9
  • t_robert
    #9
    valóban hosszú évek óta kísérleteznek jetpackekkel. már vagy a 60-as évek óta. az újdonság a mi eszközökben leginkább az, hogy tele van rakva elektronikával és procival, hogy megpróbálja stabilizálni és biztonságossá tenni a repülést. régen 60 éve nem lehetett olyan gyors és apró elektronikát beépíteni, mint ma. Ezért is működnek a 4-6-8 propelleres távirányítós drónok vagy a olyan eszközök, mint egy seagway, ahol másodpercente a proci megpróbál aprókat belekorrigálni úgy 200-300-szor, hogy segítsen egyensúlyt megtartani. Valami hasonló procik és érzékelők próbálhatják ma finom korrekcióval egyensúlyban tartani a jetpacket. régen csak a pilóta érzékeire volt bízva, hogy mennyire stabilan tudja vezérelni a jet packet, így nem igen lehetett megbízhatóan használni. A régi jet packek 50-60 évvel ezelött leginkább életveszélyesek voltak. Nem is terjedtek el. Talán majd ma valami fejlett elektronikával, ami támogatja a pilótát és javitja a kormányzási hibákat. mai eszközeink egyre inkább tele vannak kis korrekciókat végző elektronikákkal(blokkolás gátló kipörgés gátló, és minden féle menet stabilizálok) Nyilván a repülés se más mint a földi közlekedés.
  • t_robert
    #8
    Ja ha volna hang, akkor azt is hallanánk....
    - Itt a bázis, hogy megy a repülés Jack?
    - Eddig minden jó... óhhhhh wait.... ég a lábam! ég a lábam. Most olvadt le az adidasom... A kurva hajtóműtől lángra kapott.... áhhhhhhhhhh zuhanok!!!!!
    Újságíró: Most mi történt?
    - Kollégánk, aki végre hajtott a repülést, most száll le.
    - Hiszen szemmel láthatóan zuhan, mint egy kő.......
    - Dehogy határozott bukó repüléssel közelíti meg a földet csak.....
    - Jézusom becsapódott!!!!!!
    - Nem csak keményen és határozottan landolt......
    - Hiszen kék villogóval és szirénával robognak oda a mentők!!!!!!
    - Áhhhhhh dehogy a teszt pilóta barátja a mentőápoló és azért rohan oda, hogy elsőnek gratulálhasson neki a sikerhez.
    - Hiszen most egy hullaszállító érkezik!
    - A fenét az a pilóta sógora az is gratulálni akar neki.
    - dehát most teszik be a kocsiba a pilótát egy nagy fém dobozban.
    - Ja hát ilyen a családi segítség, megígérte, hogy repülés után hazaviszi...... nem kell itt minden féle fake news híreket terjeszteni. Viszont szívesen várjuk majd a nyári teszt repülésen és akkor majd bemutatjuk az új pilótát. a mostani nyugdíjba megy, mert még repülés előtt közölte, hogy ez lesz neki az utolsó repülés. Azt mondta olyan biztonságos és megbízható már a jetpack, hogy nincsen benne semmi kihívás már a számára.


    Utoljára szerkesztette: t_robert, 2020.03.05. 09:28:19
  • ostoros
    #7
    https://www.youtube.com/watch?v=FK06zm-_bvQ&list=PLre1S3pFm2RARsMivfHFxSbMRUp2ToScr&index=28&t=0s
    :)
  • vilinger
    #6
    Ja, de azért 20m magasról is igencsak odavág a vízfelszínnek. Vagyis nem ajánlatos alatta tartózkodni (vagyis a jetpack mögött), én úgy látom.
  • vilinger
    #5
    Először én is csodálkoztam ezen. De ez egy tesztrepülés volt, ernyő nélkül is volt leszállás. Aztán gondolom a teszt kedvéért a végére az ernyőt is kipróbálták.
  • Szlajos
    #4
    Elfogyasztotta az üzemanyagot, vagy miért kellett ejtőernyővel leszállni?
    Nem hiszem, hogy ez a leggyorsabb, legkomfortosabb módja a leszállásnak.
  • VolJin
    #3
    Ez a három perc így haszontalan...
  • Tetsuo
    #2
    Ilyen jól manőverezve még nem igazán.
  • barret
    #1
    Hosszú évek óta használják,ennek még hír értéke sincsen.