4
  • defiant9
    #4
    Az utolsó 2018-as kaliforniai jelentésben a Waymonál 18e km/1 átadást már nem nevezném soknak, kíváncsian várom az idei adatokat. Vélhetően többen kezdenek majd felzárkózni a Waymo-ra. Uber ugye Arizonában tesztel, de 40 autó azért már megalapoz némi progress rate-et, bár ez is csak töredéke a GM flottájának ahol csak úgy röpködnek az újabb milliárd dolláros fejlesztési pénzek. Az élenjárók most már azt pedzegetik a hatóságnál hogy engedélyezzék a kormány és a többi manuális irányítás kivételét a járművekből. Elon pedig nemrég arról beszélt hogy előbbre hoznák a korábbi 2020 közepi marketing néven 'full self driving' bekapcsolását egy szűkebb csoportnak idénre, de ez még nem biztos, és a vezetőnek továbbra is 2020 végéig át kell tudnia vennie az irányítást. Meglássuk mennyire nagyot mondás.
  • Ender Wiggin
    #3
    Szokták közölni, de csak az amerikában tesztelők. Egyik cégtől sem lehet igazából elájulni, mivel sok irányítás átadás van. Ami messze van a level 4-től. Egyébként a pesti AI Motive elég jó helyen van. Igaz, nekik szerényebb tudású, de azt megbízhatóan hozó technológia a célkitűzésük, azaz nincs rizsa a mindenható önvezetésről.
    Az Uber meg messze a legtrébb.
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2019.11.16. 07:54:03
  • defiant9
    #2
    "szemben közlekedő kerékpárosok"
    Én tegnap szembe haladtam az Arany János utcában egy önvezető tesztautóval, ezzel is segítettem a fejlesztést:)
    A VW státusz riportja számomra ambivalens, egyrészt kitűnő eredményekről beszél, másrészt meg alapvető hiányosságokról. Legtisztább az lenne ha közölnék a disengagement/km mutatót évente. A 2025-ös céldátumuk inkább a még megoldandó hiányosságok jelentős számára utal, de legalább nem hurrá optimisták.
  • tom_pika
    #1
    olcsó lesz ez az autó ezzel a hardverrel... tudom, nem is kell autót venni...