93
Phasmophobia
  • Ironman2
    #93
    Meg is jött az első nagy update,nagyon sokat raktak hozzá,és el is vettek pár featuret,de a szellemek nagyon okosak lettek immár,és sokkal többet ijesztgetnek is,minden mozditható tárggyal!

  • Ironman2
    #92
    Tovább fog tartani még a fejlesztés,mint ahogy tervezte a játék készítője,mert megnőttek az elvárások a játék iránt.Először is optimalizálnak (főleg a szerverparknál),aztán mindig egy nagy frissítésbe kerülnek be az új tartalmak.Szükség is van rá,mivel már 2 millió eladott játéknál tartanak,és 90 ezer aktiv játékos van állandóan.

    link
  • Infrath
    #91
    sziasztok!
    ha van egy 20+ as
    ember/csapat keressen fel pls
    magyarokkal az igazi discordon :)
    Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.11.05. 09:55:35
  • Ironman2
    #90
    Buggosak a szellemek,volt olyan amelyik belesüllyedt a földbe,és úgy is maradt,meg némelyik négykézlábra állva megy fel a lépcsőn,pl a farmházban.Elvégre még korai verzió,csak röhejesen van kivitelezve.Pl nem is kéne nekik villogni,jobb lenne ha egyszer megjelenik,és úgy is marad abban a fázisban,amig vadászik ránk.Így csak idegesítő,hogy villognak a fények,és maga a szellem is.Azért engem a frász kerülgetett,mikor befordult elém az egyik a házban.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.11.02. 21:51:21
  • Evoluti0N
    #89
    Állítólag a szellem folyamatosan hall. Akkor is ha bekapcsoltad a push to talkot és nem nyomod le a gombot. A spirit box nélkül is hall folyamatosan természetesen, elvégre az csak arra jó, h megállapítsd, h olyan szellemről van-e szó, amelyik visszabeszél.
  • Ironman2
    #88
    Nem vagyok tisztába vele még,de szerintem későbbiekben ha elűzzűk a kereszttel a szellemet,vagy kifüstöljük az adott helyszínről.akkor szerintem kinyilnak az ajtók is.Ez így reális.De találhatók kulcsok is a lakásokban,helyszíneken,talán az segít,csak előbb meg kéne találni.
    Más.Én nemtudom,de írtam már hogy alap beszédre is mintha reagálna a szellem,nem kell hozzá a spirit box,meg a V betü,legalábbis én úgy tapasztaltam.De lehet csak a véletlen műve hogy én ordítozok a kéróban mint az állat,és már unja nagyon :)))))
  • darkSectorxxx #87
    Mondjuk ez így jó szar hogy magyar címmel még felirat sincs. :D
  • Ironman2
    #86
    Nemrég jött ki-e zseniális horrorjáték,magyar címe van,de nem magyar nyelvű.Nem is tudom hogy jutott eszükbe a készítőknek,pont magyar címet adni neki.

    Remalmok
  • Ironman2
    #85
  • darkSectorxxx #84
    Nyugodt maradni és várni a halál. :D
  • Ironman2
    #83
    Eléggé idegesítő hogy rámzárja az ajtókat,nem elég hogy a főbejáratot bezárja,akkor még azt a helyet is ahova bemenekülök,semmi esélyem sincs kijönni.Ilyenkor mi a rosebb a teendő? Józanságmérő ugye közben kúszik le nullára.
  • darkSectorxxx #82
    Az szép... hát ez azért furi mert a menüben a tesztnél meg tökéletesen visszaigazolja a magyar mondatot ugye
  • bosco05 #81
    Nem 100%-os sajnos, sőt, valszleg 60 sincs...
  • Ironman2
    #80
    Nekem működött a teszt a beállításokban,és elfogadta hogy "adj nekünk jelet"
  • Ironman2
    #79
    Akkor most átkerült a frissítés a bétáról az alapjátékra:

    október 29., Cs
    Post Launch Update
    Fixes
    * Fixed a bug where the microphone would reset in the audio options each game.
    * Several optimisations to help with timeout disconnects.
    * Potential fix for anyone on a University internet not being able to connect to the server.
    * Fixed a bug where dead players couldn't use voice chat.
    * Fixed a bug where the Non-VR pause menu would become unusable.
    * Fixed a bug where dead players were able to use the walkie talkie.
    * Fixed a bug where you could take a Photo outside of Edgefield and it would count as Dead Body evidence.
    * Fixed some spots where you could glitch through walls on Tanglewood.
    * Fixed some spots on the Farmhouse maps where the Ghost could get stuck.
    * Fixed an issue where you could change the text style of your name.
    * Fixed a bug where VR Toggle mute was set to hold and not toggle.
    * Fixed a Non-VR bug where the pause menu screens would overlap.
    * Fixed a bug where rebinding drop to left mouse button would make the main menu unusable.
    * Potential fix for save files being corrupted if you crash.
    * Fixed a bug where the Ghost wouldn't always lower the room temperature.
    * Fixed a bug where changing the voice language wouldn't change the voice recognition language.
    * Fixed an issue where your would get disconnected by client timeout when loading levels.
    * Fixed a bug where your sanity would raise during a Ghost Event.
    * Fixed a bug where the ghost death hands could be seen on cameras.
    * Fixed a bug where you could take photos through walls/ doors.
    * Fixed an issue where players with 1GB vram graphics cards would crash in multiplayer when loading into a level.
    * Fixed a bug where the photo evidence names would be in different languages depending on who took the photo.
    * Fixed a bug where your sanity would raise by 25 during one of the ghost events.
    * Fixed a bug where the windows and door handles in some doors were still visible when you were dead.
    * Fixed a bug where the Ghost Orb would sometimes get disabled.
    * Fixed a bug where the Smudge Sticks smoke would last forever if you swapped it into your inventory.
    * Fixed a bug where you could get the temperature through the wall when you were outside.
    * Fixed an issue where objects could fall behind the truck shelves and be made unreachable.
    * Fixed a bug where several player sound effects were not being affected by the master volume.
    * Fixed a bug where the push to talk button had to be held down for 1 second after your question for it to register as a phrase.
    * Fixed a bug where the default items daily challenge wouldn't complete.
    * Fixed a bug where the thermometer would set off motion sensors.
    * Ridgeview: Fixed a bug where the ghost orb would spawn outside of the basement.
    * Fixed a bug where VR players would spawn outside the Truck if they were outside of their play space.
    * Ridgeview: Fixed a bug where the ghost orb would spawn outside of the basement.
    * Fixed a bug where the Ghost would try to throw items that were on the VR inventory belt.

    Changes
    * Upgraded the server code to PUN2. This should fix most timeout disconnects and all voice chat issues.
    * If your voice recognition is working you can no longer get a response on the Spirit Box just by talking, it will now only answer if you asked a question.
    * Updated localisation.
    * Lowered the pitch of the EMF Reader sound.
    * Lowered the brightness of the lights on the main menu.
    * The Australia server has been removed from the region selection.
    * Ghost writing will now count for photo evidence.
    * The lobby room list will no longer show empty or full rooms.
    * Lowered the amount of sanity that you lose during a ghost event.
    * The Ghost Orb and Bone will now spawn more towards the middle of the room.
    * If your voice recognition stops working the Spirit Box will default to giving a random response by talking.
    * The room temperature will no longer raise over time if the ghost leaves the room.
    * Most of the save data has been moved off of the save file to help with optimisation and help prevent save files getting corrupted when you crash.
    * The server invite code will now always be hidden by default.

    New
    * Added a voice sensitivity slider in the audio options.
    * The text on the Spirit Box will say what the response said.
    * Added a copy button for the server invite code that can be used when the code is hidden.
    * Added text to show the server version on the server password screen.
    * Added a button to enter passwords from your clipboard.
    * Added LIV support for VR.
    * Additions for Halloween.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.10.29. 16:47:05
  • bosco05 #78
    Érdemes angolul játszani (nem tudom úgy próbáltad-e), mert ugyan a játék valamiféle gagyi magyart beszél, csak ugye a Windows beszédfelismerő meg angol, szóval angol kiejtéssel kéne magyarul érteni, az meg ugye hol megy, hol nem :/ Nem minden szellem agresszív, van amit rendesen fel kell dühíteni, hogy megjelenjen / támadjon. Van olyan, ami mondjuk félős kisgyerek és például csak olyanokon dühödik be, mint a "Can I help you?", vagy ilyesmi és hiába szólongatod, mert csak játszik veled, pl. dobál ezt-azt. Nincs egy egységes meta, hogy na most akkor erre fixen mindegyik ezt, meg azt csinálja... A másik hiba ami elő szokott fordulni, hogy sokan discordon kommunikálnak egymással, így ebből a szellem nem hall semmit és ezért ezer év, mire reagál, hiszen nem játékban beszélnek az emberek. A könyvbe van amelyik magától ír, olyan is van aki magától beszél a spirit boxba, mert agresszív, van aminek meg könyörögni kell fél évet... A lényeg hogy ezek nem bugok, hanem ennyi különböző szellem van.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.10.29. 09:55:00
  • darkSectorxxx #77
    Hát ezen nevettek a többiek, hogy semmi nem történt hosszú perceken keresztül. :D
  • darkSectorxxx #76
    Köszönöm. ;)
  • Ironman2
    #75
    Pedig támad rendesen.
  • Ironman2
    #74
    Elég a bétára átkapcsolni.Aki nem tudja esetleg,az a steam könyvtárban nyomjon egy jobbklikket a játék nevén,majd a tulajdonságok menünél,menjen a béták fülre,és ott a legördülő menüben ha rámegy a beta unstable buildre,akkor egyből töltődik is.Persze előfordulhatnak bugok,meg crashek,mivel nem stabil verzió ez,hanem tesztelésre bocsátott frissített változat,szinte mindennap,de hála istennek idáig nem volt erre sem panasz.Egy bizonyos idő után,majd ezt fogják frissiteni a stabil verzióra.
  • darkSectorxxx #73
    Ja rendben köszönöm! meglesem ezt is.
  • Hexex86 #72
    Még azt próbáld meg, hogy a windows-ba feljebb állítod a mikid erősségét.
  • darkSectorxxx #71
    Elég átkapcsolnom beta-ra vagy beta kulcsot is kell szereznem?
    ha igaz akkor frissült 38MB-ot
    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.10.27. 12:49:12
  • darkSectorxxx #70
    Na ezt meglesem, mert én csak steam-en simán telepítettem.
  • darkSectorxxx #69
    Igen pont ezzel akartam tesztelni, hogy támadjon ha ingerlem, de semmi. :D
    Ismerősök már röhögtek streamben hogy orrba-szájba egyedül bent hagytak és folyamat a nevét mondtam és semmi. :D
  • Hexex86 #68
    Nevét nem nagyon érdemes. Arra dühös lesz mindegyik azt hiszem. Írja is a furgonba. Hát nem tökéletes a beszédfelismerő az tuti, meg ugye miki függő is.
  • Ironman2
    #67
    A bétával játszasz? Ott már nem nagyon vannak ilyen gondok.Le kell tölteni a bétát,mert sokmindent javítanak benne folyamatosan.Addig nem nagyon baszogat a szellem,amíg te sem kezdesz el komolyan tevékenykedni a házban,de a feladatok miatt kénytelen vagy előcsalogatni.
  • darkSectorxxx #66
    Ja persze, a só stb azokat olvastam, de hogy mondjuk egy alap infot hogy adj jelet stb ezt azt gondolnám mindegyik érti, vagy ha a nevét mondom pl.
  • Hexex86 #65
    Hát idővel kialakul ám ez. Elején én se tudtam. Később már jól fog menni. Érdemes steambe átállítani a Test verziót aztán elolvasni a szellemekről szóló részt. Pl egy adott szellem nem érinti a földet így nem hagy nyomot a sóval. Sok ilyen van. Valamelyik fél a fénytől és nem szereti a lámpát így nem fog sokat csinálni, ha lámpáztok. Stb stb
  • darkSectorxxx #64
    Ja hogy ilyen van hogy csak 1-nek reagál, na ezt nem tudtam.
    Hát jó csak megint ugye a visszajelzés nehéz akkor hogy le akartam lellenőrizni magam, de sajnos eddig nem tapasztaltam 1 esetet se amikor egyértelművé lett volna hogy igen akkor és azért cselekszik mert kértem.

    Még próbálkozom akkor.

    Köszönöm a tippet.

    Meg ugye egy ismerős mondta hogy a spirit box csak akkor irja ki hogy "Nincs észlelés" ha bezsélsz és nem válaszol a szellem, de ezt kiírja a Spirit Box akkor is ha nem bezsélek, vagyis ez téves teória, mert akkor ez jó lett volna ellenőrzésképpen.
    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.10.27. 12:35:02
  • Hexex86 #63
    Persze érthető, de ha megadott szellemnél csináljátok akkor menni fog az. Ez a lényege. Ez egy nyomozós játék. Elég sokminden összefügg. Valamikor egy adott helyen egy adott szellem beszél csak. Vagy éppen pl a Banshee, ha kiválaszt valakit másra nem fog reagálni. Akkor egyenként kell megpróbálni. Ez működött nálunk pl. Valamelyik szellem nem beszél, nem reagál szinte semmire. Csak, ha felidegesedik. Sok variáció van.Egy kis segítség: Segítség a beszédhez.
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.10.27. 12:33:07
  • darkSectorxxx #62
    azért köszönöm a segítségeket, nem rosszból irtam ezt, csak rohadtul zavaró hogy 4-en vagyunk, 2 angol 2 magyar nyelvel és semmi se megy fixen, holott kint meg megy a teszt mind a 4 embernek.
  • darkSectorxxx #61
    Persze, nem lenne gond vele, csak zavar hogy a játékba nem tudom milyen dolgokra reagál, mert ugye próbálni akarnám mikre válaszol, mikre reagál stb, hogy milyen parancsokat ért meg.

    De még az alapokat se csinálja. Volt hogy egymagam voltam bent 3 haver a kamionba és hajtogattam a nevét, meg hogy jelenj meg stb és 15 percig semmi.

    Szóval az a bajom, hogy nem lehet visszaigazolni a játékból hogy ez random, vagy valóban fixen müködik. Ha pl azt mondom adj jelet, akkor fixen kéne valami jelnek lenni,. akkor azt látom hogy ez valóban érti.
    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.10.27. 12:25:09
  • Hexex86 #60
    Hát nem mindenkinek jön be. Nekem tetszett, haverokkal meg főleg. Várj vele akkor aztán hátha később neked is bejön majd pár updattel később. Még esetleg próbáld meg Test verzióra állítani. Az jobban működik.
    szerk.: Hát érteni érti, már többször is le lett ellenőrizve. A másik meg, hogy van ugye 12 szellem fajta, szóval nagyon random mit mikor csinál. Test verzióba nekünk rendesen működnek a dolgok. Nem csinál randomot. De az a streamembe is kiderült. :D
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.10.27. 12:23:02
  • darkSectorxxx #59
    Pontosan, ha kimész akkor csinálja, de azt mondták, hogy a füzetbe csak akkor ír ha mondod neki, akkor nem írhatna akkor ha nem vagy bent a szobába pl. :D
    Ezért nem értem, és ez a baj, hogy nem tudod leellenőrizni hogy müködik-e mert kint a menüben jó, de baszhatom ha a játékba összevissza viselkedik .

    Vagyis az a bajom, hogy a játékba nem tudom hogy érti-e és télleg reagál, mer ha értené akkor nem lenne random.
    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.10.27. 12:21:04
  • darkSectorxxx #58
    Nekem a beállításokban tökéletesen megy a felismerés.
    Mikor mondom hogy Adj nekünk jelet, akkor kiírja hogy hallottunk, angolul ugyanez.....

    De játékban meg full random, kint megcseszhetem, ha a játékba meg összevissza meg, akkor lehet bugos szar, de ettől nem lesz jobb. :D Mert így ugye játszhatatlan.
  • Hexex86 #57
    Jó kérdés. Gondolom mert bugos? :D
    Tutorial küldetésnél volt ez? Steam-es? xdd Bocsi meg kell kérdezzem.
    Egyébként akkor is csinálgatja a dolgait amikor nem vagy bent. Mert ez egy szellem. :D
    De, ha be van állítva rendesen a mikid akkor meglátod sokkal másabb lesz. De, ha csak simán magyar windowsod van akkor nem működik a beszédfelismerés. Azt le lehet ellenőrizni a beállításokba.
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.10.27. 11:47:01
  • darkSectorxxx #56
    Akkor miért ír a könyve annélkül hogy beszélnék vele? És miért csinál mindent random?

    Eleve nem volt bedugva a fülesem és mindent magától csinált.
  • Hexex86 #55
    Van beszédfelismerő cuccod? Winbe angol résznél ugye. Ouija táblán ha megkérdezed hány éves akkor elkezdi kirakni. Ha megkérdezed mi a kedvenc helye akkor leírja azt is. Miért lenne parasztvakítás? Attól még, hogy nem működik tökéletesen (ugye még mindig csak 2 ember dolgozik a gamen) attól még nem parasztvakítás. :D Az tény, hogy angolul jobban érti. Dehát a világ összes nyelvén nem értheti pontosan. :D
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.10.27. 11:36:09
  • darkSectorxxx #54
    Érdekes, ez lenne a rendes dolog. Ha reagálna ha meghall, de nem mindig reagál, illetve akkor is reagál ha nem dugok be mikrofont. :D