Szekeres Viktor

Mostantól kezdve horrorfilmek is kapnak húsvéti premiert

A The Curse of La Llorona bizonyítja, hogy a Húsvét sem akadálya egy horrorfilm sikerességének.

A Warner Bros. és a New Line közös filmje, a The Curse of La Llorona lett a hétvége legsikeresebb filmje Amerikában. Az első becslések szerint a horror a nyitóhétvégéjén 26,5 millió dollár bevételt hozott annak ellenére, hogy R-korhatáros volt. A vártnál erősebben kezdő film egyrészt ismét bizonyította, hogy a horrorok esetében a marketing hatása sokkal erősebb a nézőkre, mint a minőségét, másrészt az is kiderült, hogy a műfaj Húsvét idején is sikeres lehet a mozikban.

A latinx közönségre hangszerelt, keresztény tematikájú alkotás nagyjából hasonló arányban érdekelte a férfiakat és a nőket, bár a fiatalokat közel sem vonzotta be annyira a mozikba, mint arra számítottak, hiszen a nézőknek mindössze 40%-a volt 25 éven aluli, pedig a zsáner filmjei általában az ifjabb közönség fele szoktak tendálni. A film nemzetközileg 30 milliós bevételt termelt a hétvégén, természetesen Mexikóban kaszálva a legnagyobbat, 5,3 millió dollárt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kalapos01 #2
    " ha egy film jól szerepel a krikusoknál, az nem a film jó minőségét jelzi, csupán azt, hogy tetszik a kritikusoknak"

    Ergó jó film. Vagy arra célzol, hogy egy film jóságát (gulp) te (gulp) határozod meg? Gondolkozok, gondolkozok, de nem nagyon jut eszembe cáfolat a fentire.

    Egyébként a mondandódban az a vicces, hogy a marketing kapcsán elég nagy marhaságot mondtál, mert kábé pont olyan kijelentést tettél, amilyennel az előző mondatban vitatkozol. Ha (bocs, ezt az ostobaságot nem tudom röhögés nélkül leírni) mindent uralna a marketing :)))))), akkor elég egyszerű lenne az élet, nem dőlnének be agyonreklámozott termékek, nem buknának filmek. Túl egyszerű gondolkodás kell ahhoz, hogy valaki komolyan elhiggye, hogy a marketing (megint jön a röhögőgörcs, elnézést kérek) mindent ural :)))))). Az csak egy tényező és kész.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2019.04.23. 04:30:22
  • KoLaMan #1
    "ismét bizonyította, hogy a horrorok esetében a marketing hatása sokkal erősebb a nézőkre, mint a minőségét"
    Túltéve magunkat a mondat értelmetlenségén (de gyanítva, hogy mit is akart jelenteni), szögezzük le ismét: ha egy film jól szerepel a krikusoknál, az nem a film jó minőségét jelzi, csupán azt, hogy tetszik a kritikusoknak - ennyit, és nem többet.

    A marketing meg... Eh, régóta az ural mindent; ízlést, tudatot, mindent befolyásoló, elsöprő hatása már axióma - megemlíteni sem érdemes.