8
-
#8 Úgy értem az zeldáról ha nem tudnám hogy japán, azt hinném hogy egy művészibb stílusú nyugati játék
Miközben ezek
https://youtu.be/lpeWAzuW1fQ
https://youtu.be/SY3XGzDousM
Ha nem tudnám hogy kínaiak azt mondanám hogy japánok. -
#7 A Nintendo legtöbb belsős címe mondjuk valamelyest eltér az ázsiai stílusoktól, mivel a nyugati piacnak is akar kedvezni a japán mellett, és mivel a belsős exkluzívok családbarát szemlélettel készülnek igencsak visszafogottak, viszont az eladások alapján úgy tűnik jól egyensúlyoznak a "két világ" között.
Ázsia többi részével inkább az a baj, hogy nagyon rááltak a mobilra/free2playre, ott a (kínai) genshin impact üzleti modellje lehet a jó irány nem is low cost mint a csak japán piacra szánt játékok, és ugyanaz a játék működik pcn, konzolon is a mobil mellett, viszont ha ez működni fog az veszélyeztetheti a switchet. -
#5 Mondjuk a breath of the wildnek szerintem jól áll hogy lassan bontakoznak ki a dolgok a fizika kidolgozottsága is tetszett de aki pörgős akcióhoz szokott annak lehet unalmas. A marioból a maker lett zseniális meg a mario35 is jópofa (bár lopták az ötletet)
Különben poén hogy most a kínai f2p pc/mobiljátékok (genshin impact, és jövőre tower of fantasia) lopják a zelda játékmenetét...
A grafika érdekes kérdés, egészen a PS2ig minden konzolgeneráció arról szólt hogy milyen új játékmenetet lehet összehozni a vason ps2n már ment nagy tömegek mozgatása pl a dynasty warriorsban, cinematic 3D pl a metal gear solid 3ban, masszív open world világ pl a gta san andreasban aztán xbox360 az HD ps4: őő ez még HDbb, xbox series őőőő RTX fényeffektek?
Erre jött a switch ami normál fullhd konzolt ad ami különben hordozható is egyben. -
A1274815 #4 Nekem switchen megvan a DOOM 2016, végig is vittem. A Zelda BotW illetve Link's Awakening nagyon bejött még. Astral Chain is kellemes volt. -
Major #3 Szerintem, nem nehéz úgy jó számokat hozni, hogy két kategóriában is érdekelt egy eszköz. -
#1 Nem csak USÁban vezet UK és Francia toplista fele is switch exkluzív volt amikor láttam.
Japánban és ázsiában meg nos ... mivel handheld ország és a Sony veszni hagyta a PS vitát, illetve a gravity rush 2 óta nem volt a japan studiojuknak érdemi megjelenésük, durván visszaesett a PS miközben a switch nagyon betalált.