5
  • Tetsuo
    #5
    Bevallom sem a játék, sem a cikk nem érdekel, de a hozzászólásokat olvastam.
    Nem értem mitől "retró" a grafika. Minden primitív grafika retró? :-O
    Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2019.05.20. 21:52:36
  • ugh
    #4
    Ezt a szines, szogletes, szinte alig arnyekolt es eles szinatmenetes, korbe rajzolas nelkuli, flat design-t a cartoon network es a nickelodeon hozta be par eve. (Elkeztek szamitogepen csinalni dompingszeruen a rajzfilmeket)
    Hasonlo, szamitogepes jatek a vektoros megjelenites miatt egy volt.
    Az another world.
  • ugh
    #3
    Nyilvan. Csak komment helyett el kellett volna olvasni figyelmesen mit irtam es te mirol beszelsz.
    (87-ben 11 evesen kaptam meg a c64-em...
    A grafika meg nem lehet retro (ugye a grafikarol volt szo) mivel 15 eve meg osszefosta volna magat egy ilyentol barmelyik konzol vagy pc.
    A jatek nehany alapveto gameplay eleme (sidescroll+gyepa) ami retro (double trouble (asszem), renegade, golden axe, stb).
    Viszont ez joval osszetettebb.
    Szerintem en inkabb vagom mirol van szo.
  • Munkas
    #2
    Vagy csak túl fiatal vagy. Hajdan több DOS-os játéknak ilyen volt a stílusa.
  • ugh
    #1
    A grafika kurvara nem retro.
    Ez a stilus pont par eve jelent meg a jatekokban.
    A retro a pixel grafika baszki.

    Amugy bazi hangulatos cucc.
    Kurva jok az animaciok es poenosak.