9
-
M2 #9 Az ember se tudja. Percenként hajtanak bele álló dolgokba az emberek a világon. Most is egy. Meg most is egy. És most is...
Utoljára szerkesztette: M2, 2020.06.04. 04:32:32 -
M2 #7 Kalifornia államban az egyik legtöbbet eladott autó a Tesla Model 3, tehát nem mondhatnánk, hogy az alacsony példányszám miatt jobbak a statisztikáik. Emberéletet tekintve messze kimagaslóan jók a statisztikáik, az anyagi kár tekintetében szintén (kis koccanások). -
#5 Talán az is lényeges, hogy mondjuk a koccanást is balesetnek vették-e a statisztikában, vagy nem, de amit okkal nem forszíroztak az az, hogy a Tesla autóit tipikusan nem a felvágós h*lyegyerek meg a tipikus börtönjelölt veszi, hanem inkább a talán divat előtt járó, de szabálykövetőbb állampolgárok.
Pl. itthon egy BMW nagyobb eséllyel büntetőfékez, mint egy Tesla. -
Sequoyah #4 A messze legnagyobb elony az nem a hosszu ut, hanem a napi ingazas, amikor nagy forgalomban mesz, es a vezetes nagy reszet az teszi ki hogy gyorsitasz-lassitasz-koveted a tavolsagot. Itt tortenik a legtobb rafutas es koccanas, es az agyat is lefarasztja gyorsan az allando odafigyeles.
Ezn mar egy adaptiv tempomat is rengeteget segit, remelem hamarosan kotelezo lesz minden uj autoban. -
Sequoyah #3 Tok mindegy hanyan veszik, mert a cikkben vilagosan leirtak, hogy futott kilometerenkenti balesetekrol van szo.
Es a kozeposztaly is nagyon veszi, napi ingazashoz, ami az atlagnal kockazatosabb. -
tom_pika #2 Azt is tegyük hozzá, hogy a robotpilóta vélhetőleg nagyon jó utakon, autópályán van bekapcsolva, és nem városban ill. nehezebben járható helyeken. Ilyen viszonylag egyszerű helyzetben már hatékonyan előzi meg pl a ráfutást, ami türelmetlen vezetésből, esetleg elszundikálásból adódik. Hosszú utakon persze ez is nagy segítség. -
csigafi #1 "Ritkán érintettek balesetekben a Tesla autói "
Ez nagyon jó. Azonban azt sem szabad elfelejteni hogy nem egy tömegtermékről van szó így még az a ritka is soknak számít. Teslát azért csak a tehetősebb réteg vásárol. Ők meg többségben szarnak mindenre.