18
-
#18 Hát nekem csak az jut eszembe, hogy asszem a Totalcar egyik videójában próbáltak egy gyári Teslával egy kört menni valamelyik versenypályán. Nem sikerült, mert az elektronika letiltott, nehogy megfőzze a júzer az akksit.
Valóban képes ilyenekre a Tesla mondjuk óránként 1X ;)
Tök fölösleges egy városi, családi kocsiba ilyen teljesítményű motorokat rakni, ha a rendszer többi elemét nem méretezik hozzá. 8 magos szuper CPU esete az alaplapi GPU-val, kb. -
kvp #17 Ertem, hogy meno dolog egy ilyen markas sportauto, de amikor a 80-as evekben egy egerszurke hatchback lancia legyorsulta vagy manapsag amikor barmelyik bevasarlokocsi kategorias tesla otthagyja, akkor igazabol nem szamit. Vegesebessegben egyebkent a kikapcsolt limiteru teslak a nyeroek, ugyanis egy villanymotor nem csak allohelyzetben maximalis nyomateku, de sokkal nagyobb maximalis fordulatra is kepes anelkul, hogy szetrazna magat. De meg a gyari limiteres plaid-ek is tudjak a 320 km/h-at. Es ezek nem specialis sportkocsik, hanem sima csaladi autok, csak elektromos hajtasuak.
Persze gazdag embereknek jo, mint ahogy a gyemantberakasos aranyora is jo. Persze nem az idot nezni, hanem azert mert mutatja, hogy a tulajdonosa gazdag. Napi hasznalatra meg egy smart is kenyelmesebb, pedig az tenyleg egy dodzsem. -
LamborghiniSG #16 De szerintem csak egy troll vagy. Az elmúlt 20 évben minden modelljükkel eladási rekordot álítottak fel az elődjükhöz képest, szóval még az sem igaz, amit mondasz. -
LamborghiniSG #15 Mármint ki szerint, szerinted? :D
A Diablot még az akkori autós média csúcsa is imádta, a Top Gear is agyonra tesztelte a 90-es években az első 1990-es példánytól egészen a Diablo GT-ig, és imádták őket, pedig ők aztán tényleg szókimondók voltak arról, ha valami szar volt, a Diablót vették a popsztárok is (Jamiroquai), a filmsztárok is, az utolsó Audi érában készült Diablo-ók az ezredfordulón pedig ékkövek voltak és máig időtálló a formatervük. Sok mindent lehet mondani a Diablo-ra, de azt amit te állítasz, azt nem.
A Diablók a 90-es években simán többet hoztak, mint a hasonlóan nagyobb példányszámban gyártott Ferrari 550 Maranello, a korabeli tesztek sem a Ferrari 550-est hozták ki győztesen, szóval nem tudom te miről beszélsz... -
Ender Wiggin #14 Azért a Diablo, mint minden idők legszarabb szupersport autója elég rossz hívnévre tett szert az évtizedek alatt... A Ferrarihoz sosem tudtak felnőni. Most is csak a nevetséges Urus eladásaival vannak a felszínen. -
LamborghiniSG #13 Ezt a tönkrement volna dolgot azért nem hiszem. Az Audi előtt a Chrysleré volt a Lamborghini és nem volt olyan szar az a Diablo sem a Chrysler era-ban, főleg az SV meg a Jota verziók simán a csúcs Ferrarikkal voltak összehasonlíthatók a 90-es években, a Diablo SE30 Jota (ami gyári modell volt) a maga 595 lóerejével 1995-ben simán egy Ferrari F50 mellé volt álltható (ami akkor a Ferrarik csúcsa volt, mutass egy másik olyan szívómotoros autót 1995-ből, amit oda lehetett volna állítani egy F50 mellé...én nem emlékszem ilyenre...)...aztán a Diablo VT meg már 1994-ben összkerekes sportkocsi volt...a Chrysler előtt meg más befektetőké volt a cég, már vagy 15 éve olvastam utoljára a cég történetét, de nekem úgy rémlik, hogy már a 70-es évek elején, az első Countach megjelenése után már el is adták a sportkocsi gyártót, a legtöbb Countach is már úgy született, hogy nem Ferruchio Lamborghinié volt már a cég...és azért volt ott egy olajválság is a 70-es évek elején meg különböző befektetők kezén hányattatott a Lamborghini a 80-as években is, de tönkre sosem ment, ha 1998-ban nem az Audi (azaz inkább a VW Group), akkor valaki más, de megvette volna a Lamborghinit, egy ilyen sportkocsi gyártót, ami a Ferrarival említhető egy lapon, és 1998-ban nem nagyon volt még egy ilyen másik márka.
-
LamborghiniSG #12 Ugye tudod, hogy a traktorokat gyártó cégnek már nagyon rég semmi köze a sportkocsikat gyártó céghez?
-
duke #11 Mindegy hogy merik, egy belsoegesu motor sosem fog ugy gyorsulni, mint egy villanymotor. -
Sequoyah #10 De ma is mindenki csak 0-100-on, esetleg 0-130-on villogtatja a sportkocsijat a piros lampanal, nem csak a kokorszakban.
De tok mindegy, mert a Plaid mar barmilyen helyzetben odaver, ez mar nem az evekkel ezelotti elso valtozat ami nagyobb sebessegnel elfogyott...
Az 1/4-ed merfold az jobban kulonbseget tesz, de ott is a Tesla a rekorder... -
#9 Mikor is jött be ez a 0-100? Még a kőkorszakban,ha jól emlékszem...Azért vegyük már figyelembe a technikai fejlődést. Mikor 150-160 volt a végsebesség,akkor érthető volt a 0-100. Most meg úgy mérnek,hogy szegény Lambó nem használhatja ki a teljesítményét...
Lassan illene 2 gyorsulási kategóriát bevezetni! Úgy lenne korrekt. Ne kelljen már utcai autó szintre ledegradálni a vérbeli sportkocsikat.
Utoljára szerkesztette: barret, 2021.08.17. 21:33:53 -
Sequoyah #8 Mondjal mar olyan autot a 70-es evekbol ami nem karburatoros volt, es ugy altalaban mai szemmel nezve is jo minosegunek tunik... -
Sequoyah #7 Miert kene 300-ig merni? 100-ig minden nap gyorsulunk, 300-ra pedig legtobben soha. Szoval a 0-100 kicsit relevansabb mindenkinek.
Egyebkent a Tesla vege is 300 folott van, es gyorsulasi szamot oda nem talaltam, de 240-re 9 masodperc alatt gyorsul, ami jobb mint barmelyik Lamborghini, es 1/4-ed merfoldon is tobb kocsihosszal veri. -
#6 Azért nem volt annyira ikonikus ez az autó sem. Rengeteg technikai hibától szenvedett. Komoly tömitetlenségi problémái voltak a motornak és állandóan olaj foltokat hagyott maga alatt, ami miatt az arabok se nagyon vették. milyen ciki volt már odébb állsz vele és ott marad egy jó nagy olajtocsa. A V12-es motor meg még karburátoros volt, volt hova fejlődniük, az audi nélkül már rég tönkrementek volna mint a bugatti is. -
mortep #5 Belülről olyan mint egy kínai bóvli matchbox, kopogós recsegős műanyagokkal, rázós, kényelmetlen, ráadásul láttam amint egy tuningolt korosodó bömbi lealázott kettőt is ami tokkal-vonóval töredékannyiba került, akkormeg minek? -
#3 Gyönyörű lesz! Kedves FOSTOS Tesla! A gyorsulást nem 100-ig kellene mérni,hanem mondjuk 300-ig! A lamborghini nem traktor! Felejtsük el a múltat...Elmúlt. -
Zsoltee_a_bator #2 Persze, mint ahogy a csomagter meretevel sem :D -
duke #1 "769 lóerős, 12 hengeres"
"2,8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet,"
Bezzeg a fogyasztasaval nem dicsekednek.