7
-
lammaer #7 Felcsútra tökéletes.... -
M2 #6 Ennyi utasért mi kisvasutat építünk! Dübörög a gazdaság! -
kvp #5 Ezt hivjak 4. ipari forradalomnak. Nyugaton amugy is hiany van munkasokbol, ugyanis a lakossag vegezttseg nelkuli resze igazabol nem alkalmas semmilyen munkara. Egyszeruen alig talalni olyan embereket akik buszt akarnak vezetni. -
Akva #4 Nem értem miért erőlködnek azon, hogy egy csomóan elveszítsék a munkájukat. Mindenáron szét akarják verni a társadalmat? -
t_robert #3 Sőt átlagban alkalmanként 1,33 utas... ha 12 ezer kilométert mentek a 2 km-es úton akkor 6000-szer mentek végig. Ha ez alatt 8000 utas az 1,33 átlagosan utanként. -
kvp #2 Ezek egy meg epites alatt allo uj kiserleti lakonegyedben jartak. A negyed kozepen van az uj metromegallo es onnan kifele epitik a tarsashazakat. (japan/szovjet minta szerint) Az emberek egy resze a metroval jar, de ok meg gyalog is elerik azt, mert a tavoli hazak nem keszultek meg el. A tobbiek sajat autoval jarnak, nekik sem kellett a busz. Azert valasztottak ezt a negyedet, mert teljes mertekben tervezett, tehat minden utjelzes frissen kerult fel es megvan a teljes negyed 3D-s terkepe szamitogepen, tovabba az utcakat mar eleve automata auto barat modon epitettek meg.
ps: Es erre jott ra az elmult masfel ev home office-a, amikor a negyedben lako tobbsegeben ertelmisegiek kozzul senki nem ment sehova... -
#1 Átlag napi 10 utas? Mintha lanyha lenne az érdeklődés...