#2
TMC rendszer már régóta működik, persze csak akkor ha valaki megadja az úti célját és használja a GPS navigációt. Hátránya, hogy nem szofisztikált, mindenkit elküld a másik útra.
A Fócvágen meg nem tudom mit akar, adat gyűjtésen és a megfigyelésen kívül.
Kellene fejleszteni TMC-n és akkor az autósokat arra kéne rávenni, hogy használják a GPS navigációt, mert hamarább odaérnek.
A fejlesztés meg lehetne a cikkben is említett forgalom figyelő rendszerekkel karöltve egy szofisztikáltabb újratervezés, hogy ha lehet a forgalmat több alternatív útvonalra irányítsa, valaki a A, valaki B, valaki C, útvonalra terelne ezzel a kerülő utak terhelését is optimalizálná ha lehetséges.
A guugli maps-os autók és a Waze is már csinál egy egyszerű rendszert mégpedig a felhasználok mozgási sebességéből jelzi, hogy pl ez a csomópont épp be van állva és nem kell hozzá kamera a villanyoszlopra.
Persze ezek a rendszerek is a használóktól függenek.
A passzív kamerás rendszerek is valamit tudnak segíteni a forgalom szervezésben pl a lámpákat áthangolják..ect, de egy dugónál mondhatni elvéreznek, mert nem tud alternatív utat felajánlani, ha nem tudja hova tart a felhasználó.
Elég volna egy rendszert csiszolgatni a tökélyre, nem kéne évente "újat" kitalálni.
Macropus Rufus#1
"Szoftverrel optimalizálná a forgalmat a Volkswagen "
hasonlóan mint a vw-k káros anyag kibocsájtását? D :D akkor inkább kösz nem :)