6
  • kvp
    #6
    A jelenleg hasznalt szenhidrogenekben is eleg sok hidrogen van es a szenbol szendioxid, a hidrogenbol vizgoz keletkezik. Metan eseten minden keletkezo szendioxid molekulara jut 4 viz. Ezert kornyezetbaratabb az azonos futoerteku foldgaz mint a koszen. (mivel otodannyi szendioxid keletkezik belole)

    Egyebkent ez a vizgoz nem veszelyes, a kornyezo hidegebb levegoben levo vizzel keveredve kondenzcsik lesz belole.
  • banhegyi
    #5
    Ha hidrogént használnak, akkor vízgőz keletkezik. Ez is befolyásolja az időjárást, hiszen lesznek helyek, ahol ennek köszönhetően, párásabb, csapadékosabb lesz az időjárás. Pl. egy nagy forgalmú repülőtér környezetében, ez kimondottan hátrányos lehet.
  • kvp
    #4
    Ennel egy fokkal egyszerubb lenne ha szenatomokkal stabilizalnak a hidrogent, metant eloallitva. Ezt cseppfolyositva mar viszonylag egyszeruen lenne hasznalhato repulogepekben. Sot lehetoseget jelentene a kombinalt uzemu turbo-/ram-/scramjet hajtomuvek hasznalatara is.
  • VolJin
    #3
    A prototípus neve legyen Hindenburg!
  • Trevor11
    #2
    "az még kérdéses, hogy mindez mennyiben lesz kivitelezhető"

    Nos igen, az a fránya fizika minden zöld álomba belerondít...
  • Caro
    #1
    Hidrogénnel működő belsőégésű motor? Ez nagyon meglep. Végig azt gondoltam, hogy üzemanyagcellás megoldásban gondolkodnak.