2
-
kalapos01 #2 " ha egy film jól szerepel a krikusoknál, az nem a film jó minőségét jelzi, csupán azt, hogy tetszik a kritikusoknak"
Ergó jó film. Vagy arra célzol, hogy egy film jóságát (gulp) te (gulp) határozod meg? Gondolkozok, gondolkozok, de nem nagyon jut eszembe cáfolat a fentire.
Egyébként a mondandódban az a vicces, hogy a marketing kapcsán elég nagy marhaságot mondtál, mert kábé pont olyan kijelentést tettél, amilyennel az előző mondatban vitatkozol. Ha (bocs, ezt az ostobaságot nem tudom röhögés nélkül leírni) mindent uralna a marketing :)))))), akkor elég egyszerű lenne az élet, nem dőlnének be agyonreklámozott termékek, nem buknának filmek. Túl egyszerű gondolkodás kell ahhoz, hogy valaki komolyan elhiggye, hogy a marketing (megint jön a röhögőgörcs, elnézést kérek) mindent ural :)))))). Az csak egy tényező és kész.
Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2019.04.23. 04:30:22 -
KoLaMan #1 "ismét bizonyította, hogy a horrorok esetében a marketing hatása sokkal erősebb a nézőkre, mint a minőségét"
Túltéve magunkat a mondat értelmetlenségén (de gyanítva, hogy mit is akart jelenteni), szögezzük le ismét: ha egy film jól szerepel a krikusoknál, az nem a film jó minőségét jelzi, csupán azt, hogy tetszik a kritikusoknak - ennyit, és nem többet.
A marketing meg... Eh, régóta az ural mindent; ízlést, tudatot, mindent befolyásoló, elsöprő hatása már axióma - megemlíteni sem érdemes.