M2#6
Ennyi utasért mi kisvasutat építünk! Dübörög a gazdaság!
kvp#5
Ezt hivjak 4. ipari forradalomnak. Nyugaton amugy is hiany van munkasokbol, ugyanis a lakossag vegezttseg nelkuli resze igazabol nem alkalmas semmilyen munkara. Egyszeruen alig talalni olyan embereket akik buszt akarnak vezetni.
Akva#4
Nem értem miért erőlködnek azon, hogy egy csomóan elveszítsék a munkájukat. Mindenáron szét akarják verni a társadalmat?
t_robert#3
Sőt átlagban alkalmanként 1,33 utas... ha 12 ezer kilométert mentek a 2 km-es úton akkor 6000-szer mentek végig. Ha ez alatt 8000 utas az 1,33 átlagosan utanként.
kvp#2
Ezek egy meg epites alatt allo uj kiserleti lakonegyedben jartak. A negyed kozepen van az uj metromegallo es onnan kifele epitik a tarsashazakat. (japan/szovjet minta szerint) Az emberek egy resze a metroval jar, de ok meg gyalog is elerik azt, mert a tavoli hazak nem keszultek meg el. A tobbiek sajat autoval jarnak, nekik sem kellett a busz. Azert valasztottak ezt a negyedet, mert teljes mertekben tervezett, tehat minden utjelzes frissen kerult fel es megvan a teljes negyed 3D-s terkepe szamitogepen, tovabba az utcakat mar eleve automata auto barat modon epitettek meg.
ps: Es erre jott ra az elmult masfel ev home office-a, amikor a negyedben lako tobbsegeben ertelmisegiek kozzul senki nem ment sehova...
#1
Átlag napi 10 utas? Mintha lanyha lenne az érdeklődés...