159
Második Világháborús Tengeralattjáró Szimulátor
-
Amergin #159 Azt mi dönti el, hogy az egyes "milk cow" tengeralattjárókat melyik mezőre lehet átvezényelni és melyikre nem?
Van olyan, hogy a jó helyen álló U-boatot engedné áthelyezni egy másik mezőre, de egy másik, eleve rossz helyen állót meg nem enged ugyanoda áthelyezni.
És vannak mezők, ahová eleve lehetetlen bármilyen u-boatot vezényelni.
"Természetesen" nem ír ki semmit, hogy mi a baj, miért nem lehet, csak "NEM."
Tök értelemetlen...
Utoljára szerkesztette: Amergin, 2024.10.21. 13:44:14 -
Toweliee #158 Köszi a választ, újrakezdem. A manuális torpedószámoiláshoz csíra vagyok, ahhoz még sokat kell gyakorolnom. -
flyinghigh #157 Nálam 18án van behúzva az ace of scapa flow achi tehát akkor már fixen tökéletesen működött a küldetés. Volt benne hiba de azt az első patchekkel már javították. Full realizmussal tolom annál nem számít mit számol automatán a gép, a tdc-be beírt adatok alapján megy a torpedó.
Utoljára szerkesztette: flyinghigh, 2024.09.07. 19:38:53 -
Toweliee #156 Sziasztok! Ez a játék bugos, vagy csak én nem tudok vele boldogulni?
- elküld a Scapa Flow küldetésre, sehol nincs ellenséges hajó
- berakom az egyik tisztet az attack periszkóphoz, random otthagyja
- a rádiós kezdi el számolni a torpedó adatait miközben neki az van feladatba adva, hogy a szonárral hallgatolózzon (és azt is csinálja a képernyő szerint)
- 1 km-re van tőlem az ellenséges hajó, se becélozni nem tudom, random eltünik a térképről (periszkóppal lehet látni), és nem tudom kilőni mert a % nem pörög, vagy csak kva lassan
Steam-es verzió, nem lopott
Utoljára szerkesztette: Toweliee, 2024.09.06. 20:34:03 -
55manfred #155 Sziasztok! Valaki elmagyarázná szájbarágósan az attack disc használatát? Találtam csomó anyagot, de az angolom nem túl jó, a Silent hunter magyar felülete meg megszünt... Köszönöm! -
krisz0422 #154 Ahh király! KÖSZIII!! -
moho79 #153 Szia
Már van rá gépi fordítás.
https://gep.monster/games/uboat -
krisz0422 #152 Hali!
Látom sajna nem nagy az aktivitás itt. :(
Abban segítsetek légyszi, hogy hol, melyik könyvtárban vannak a nyelvi fájlok?
Megpróbálnám MI-vel lefordítani.
Köszi! :) -
Amergin #151 A bétában a 15.000x -es időgyorsítás elcseszi a sebességünket: sokkal lassabban fogunk haladni (kb. 1/3-addal) mint ha az 1800x -ost (vagy a kisebbeket) használjuk. Kis távolságokon nem zavaró, de ha Amerikába kell menni ott már óriási különbség, hogy az átlagsebességünk az út során 20 km/óra vagy 30 km/óra.
Ez van... -
krisz0422 #150 Hali!
Látom, hogy folyamatosan adnak hozzá lokalizációkat.
Nincs köztünk valami profi, vállalkozószellem aki jelentkezik náluk a magyar nyel végett? :) -
Amergin #149 Az új béta már játszható... -
Amergin #148 AC43, sarkvidéki küldetés: olyan hullámzásba kerültem, hogy konkrétan nem tudtam a felszínen maradni, az átcsapó hullámok miatt beömlő viz mennyiséggel nem bírt el a pumpa!
Le kellett merülni. 30 m-re állítottam a mélységet a hajó viszont 15-45 m között volt a felszíntől a mérő szerint, azaz 25-30 m-es hullámok voltak. Nem volt vihar még csak eső vagy hó se csak felhős idő (0 fok körüli hőmérséklet, 1941 november), szóval nem tudom honnan jöttek ezek az óriási hullámok...
A közelben (70 km) volt egy konvoj, amit megtámadtam (mire odaértem elcsendesedett a hullámzás) de nagyon meglepődtem, hogy a konvoj szét volt szóródva! Látszott, hogy őket is megtépázta a hullámverés és még nem tudtak újra összeállni.
Nem hittem volna, hogy még ezt is megcsinálják ebben a játékban, le a kalappal!
Utoljára szerkesztette: Amergin, 2024.04.18. 21:07:17 -
Amergin #147 A Karabiner 98k mire való?
Van olyan helyzet, amikor hasznát lehet venni? -
Amergin #146 Csak egy átlagos küldetés a Drumbeat-hadműveletben...
:) -
Amergin #145 Aki esetleg azzal a (kézenfekvőnek tűnő) gondolattal kacérkodik, hogy az északi sarkkör környékén körbehajózza a földet azt lebeszélném erről.
A térkép erősen torzít a sarkok felé, de a játék nem veszi figyelemebe ezt a torzítást, vagyis a Norvégia északi részétől az Alaszkai szorosig a valóságban mérhető kb. 4.200 km HELYETT ez az út a játékban kb. 17.000(!) km hosszú lesz. Viszonyításul: La Rochelle-ből Dél-Amerika déli csücskéig, a Horn Fokig az út kb. 14.000 km!
A Barens tengeren még csak-csak van hajóforgalom (2 konvojt láttam), de utána már nagyon kicsi: 1 db tankert lőttem ki még Novaja Zemlja környékén de utána már semmivel se találkoztam, pedig hallgatóztam rendszeresen. Diksonban a kikötőben még láttam pár hajót ott parkolni, de nem nagy valami, azért elmenni nem éri meg.
És a bónusz: valóra váltottam a középkori tengerészek rémálmát: a Föld szélén a mélybe zuhantam. Szó szerint leestem, amikor Alaszka felé, kelet felé eljutottam a térkép széléig. A hajó pörgött a levegőben össze-vissza majd összetört, mindenki megsérült...
Utoljára szerkesztette: Amergin, 2023.11.29. 00:51:04 -
Amergin #144 Amerika partjainál (vagy bárhol, messze Európától) az óra használhatatlan lesz abban az értelemben, hogy nem fogjuk tudni ránézésre belőni, hogy mikor lesz napfelkelte vagy naplemente, mert az óra nem "állítódik át", amikor mi egyik időzónából átlépünk egy másikba.
Ha tudni akarjuk, hogy mikor megy le (vagy kel fel) a nap az adott földrajzi helyen, ahol éppen vagyunk (mert mondjuk éjjel akarunk támadni), akkor segítenek az alábbi linkek.
Ahogy látom a játék órája az UTC időt használja, ahhoz van állítva, vagyis nincs téli-nyári óraállítgatás benne.
Be lehet adni a dátumot (múltban lévőt is) és be lehet adni a földrajzi koordinátákat is. Ez alapján megmondja az oldal, hogy mikor van napfelkelte, naplemente, szürkület, stb...
Ez után már csak korrigálnunk kell az értéket az időzóna eltolódásával az UTC időzónájához képest és már meg is vannak a kívánt időpontok bárhol a glóbuszon!
Greenwich-től nyugatra hozzá kell adni, keletre el kell venni annyi órát az eredményként kapott időből, ahány időzónával vagyunk arrébb az UTC időzónához képest.
Napkelte-napnyugta meghatározása
időzóna meghatározása
Utoljára szerkesztette: Amergin, 2023.11.26. 12:35:35 -
flyinghigh #143 Pár lövés után kisebb fedélzeti tűznél de még ne süllyedjen a tanker volt hogy beadta a hajóraszállást de a sok opcio nem volt kabin és fedélzet semmi loot lehetőség csak elsüllyesztés. -
VDomino #142 Én megkinálnám a fedélzeti ágyúval, az biztos. -
Amergin #141 Belefutottam egy két hajós semleges konvojba. Az egyik egy tanker (panamai zászló alatt), a másik egy kereskedelmi hajó (kolumbiai zászló alatt).
A kereskedelmi hajóra küldtem küldöttséget, az uticél hivatalosan Írország volt, de mikor megfingattam a kapitányt kiderült, hogy csempész és Angliának viszi az árut.
Elsüllyesztettem.
Kérdés: elsüllyeszthetem-e a tankert is? Díjazza, honorálja a játék? Átszállni ugyebár tankerekre nem lehet, így nem lehetséges kideríteni, hogy hová megy, de a másik hajó csempész volt és mellette haladt, együtt mentek.
Józan ész szerint el kellene süllyeszteni szerintem, de nem tudom, hogy a játék is így gondolja-e.
Ha nem, akkor kár a gőzért meg a torpedóért...
Valaki tudja a választ?
-
flyinghigh #140 Full Release Dev Log 2 Torpedo Data Computer, Echosounder, Diesel engines
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Utoljára szerkesztette: flyinghigh, 2023.11.08. 21:22:28 -
frem #139 Köszönjük szépen! Remek, hogy időről-időre előveszed és foglalkozol vele, reméljük hamarosan kikerül a korai hozzáférés állapotából és nem kell már annyit foltozni.
A letöltés körüli bonyodalmak miatt kérdezem, hogy nem gondoltál még arra, hogy a Magyarítások Portálon kiadd? Láttam ott egy-két hozzászólást amiben érdeklődtek utána. De ott senki nem tud róla, hogy elkészítetted és hogy itt elérhető. -
Golyo022 #138 Tökéletes. Köszönöm. -
Bizó08 #137 Szia!
INNEN TÖLTHETŐ -
Golyo022 #136 Nekem valahogy egyik link sem működik. Minden hol azt írja a file törölve lett. -
Amergin #135 Van értelme átmenni a Csendes Óceánra vagy az Indiai Óceánra, van ott bármilyen hajóforgalom? Milk Cow-val megoldható lenne csak nem tudom van-e értelme.
Illetve van-e olyan mod, amivel Japánban lehet kikötni és küldetést vállalni? Mert egyébként nincs értelme elmenni mondjuk Ausztráliáig. -
Bizó08 #134 Néhány javítás:
Ezt töltsétek -
Bizó08 #133 Nagyjából elkészültem vele, ami azt jelenti, hogy nincs teljesen letesztelve. Nyugodtan írjatok, ha van észrevétel, javaslat stb...
Telepítése a szokásos útvonalon zajlik (már aki steam-es verziót használ): Steam\steamapps\common\UBOAT\UBOAT_Data\Data Sheets
Jó szórakozást, szívesen! :)
Töltöm -
Szotyiiika #132 Köszönyük! :) -
Bizó08 #131 Sziasztok!
Készítem a magyarítás frissítését a legújabb verzióhoz, ami talán már a végleges. Elég jelentős változásokat láttam, ezért kérek még egy kis türelmet mindazoktól, akiket még érdekel és várják... -
Szotyiiika #130 Sziasztok a magyarítás jelenleg hogy áll? -
krisz0422 #129 Okés, köszi!
Remélem elkészül ehhez is a magyarítás.... Szerintem iszonyat jó játék. :) -
flyinghigh #128 Mivel teljesen átdolgozták a kampányrendszert az a része és az új dolgok hibásan vagy egyáltalán nem jelennek meg. De ha az alap dolgok mennek nagyon nem fogsz elkavarodni. Alapból az angolt használtam eddig mert szar ha hardcore beállításokkal egy több órás küldetés az amiatt bukik mert nem töltött be valami hiányzó információt a régebbi szövegfájlból. Persze van időközönkénti mentés , de az már visszatöltve megváltoztatja az ellenség épp aktuális taktikáját. -
krisz0422 #127 Sziasztok!
Egyik kérdésem az, hogy lesz e magyarítás a jelenlegi verzióhoz?
A másik pedig, hogy a 'régi' honosítással lehet e játszani a mostani verzióval? -
flyinghigh #126 Update 2022.1 -
flyinghigh #125 Roadmap
április 4ig 10€-ért behúzható -
greso #124 Köszönjük szépen :) -
Bizó08 #123 Nincs mit, jó szórakozást! :) -
#122 Ugyanez volt nalam is anno, talan az SH2-vel :) Nagyon sokaig jatszottam vele, egy nyomorult periszkopon keresztul figyeltem a tanker konvojokat, majd lottem a torpedokat es szamoltam az osszesitett elpusztitott tonnakat. Aztan persze ugy menekultem a tenger melyere (ha tudtam), amikor megjelent egy-egy rombolo, ahogy az a nagykonyvben elo van irva. Volt olyan mission, hogy kb a hajotesten minden serult volt, mire visszaertem a kikotobe. Arra is emlekszem, hogy akkoriban nagy divat volt a jatekokban a medall/kitutentes osztasa a campaign soran, es csak ugy gyultek a biletak az egyenruhan, es rohadt buszke voltam :D
Hozzateszem, kellett ehhez Petersen Das Bootja is, es az abban latottak. -
lonvard #121 Skacok én a Silent Hunter 3-al véresre játszottam magam annak idején, viszont azóta valahogy nem találom a megfelelő játékot. Mi tetszett az SH3-ban? Hogy óriási szabadságunk volt, sokféle hajótípus, legénység menedzsment, és az hogy az Atlanti közepén ha kaptam egy rádiójelzést egy konvojról, akkor ki tudtam számolni, hogy hogyan kerüljek elé, és egyszerűen az az érzés, hogy több száz kilométer hajókázás után egyszer csak a hidrofonban meghallom a konvoj távoli hangját, az a tökéletes tengeralattjárós feeling.
Na most ehhez képest ez az Uboat mit tud?
update: felspanoltam magam, töltöm az SH3-at. :D
Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.01.18. 09:54:59 -
Pelsodriver #120 Szia! Köszönöm szépen, működik. Mostanában vettem meg a játékot a magyarítás miatt, Nagyon örülök a fordításnak, mert az angol tudásom még nem elégséges ehhez a játékhoz. Zseniális a fordítás, így egész más hangulata van.