13
  • hillman
    #13
    Az új szivárványszínű almás logó üzenete: mind buzik vagytok.
  • ostoros
    #12
    A Göbbels-i propaganda lemásolása és pénzcsinálásra való felhasználása az amit ma marketingnek hívnak.
  • csicso82
    #11
    Ez igaz, de EZ AZ amit MINDEN vállalat szeretne elérni a földön, hogy habár ugyanolyan terméket gyártson is mint a másik 1-2 tucat versenytársa de mivel rá van írva hogy APPLE (és egy megkezdett alma logója) ezért hajlandó legyen valaki az észérveket és az ÁR/ÉRTÉK arány kőbevésett logikáját sutba dobni és 2-3x annyi pénzt adni érte.

    Ez hatalmas dolog, sajnos ez egyértelműen egy emberhez volt köthető, Steve Jobs-hoz, ő már nincs így szerintem törvényszerű, hogy közeledik az összeomlás. Ezt mondtam volna egy évvel ezelőtt, de az USA Kína fingatása miatt lehet átértékelem és talán még van esélye az Apple-nek is.
  • Sir Cryalot
    #10
    "még mindig a legjobb vállalat, mert a pénzét a termékek eladásával keresi meg és nem a felhasználók mozgásának a követésével. "

    Ezexerint a hányingerkeltés melegágyában a legjobb vállalat :D
  • TokraFan
    #9
    Nem mellesleg, nélküle nem lett volna Apple, az ő zseniális és korszakalkotó megoldásai miatt vették az Apple 2-őt. Kiváló mérnök ember. Más kérdés, hogy bármilyen jó egy termék, azt el is kell tudni adni, ehhez pedig kellenek a gazdasági szakemberek is. Azonban, én mindig azokat tisztelem csak, akik létrehoznak valamit. Wozniak ilyen ember!
  • yamato41
    #8
    Igen, fel kell darabolni. Majd a kis részeket egyenként feloszlatni. De tuaéjdonképpen ehhez fel sem kell darbolni. Bár tányleg igaz, amíg annyi idióta van, hogy veszik a túlárazott vackaikat, addig semmi sem fog változni. Aztán egyszer majd csődbe meg, a nagy halak majd szépen túlélik, még jót is röhögnek, a kicsik meg beledöglenek. A biznisz már csak ilyen. Hánynom kell...
  • M2 #7
    Gazdasági kérdésekben sosem volt jó a srác. Amúgy bírom, egy jószándékú, néha már túl naív, kedves kis mackó.
  • gombabácsi
    #6
    és jólelkűségből a kínai gigacégek is ezt teszik majd :)))
  • end3
    #5
    Most pár évtizedre lesz egy "völgymenet", amelyben a fejlett északi-nyugati országokat letarolják a "forró vidékekről" érkező népvándorlók és azok 2.-3. generációs, helyben született szaporulata sem lesz még elég polgárosodott. Azok a vállalatok maradnak meg, akik megtanulnak a "csórókon" gazdagodni. A régi üzleti modellek törvényszerűen maradnak alul.
    Utoljára szerkesztette: end3, 2019.08.30. 14:23:36
  • csicso82
    #4
    Jah, kibicnek semmi sem drága.
  • Zulu12
    #3
    Egy túlárazott túró az egész Epőől vállalat összes vacka...
  • nlght
    #2
    Amíg átbaszható idióta van, aki hajlandó ennyit fizetni hogy átbasszák érte addig pörögni fog a biznisz is. Sok hülyének muszáj ezt venni, mert az apple "trendi" és az ismik offline is lájkolják érte, de annyi eszük nincs hogy egy kicsit utánajárjanak hogy ennyi pénzért milyen lehetőségeik lenne.
  • Zoliz
    #1
    Minden királyt levágnak egyszer ezért jobb portfolioban, kisebb szegmensekben gondolkodni. Ájfón takarodj vidd a többi haverod! Igaz már esnek is az eladási számaid rendessen a picikh és jobb cégek miatt.
    Utoljára szerkesztette: Zoliz, 2019.08.30. 10:30:37