16
Battle Brothers
  • SG fan
    #16
    És azóta se jött kifejtés... XD
  • zorrobomber
    #15
    Miért kabaré a harc? Érdekelne erről egy kifejtés. (azon kívül hogy RNG)
    Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2019.10.24. 16:10:47
  • Torzonborz
    #14
    Hali, jó rég nem írt ide senki de azért egy próbát megér: tud valaki olyan modot ami a játék alap harci "mechanikáját" (lol egy rakás szar az egész :D ) helyreteszi? Legendary modot találtam de az nem megy nálam, már a menü se működik. :(
    Alapvetően tetszik a játék, jó a hangulat de a harc egy kabaré, még viccnek is rossz.
    Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.24. 16:08:36
  • b-type
    #13
    sztem sem, de azért mert a játék kinyírja, azért nem fogom hagyni a 40-50 napja hozzám nőt karaktert, ..de persze ez nem feltétlen igaz a jelenlegi állapotra, 2016 tavaszán adtam hozzá, és már akkor játszható volt, és egész 2017-ig kellett várni amíg nem kellett új játékot kezdeni a frissítésekkel.
    ..és közben elvettek egy térképet amin már megvolt hogy mit hova érdemes vinni...és sztem jó térkép volt, jobb mint a mostani...ugye nem kicsit számít hogy milyen terepen megy a csapat,..ez apróság, de sztem a régi térképen jobb volt az arány, és nekem valahogy logikusabb volt, katonai jellegű településeken sokkal jobb árat kaptál a fegyverekért és páncélokért.. a szintlépésekbe is akkor hozták be az esetlegességet amitől hülyét kaptam eleinte, pont az kap +1 a védelemre aki egyébként annak lenne jó az alap statjai után. ..és azért nagyon nem mindegy, mert ha sikerül felpáncélozni magas szintű csapatot (nálam véres komédiások) akkor sínre kerülsz...igaz hogy az ilyen jellegű játékokban az út a lényeg nem a cél, de a játékban én utálom a szerencsefaktort alap meghatározó cselekvéseknél.
    Diplomácia nagyon fontos,
  • zorrobomber
    #12
    Reload az ilyen játékot nem teszi jobbá szerintem. A feladatokat kell inkább jobban megválogatni. Az elején simán elvoltam szinte csak karaván kísérgetésekkel, amik elég jó pénzt hoznak, és gyakran nem is kell harcolni. Abból a pénzből egy alap felszerelés már megvan a 12 embernek. Persze ezt minimális tapasztalattal a hátam mögött mondom.
  • b-type
    #11
    De valahogy nincs lelke, vagy legalábbis engem nem fogott meg. Az első verzióban a térkép sokkal jobb volt sztem, az hogy el lehetett adni fegyvereket az őrségekben..
    ..és egyébként elég nehéz, ..vagy tudja tköm, nem is a csaták nehezek, hanem hogy elnevezel egy karaktert, akinek megvan a háttér története, fejlesztgeted, és leverik,..és ezért visszatöltöd. Van 8-10 ilyen karaktered és akkor addig amíg mindenki nincs talpig vasba addig sok a szöszölés a töltésekkel.
    Az ütésekben van egy valószínűségi faktor, ...és hát ezzel meg is érkeztünk a játékgyilkos megoldáshoz, persze hogy kcsög izének minden ütése betalál, hárman körbeállják és végignézed hogy minden ütéssel leverik a páncélját..és ha a végén nagy mázlival életben is marad, az egész már el van baxva.
    ...pláne ha te meg a legállatabb csávóddal atomfegyverrel miss-t nézel...
    Warbanners hasonló, az sztorisabb.
    Igazából mindkettő jó...csak valahogy ritkán játszom vele..
  • Montanosz
    #10
    nem avítt, egyszerűen táblás játéknak van megcsinálva.

  • Although
    #9
    Ma már én is nézem tetszik nem tetszik milyen motor grafika. Még játszok sőt etalon a POE. Te viszont szívből élvezel egy nagyon avítt játékot. Mert jó ezt látom. Tényleg az.
  • zorrobomber
    #8
    Nem teljesen értem ezt a kommentet, én most is örülök neki, és szerintem a régiekhez képest is tud újat mutatni. A problémám inkább az, hogy most már jóval kevesebb időm van :)
    Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2019.06.04. 17:32:24
  • Although
    #7
    Hihetetlen, ha belegondolok régen, mennyire tudtunk örülni egy ilyen játéknak mint ez.
  • zorrobomber
    #6
    Inkább játszok :)
  • Montanosz
    #5
    IGEN épp erre gondoltam, mert a pillars forditásra is vártam, aztán rájöttem amiota tolom hogy a sztori teljes értése nélkül is tolhattam volna már, leht felrakom megint. ha van kedved részletesebb ismertetőt is összedobhatnál, hátha mások is rákattannak
  • zorrobomber
    #4
    Ha ez vigasztal, a viszonylag nagy mennyiségű, és jól megírt szöveg leginkább "flavour text", vagyis inkább csak színezi a dolgokat, a végkimenetel a legtöbb esetben hasonló. Pl. ha út közben történik valami esemény, a történet viszonylag változatos, pl. megbotoznak épp egy embert, mert megpocsékolta a másik lovát , de az eredmény általában valami morál változás, vagy az adott ember csatlakozik (ha a kiszabadítást választod), ezeket pedig a szövegdobozok alján jelzi egy rövid mondattal.
  • Montanosz
    #3
    nekem bejön, csak kicsit szerény hozzá az angol tudásom
  • zorrobomber
    #2
    Kalle a legjobb emberem, még ha el is vesztett valamit út közben :)



  • zorrobomber
    #1
    A Battle Brothers egy szerepjátékos elemekkel megtűzdelt, körökre osztott taktikai játék, mely egy a Warhammer Fantasy által ihletett open world kampánykörnyezetben játszódik.

    A játékos egy zsoldoskompániát irányít, amihez a taktikai harcon túl hozzátartoznak a brigád ügyes-bajos dolgainak intézése is. Legyen meg a fedezet a fizetésekre, legyen elég étel-ital és kötszer, a sebesültek kapjanak megfelelő ellátást, és persze, hogy csak olyan pénzdíjakat vállaljon el a csapat, ami haszonnal kecsegtet. Ezen túl viszont a játékos szabad kezet kap, nem kötelező jófiúnak lenni. Lehet kereskedni, felfedezni, banditának állni, de hosszú távon a legnagyobb profittal a kitűzött vérdíjak bezsebelése jár.