4
  • Sequoyah
    #4
    Igen, mert sokkal zoldebb mint egy 700+ loeros V8...

    Egyebkent lenyegtelen, mert ezek "halo" modellek. Nem azert keszulnek hogy profitabilisak legyenek, vagy hogy kornyzetetet kimeljenek, hanem hogy divatossa tegyek az OSSZES Dodge elektromos autot. Es majd ez az osszes tobbi, normal teljesitmenyu elektromos auto lesz az ami nagy tomegben valtozast hoz.
    Ne feledjuk, hogy az egesz elektromos autozast az inditotta be, hogy a Tesla Model S megjelent, jol nezett ki, es legyorsult mindenkit.


    Ezen kivul arra sem gondoltal, hogy a teljesitmeny, gyorsulas, -a benzines autokkal ellentetben- NEM egyenesen aranyos a kornyezetszennyezessel. A hatotav a mervado ebben, mert ahhoz kell minel tobb cella, es a cellak gyartasa adja a szennyezes nagy reszet.
    A gyorsulas az csak egy bonusz, gyakorlatilag ingyen van, ha adott a sok parhuzamosan kotheto cella.
  • barret
    #3
    Reméljük tudja majd tartani a 30/50/130-as tempót!
  • defiant9
    #2
    Annál zöldebb minthogy ugyanezt a teljesítményt benzinmotorral érnék el. Van vásárlói igény az ilyen karakterű autókra, nem tilos birtokolni, nyilván több pénz kell hozzá, de az ahogy az elektromotoros arcátlanul jobban gyorsul az szerintem annyira nehezen lenyelhető béka ennek a vevőrétegnek ami ezirányba fogja tolni a piacot. A szabályozó meg a gyártói flotta CO2 kibocsájtását bünteti, nehéz(drágább) benntartani a portfolióban a sok üzemenyagot égető járműveket.
  • tom_pika
    #1
    1020 lóerőt nyújt saját hármas felállásával, alig 2 másodperc alatt érve el a 100 km/h-s sebességet

    Mindezt a zöldebbé válás és környezetkímélés jegyében. Nyilván én vagyok a hülye, ha ezt nem értem.