18
  • NEXUS6
    #18
    Hát nekem csak az jut eszembe, hogy asszem a Totalcar egyik videójában próbáltak egy gyári Teslával egy kört menni valamelyik versenypályán. Nem sikerült, mert az elektronika letiltott, nehogy megfőzze a júzer az akksit.
    Valóban képes ilyenekre a Tesla mondjuk óránként 1X ;)
    Tök fölösleges egy városi, családi kocsiba ilyen teljesítményű motorokat rakni, ha a rendszer többi elemét nem méretezik hozzá. 8 magos szuper CPU esete az alaplapi GPU-val, kb.
  • kvp
    #17
    Ertem, hogy meno dolog egy ilyen markas sportauto, de amikor a 80-as evekben egy egerszurke hatchback lancia legyorsulta vagy manapsag amikor barmelyik bevasarlokocsi kategorias tesla otthagyja, akkor igazabol nem szamit. Vegesebessegben egyebkent a kikapcsolt limiteru teslak a nyeroek, ugyanis egy villanymotor nem csak allohelyzetben maximalis nyomateku, de sokkal nagyobb maximalis fordulatra is kepes anelkul, hogy szetrazna magat. De meg a gyari limiteres plaid-ek is tudjak a 320 km/h-at. Es ezek nem specialis sportkocsik, hanem sima csaladi autok, csak elektromos hajtasuak.

    Persze gazdag embereknek jo, mint ahogy a gyemantberakasos aranyora is jo. Persze nem az idot nezni, hanem azert mert mutatja, hogy a tulajdonosa gazdag. Napi hasznalatra meg egy smart is kenyelmesebb, pedig az tenyleg egy dodzsem.
  • LamborghiniSG
    #16
    De szerintem csak egy troll vagy. Az elmúlt 20 évben minden modelljükkel eladási rekordot álítottak fel az elődjükhöz képest, szóval még az sem igaz, amit mondasz.
  • LamborghiniSG
    #15
    Mármint ki szerint, szerinted? :D
    A Diablot még az akkori autós média csúcsa is imádta, a Top Gear is agyonra tesztelte a 90-es években az első 1990-es példánytól egészen a Diablo GT-ig, és imádták őket, pedig ők aztán tényleg szókimondók voltak arról, ha valami szar volt, a Diablót vették a popsztárok is (Jamiroquai), a filmsztárok is, az utolsó Audi érában készült Diablo-ók az ezredfordulón pedig ékkövek voltak és máig időtálló a formatervük. Sok mindent lehet mondani a Diablo-ra, de azt amit te állítasz, azt nem.
    A Diablók a 90-es években simán többet hoztak, mint a hasonlóan nagyobb példányszámban gyártott Ferrari 550 Maranello, a korabeli tesztek sem a Ferrari 550-est hozták ki győztesen, szóval nem tudom te miről beszélsz...
  • Ender Wiggin
    #14
    Azért a Diablo, mint minden idők legszarabb szupersport autója elég rossz hívnévre tett szert az évtizedek alatt... A Ferrarihoz sosem tudtak felnőni. Most is csak a nevetséges Urus eladásaival vannak a felszínen.
  • LamborghiniSG
    #13
    Ezt a tönkrement volna dolgot azért nem hiszem. Az Audi előtt a Chrysleré volt a Lamborghini és nem volt olyan szar az a Diablo sem a Chrysler era-ban, főleg az SV meg a Jota verziók simán a csúcs Ferrarikkal voltak összehasonlíthatók a 90-es években, a Diablo SE30 Jota (ami gyári modell volt) a maga 595 lóerejével 1995-ben simán egy Ferrari F50 mellé volt álltható (ami akkor a Ferrarik csúcsa volt, mutass egy másik olyan szívómotoros autót 1995-ből, amit oda lehetett volna állítani egy F50 mellé...én nem emlékszem ilyenre...)...aztán a Diablo VT meg már 1994-ben összkerekes sportkocsi volt...a Chrysler előtt meg más befektetőké volt a cég, már vagy 15 éve olvastam utoljára a cég történetét, de nekem úgy rémlik, hogy már a 70-es évek elején, az első Countach megjelenése után már el is adták a sportkocsi gyártót, a legtöbb Countach is már úgy született, hogy nem Ferruchio Lamborghinié volt már a cég...és azért volt ott egy olajválság is a 70-es évek elején meg különböző befektetők kezén hányattatott a Lamborghini a 80-as években is, de tönkre sosem ment, ha 1998-ban nem az Audi (azaz inkább a VW Group), akkor valaki más, de megvette volna a Lamborghinit, egy ilyen sportkocsi gyártót, ami a Ferrarival említhető egy lapon, és 1998-ban nem nagyon volt még egy ilyen másik márka.
  • LamborghiniSG
    #12
    Ugye tudod, hogy a traktorokat gyártó cégnek már nagyon rég semmi köze a sportkocsikat gyártó céghez?
  • duke
    #11
    Mindegy hogy merik, egy belsoegesu motor sosem fog ugy gyorsulni, mint egy villanymotor.
  • Sequoyah
    #10
    De ma is mindenki csak 0-100-on, esetleg 0-130-on villogtatja a sportkocsijat a piros lampanal, nem csak a kokorszakban.

    De tok mindegy, mert a Plaid mar barmilyen helyzetben odaver, ez mar nem az evekkel ezelotti elso valtozat ami nagyobb sebessegnel elfogyott...
    Az 1/4-ed merfold az jobban kulonbseget tesz, de ott is a Tesla a rekorder...
  • barret
    #9
    Mikor is jött be ez a 0-100? Még a kőkorszakban,ha jól emlékszem...Azért vegyük már figyelembe a technikai fejlődést. Mikor 150-160 volt a végsebesség,akkor érthető volt a 0-100. Most meg úgy mérnek,hogy szegény Lambó nem használhatja ki a teljesítményét...
    Lassan illene 2 gyorsulási kategóriát bevezetni! Úgy lenne korrekt. Ne kelljen már utcai autó szintre ledegradálni a vérbeli sportkocsikat.
    Utoljára szerkesztette: barret, 2021.08.17. 21:33:53
  • Sequoyah
    #8
    Mondjal mar olyan autot a 70-es evekbol ami nem karburatoros volt, es ugy altalaban mai szemmel nezve is jo minosegunek tunik...
  • Sequoyah
    #7
    Miert kene 300-ig merni? 100-ig minden nap gyorsulunk, 300-ra pedig legtobben soha. Szoval a 0-100 kicsit relevansabb mindenkinek.

    Egyebkent a Tesla vege is 300 folott van, es gyorsulasi szamot oda nem talaltam, de 240-re 9 masodperc alatt gyorsul, ami jobb mint barmelyik Lamborghini, es 1/4-ed merfoldon is tobb kocsihosszal veri.
  • caprine
    #6
    Azért nem volt annyira ikonikus ez az autó sem. Rengeteg technikai hibától szenvedett. Komoly tömitetlenségi problémái voltak a motornak és állandóan olaj foltokat hagyott maga alatt, ami miatt az arabok se nagyon vették. milyen ciki volt már odébb állsz vele és ott marad egy jó nagy olajtocsa. A V12-es motor meg még karburátoros volt, volt hova fejlődniük, az audi nélkül már rég tönkrementek volna mint a bugatti is.
  • mortep
    #5
    Belülről olyan mint egy kínai bóvli matchbox, kopogós recsegős műanyagokkal, rázós, kényelmetlen, ráadásul láttam amint egy tuningolt korosodó bömbi lealázott kettőt is ami tokkal-vonóval töredékannyiba került, akkormeg minek?
  • barret
    #3
    Gyönyörű lesz! Kedves FOSTOS Tesla! A gyorsulást nem 100-ig kellene mérni,hanem mondjuk 300-ig! A lamborghini nem traktor! Felejtsük el a múltat...Elmúlt.
  • Zsoltee_a_bator
    #2
    Persze, mint ahogy a csomagter meretevel sem :D
  • duke
    #1
    "769 lóerős, 12 hengeres"
    "2,8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet,"

    Bezzeg a fogyasztasaval nem dicsekednek.