7
  • defiant9
    #7
    "Az önvezetésnek nem nagyon kell direkt reklám"
    Ki beszélt itt reklámról? Az elemző értékelt 75->175->105 milliárd $-ra. Legutóbb azzal indokolt hogy a 'monetizáció' több időbe fog kerülni mint amivel korábban számolt. Ez nagyon nem azt jelenti mint amit te mondtál "nem kerültek közelebb az önvezetés álmához". A fejlesztők fejlesztenek(610 fő aki SW/HW mérnök), írják a kódot és nyilván haladnak is, nem egy helyben topognak.(A GM/Uber egyébként nagyobb létszámmal dolgozik.)

    "A Waymo meg a középmezőny alja volt a legutólsó disengagement report szerint."
    Melyik riport lenne ez? Az utolsó kaliforniai riport szerint(2019 februárban publikálták a 2018-as adatokat) elég magabiztos az előnyük:
  • defiant9
    #4
    Ez azért nyilvánvaló csúsztatás:
    "nem kerültek közelebb az önvezetés"
    vs
    "commercializing self-driving cars is taking longer than expected."
    Egy éve ugyanaz a Morgan Stanley emelte 175 milliárd $-ra(75 milliárdról) az értékelést aki most erről 175-ről visszavitte 105-re. Elemzői hiba és annak a korrigálása(idealista megközelítés), vagy csak szimplán mozgatni akarják a piacot, és pénzt keresni az árfolyammozgáson.
  • defiant9
    #2
    Mondhatjuk hogy nem cél hanem mellékhatás:) Cél az hogy maguknak pénzt termeljenek, ehhez egy olyan piac tortájából vágnának egy szeletet amiből eddig nem volt részesedésük. Egyébként tényleg nem akarnak (még) komplett autót gyártani. Rendeltek >80ezer járművet és vettek egy 100-400 fős detroiti gyárat ami ezeket alakítja át önvezetővé. A fuvaros viszont nem lesz egy nyugdíjas állás már arrafelé.
  • gombabácsi
    #1
    pedig szét tudnák rombolni, de nem teszik! de jó! nagyon jó cég!
    XD
    bazzeg ezek az ósdi marketing trükkök...