalkozik. Egyreszt biouzemanyagokkal, amik nem annyira uzemanyagkent, hanem inkabb bio muanyagok eloallitasara johetnek nagyon jol, ugyanis a koolaj kivaltasaval a muanyagok eloallitasa is megszunik, marpedig a MOL legnagyobb feladata a magyar muanyagipar ellatasa. Az elektromos autokban konnyu kivaltani a belso egesu motorokat, de ugyanugy muanyagbol van a legtobb alkatreszuk (es nem csak a belso burkolatok, de minden aramkori szigetelo is). A magyar beszallitoipar pl. pont ezen a teruleten a legjobb.
Szoval a magyar auto osszeszerelo iparnak teljesen mindegy, hogy magyar gyartasu belso egesu motorokat vagy magyar gyartasu aksikat szerel be a magyar gyartasu muanyag alkatreszek melle, a lenyeg, hogy itthoni beszallitokkal dolgozzanak. Ehhez pedig olcso nyersanyag es energia kell es itt jon be a MOL, meg a paksi eromu.
Tehat egyreszt ki kell valtani a szeneromuveket, ez itthon mar joreszt megtortent, masreszt ki kell majd valtani a foldgazos cogeneration eromuveket, ezen meg dolgozni kell, harmadreszt meg kell 3-4x-ezni a villamos energiatermelest, ehhez vagy lecsepezik a fel orszagot napelemmel vagy kell meg Paks II. es III. is, a megujulok melle. Egyebkent mar sok foldgazos tavfutomuben telepitettek villanykazanokat is, szoval keszulnek az elektromos atallasra. (amikor a tavho is paksi arambol jo majd) -
gosub #4 Kb. mióta létezik. De ez hogy jön ide? -
Major #3 Magyarország legnagyobb vállalata pedig a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. -
gosub #2 Akkor tökéletesen tájékozatlan vagy, folyamatos az átállás minden területen a magyarországi autógyáraknál. Győri Audinál már 3,5 éve megy az elektromos autógyártás, meg a tömeges villanymotor gyártás, e-autó spec.karosszéria elem gyártás. A debreceni épülő BMW gyár szinte csak elektromos autót és azok alkatrészeit fogja gyártani. A kecskeméti Mercedes is megkezdte az elektromos autó gyártást és tovább bővíteni fogja. A Samsung bővíti a gödi akkugyárát és jön egy másik koreai cég akkugyárat építeni. Összességében pedig egy csomó alkatrész ugyan az a meghajtástól függetlenül amit egy csomó kis és közepes magyar beszállító gyárt. Vagyis a hőn várt, remélt letérdelés (ami pedig az ostobáknál nagy divat) helyett még jobban fog pörögni a magyar autóipar mint valaha. Nagyon index/telex/444...-es egybites propaganda mantrát írtál. -
#1 Mindenki affelé fordul.... ez a közeljövő ,aki most nem lép. mikor már lépne behozhatatlan hátrányba kerül. . .Nekünk meg reszeltek, a fideszék mindent a robbanómotorgyártásra tetek fel ...
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2021.09.19. 17:33:56