8
  • zola2000
    #8
    Úgy értem az zeldáról ha nem tudnám hogy japán, azt hinném hogy egy művészibb stílusú nyugati játék

    Miközben ezek
    https://youtu.be/lpeWAzuW1fQ
    https://youtu.be/SY3XGzDousM

    Ha nem tudnám hogy kínaiak azt mondanám hogy japánok.
  • zola2000
    #7
    A Nintendo legtöbb belsős címe mondjuk valamelyest eltér az ázsiai stílusoktól, mivel a nyugati piacnak is akar kedvezni a japán mellett, és mivel a belsős exkluzívok családbarát szemlélettel készülnek igencsak visszafogottak, viszont az eladások alapján úgy tűnik jól egyensúlyoznak a "két világ" között.

    Ázsia többi részével inkább az a baj, hogy nagyon rááltak a mobilra/free2playre, ott a (kínai) genshin impact üzleti modellje lehet a jó irány nem is low cost mint a csak japán piacra szánt játékok, és ugyanaz a játék működik pcn, konzolon is a mobil mellett, viszont ha ez működni fog az veszélyeztetheti a switchet.
  • ugh
    #6
    Nekem a yoku's island express volt az elso amit vegitoltam.
    Zsenialis.
    Meg a mark of the ninja amit pc utan itt is vegigjatszottam.
    Annak idejen amigan a flashback-et se jatszottam vegig amit bepotoltam most switchen.
    Kezi konzolra szerintem meg a doom3 is elment, de a tobbivel nem szivatnam magam az iranyitas miatt.
    Eppen a trine 4-et nyomatom ami szinten mocsok jo.

    A japo cuccok viszont nem jonnek be. Nagyon rosszul gyerekesek.
    Es szerintem benak, de mangat is utalom.

    A zeldaban tobb dolog is szar volt. Az ertelmetlenul nagy palya nem volt megtoltve tartalommal, sokat kellet rohangalni amitol rohadt unalmas volt.
    A ui valami fortelmesen rossz. Szerintem egy elso jatekos indie csapat is jobban megoldotta volna.
    Alig volt benne par zene amik raadasul rovidek voltak es idegesitoen rosszak is.
    Iylen 95-os midi szintu nyenyereszes kb.
    Kikapcsolni persze nem lehetett.
    A fegyverek tonkremenetele is rohadtul tul volt tolva.
    A toronymaszasokrol is orditott hogy csak playtime stretching.
    Az egesz jatekon erzodott hogy alig van benne valami amit viszont szet kellet huzni jo hosszura, hogy ne lehessen par ora alatt vegigrohanni rajta.
    Pedig a grafika es az animacio nem volt rossz.
    Es meg hangulata is volt a szerencsetlennek csak benne volt a japan elbaszottsag.
    Amugy vegre megtorhetne mar valaki a lite-ot is, hogy lehessen ra emulatorokat rakni....
    Utoljára szerkesztette: ugh, 2020.11.21. 12:15:48
  • zola2000
    #5
    Mondjuk a breath of the wildnek szerintem jól áll hogy lassan bontakoznak ki a dolgok a fizika kidolgozottsága is tetszett de aki pörgős akcióhoz szokott annak lehet unalmas. A marioból a maker lett zseniális meg a mario35 is jópofa (bár lopták az ötletet)
    Különben poén hogy most a kínai f2p pc/mobiljátékok (genshin impact, és jövőre tower of fantasia) lopják a zelda játékmenetét...

    A grafika érdekes kérdés, egészen a PS2ig minden konzolgeneráció arról szólt hogy milyen új játékmenetet lehet összehozni a vason ps2n már ment nagy tömegek mozgatása pl a dynasty warriorsban, cinematic 3D pl a metal gear solid 3ban, masszív open world világ pl a gta san andreasban aztán xbox360 az HD ps4: őő ez még HDbb, xbox series őőőő RTX fényeffektek?

    Erre jött a switch ami normál fullhd konzolt ad ami különben hordozható is egyben.
  • A1274815
    #4
    Nekem switchen megvan a DOOM 2016, végig is vittem. A Zelda BotW illetve Link's Awakening nagyon bejött még. Astral Chain is kellemes volt.
  • Major
    #3
    Szerintem, nem nehéz úgy jó számokat hozni, hogy két kategóriában is érdekelt egy eszköz.
  • ugh
    #2
    Ebbol latszik hogy a jatekos emberek legalabb 70%-a magasrol leszarja a garfikat ....
    Amugy szerintem switchen is a multiplatformok a legjobbak.
    A zelda nagyon bena vontatott es unalmas a mario meg rettenetes infantilis.
  • zola2000
    #1
    Nem csak USÁban vezet UK és Francia toplista fele is switch exkluzív volt amikor láttam.

    Japánban és ázsiában meg nos ... mivel handheld ország és a Sony veszni hagyta a PS vitát, illetve a gravity rush 2 óta nem volt a japan studiojuknak érdemi megjelenésük, durván visszaesett a PS miközben a switch nagyon betalált.