8
  • repvez
    #8
    Ez igaz, meg lehet nézni, hogy mely anyagok kapják a legnagyobb "elismerést" minél nagyobb hulyeséget és agyatlanságot csinálsz annál jobban terjed ez a butaság.
    Ha valaki tényleg valamit okitó és tudományos dolgot tesz ki akkor az egy dolog , hogy senki le sem szarja , a másik, meg megjelennek a ezek az agyatlan influrenszek és azok követői akik mindenféle tudományosan nem megalapozott dolgokkal pont az ellenkezőjét csinálják.

    Mindegy az, hogy mirőől legyen szó. A legnagyobb baj, hogy vannak akik pont erre játszanak, hogy kihasználják a sok idiótát és aki elinditja a dolgot az nagyon is tisztába van vele, hogy amit csinál az kamu, de mivel több ezren követik és mivel ö mondja, a követöi már igaznak fogja hinni és már nem lehet öket meggyözni az ellenkezőjéről.

    És lehet ,hogy növeli a kreativitást, csakhogy ez abban merül ki , hogy ki tu minél haszontalanabb dolgot kitalálni amivel fel tudja a figyelmet hivni magára és pénzt keressen vele a semmivel, csakhogy ne kelljen se tanulnia se dolgoznia.
    Szép példát mutatva a fiataloknak, hogy ök még ennyire se vegyék a fáradtságot a tanulásra, mert mindegyik celeb akar lenni.
    Igy válik majd egy segg hülye generációvá egy egész társadalom, akik majd azt sem fogják tudni , hogy hogy kell önállóan vizet melegíteni.
  • duke
    #7
    "Növelheti a kreativitást a közösségi média "

    Hat hogyne persze, pont ezert talaltak ki. Meg veletlenul sem azert, hogy agyatlan primitiv csocselekbol, meg primitivebb, aljasabb baromallat csocseleket neveljenek.
  • kvp
    #6
    Errol irnak itt is. Tehat novelhetne a kreativitast, de jelenleg pont a forditottja tortenik, mert a profit es propaganda maximalizalas a celjuk. A tanulmany szerint lehetne jol is csinalni, de nem teszik.
  • UUUU
    #2
    Tehat, ha egy szemuveget teszek egy macska fejere, mar kreativ vagyok ? ...
  • nlght
    #1
    Nem értek egyet a cikkel, a social network jelenleg tévedésnek néz ki.
    Régen a falu/utca bolondjai az utcán álldogáltak és mondták a hülyeségiket és mindenki leszarta őket. Ha túl idegesítők voltak akkor felrúgták őket néha.
    A közösségi média miatt ezek az emberek egyrészt milliókat érnek el a hülyeségeikkel, másrészt megtalálják egymást, vállon veregetik egymást és csoportokba szerveződnek.
    Magyarán a hülyeség sokszorosítva kerül az átlag ember életébe, és túl sokan dőlnek be a hülye cikkeknek, bejegyzéseknek.
    Ez a hatás messzemenően áthúzza bármi előnyét a facebooknak és társaiknak.