2
  • wraithLord
    #2
    Amellett, hogy igazad van, én nem szeretem a rövid videókat (kivéve, ha videóklip vagy valami látványvideó), mert annyi idő alatt nem tud átadni elég információt, nem tud kifejteni semmit. Aki nem képes (esetleg nincs ideje) végignézni egy 20-30 perces videót, az tekerjen bele. Néhány videós még ki is írja a videó leírásába, hogy mi hányadik percnél kezdődik, pont ezért.

    Amúgy a videósok már nagyon régen ezt csinálják, hogy minden videójuk a reklámelhelyezés miatt mindenképpen megvan 10 perc... És saját maguk is tisztában vannak vele, hogy egy videójukból az emberek átlagosan 1-2 percet néznek meg. A bevételt mégis megkapják, úgyhogy ezek szerint a nézőszám a lényeg, nem az, hogy hány percet néznek meg belőle.
    Most hirtelen 2 videóst tudok mondani, akik látványosan mindig leszarják ezt a 10 perces "szabályt", Zack Nelson (JRE) és Dave Lee. Általában jóval kevesebb, mint 10 percesek a videóik, de ha több, akkor relatíve sokkal több, és nem is próbálják megcélozni a 10 percet. Ők főállású videósok (Zack biztos), tehát valószínűleg nem (csak) így lehet profitot maximalizálni.
    Persze sok videós van, akinek ilyen 15-20-30 percesek a videóik, és mindig is annyi volt.
  • Tinman #1
    Miközben a sikeres videók fő jellemzője, hogy rövidek... 10 perc+ az már halál a mai embernek.