4
  • repvez
    #4
    Ha ilyen könnyen "zavarható" hogy nem megy át a felületeken, akkor hogy akarják biztositani, hogy 99.99%os kapcsolat legyen?
    Hogy fog kommunikálni a kocsi rendszerével, ha az uveg is megállítja? lehúzott ablakkal kell menni?
    Mert a motorháztető is megfogja akkor.
    Vagy ha ugy fordul a kocsi akkor az A és B oszlop is.
    Vagy lakáson belül ha keresztül megyek a router elött akkor megszakad az adás ?

    Meg ha közel a látható tartomány frekvenciáján fog addni, akkor egyes speciális esetekben akkor látni lehet majd mundjuk este ? ahol interferál egymással két frenkvencia?

  • kvp
    #3
    A kinaiak mar epitik a 6G-t, igazabol kb. ugyanaz mint az 5G, csak meg magasabb frekvencian, tehat az also infravoros feny tartomanyaban mukodne. Meg kisebb a hatotav, de meg nagyobb a potencialis savszelesseg. A 6G termeszetesen mar szinte semmin nem megy majd at, tehat jo ralatas kell majd az ado-vevo egysegekre a hasznalhato tererohoz. (Rendes belteri 6G-hez mar a szobakba is kell kulon-kulon egy-egy bazisallomas.) Roviden szolva a kinaiak mar joval elorebb vannak mint a Europa, az USA meg el se kezdett fejleszteni.
  • zola2000
    #2
    Gondolom egy politikus volt nagyon okos "kínai fölény van 5Gben akkor fejlesszük a 6Gt"
  • repvez
    #1
    Ráfér a német hálózatra, mert mig Magyarországon a digi és a Tmobil más 1 GBit/s vagy akár 2gbit/s netelérést is tud szolgáltatni 5-6k értékben korlátlanul, addig a hanyatló nyugaton a legnagyobb elérhatő a 400as. és érdekes modon az is a falukban a kisebb városokban még 100alatti 25, 50 és 100as csomagokat árulnak .
    Az 50/10es bet 14k ba kerül. a 25ös meg nem korlátlan 300gb/hó a korlát .
    És ez csak a vezetékes, a mobil hálózat is akadozik és a 2gb os csomagokat ajánlgatják
    ugyhogy van hova fejleszteni a hálózatot ha a 6g-t be akarja vezetni.