12
  • bmw
    #12
    Az MC akkor egye meg a kajajat....
  • Ellaberin
    #11
    "Ezert van szinte minden nem hajlektalan embernek okostelefonja. "

    Pont a meki hazájában volt szerencsém látni, hogy a hajléktalan bepapírozta magát a neves étterem előtt, elővette a telóját és netezett, mert ott ingyen volt a wifi ;) Szóval a hajléktalan az nem mindig szegény vagy hülye.

    on:
    Mondjuk az se semmi, hogy arra sem kell gondolnom, hogy most meleg teát akarok avagy hideg fagylaltot. Yepp! - Ja nem. :S

    Eléggé feltaláltuk a meleg vizet érzésem van. Illetve, ha mögé nézünk szépen becsomagolva láthatjuk, hogy akarja a meki azt a marék szerencsétlent is kirúgni, aki még hajlandó elmenni nekik robotolni.

    Utoljára szerkesztette: Ellaberin, 2019.03.29. 13:46:05
  • igazamvanvagyig
    #10
    Ha az emberekben lenne egy kis osszefogas es tudatossag akkor nem hasznalna senki.
    Ha 1 -2 napig senki nem hasznalna be is szuntetnek. (azert nyugaton neha latom,hogy direkt nem mennek oda pl az automata penztargephez (ha nincs nagy sor a penztarosnal,es mondom csak nehe),mert igy nem lesz munkaja az embeknek tehat magyukkal cseszunk ki.
  • mrzed001
    #9
    Azért csendbe jegyezném meg, hogy az én gyerekkoromba (80-as évek) még elég jó dolgokat adott az automata.
    Pl Utasellátó (párizsi krémmel töltött ostyatekercs), vagy ujjnyi vastag rántott húsos szendvics ....
    Sőt, voltak jégkrém automaták is. Na a mai jégkrémek a közelébe nem érnek azoknak, amiket akkoriban csináltak !
    Sem a macifejes habos, sem a csokival borítottnak.
    Szóval ja, akkor még érdemes volt automatából vásárolni. Manapság a fonnyadt salátás szendvics, meg a 3 féle fogba-ragadós csoki közül inkább a SEMMIT válassza az ember.


    Utoljára szerkesztette: mrzed001, 2019.03.28. 21:11:04
  • dyra
    #8
    Semmi érdekes nincs ebben. Lényegében kiszervezik a pénztáros és a rendelésfelvevő munkáját a vendégnek. Te intézed magadnak a rendelést és a fizetést is. Cserébe nem kell sorba állnod. Az automatizált ajánlatok már a bullshit része. Mókus vakításnak jó. Gondolom idővel a begyüjtött adatoknak köszönhetően csak megnyomod a "szokásos" gombot bemész a mekibe kapod a kaját és már semmi mással nem kell foglalkoznod csak hogy bepakold magadba. 10 év múlva már az se kell csak bemész a mekibe és kapod a kajád. A többit majd a személyes asszisztensed intézi.
    Utoljára szerkesztette: dyra, 2019.03.28. 19:04:52
  • kvp
    #7
    "Imádtam! Azt éreztük, hogy na most már aztán tényleg itt az űrkorszak!"

    Na most kepzeld el ez mekis valtozatban. Kivalasztja az ember a telefonjan a kajat, kifizeti, a szoftver szol, hogy mehet erte es akkor csak eleg felmutatni a telefon kijelzojen egy QR kodot es egy talcan kijon a megrendelt etel, ott fogyasztasra vagy szepen csomagolva elvitelre. Majdnem tiszta star trek... :-)

    ps: Egy gep ennyire egyszeru feladatokat mint a rendeles felvetele, a fizetes es a menu osszeallitasa a kesz komponensekbol biztosan jobban tud csinalni mint egy rosszul fizetett, kepzetlen, egyebkent is csak a penzert csinalja alkalmazott. Nem veletlen, hogy a liftesek is kimentek a divatbol, mar csak nehany magyar korhazban latni neha emberi liftkezelot, de mar ok sem direkben vezerlek a villanymotort egy sebessegszabalyzo karral, csak a gombokat nyomkodjak. Pont mint a mekiben az eladok a kijelzot.
  • regelek5
    #6
    Szerintem meg ez nem más, mint egy újabb szög az emberiség koporsójába.
  • M2 #5
    Emlékszem, hogy gyerekkoromban rajongtam a sütiautomatákért. Ott voltak körtálcán, emeleteken a sütik, bedobtuk a pénzt, megnyomtam a gombot és beforgott a sütikém. Imádtam! Azt éreztük, hogy na most már aztán tényleg itt az űrkorszak! :-)
  • kvp
    #4
    "MC-ben azt az érintő panelt ami van már most pár helyen inkább kerülném."

    Ezert van szinte minden nem hajlektalan embernek okostelefonja. Akinek meg nincs, az jellemzoen amugy se tudna hasznalni a kijelzot, ezert inkabb szoban fog rendelni, mar amig van kinel.

    A fent emlitett technologia egyebkent nem errol szol, hanem arrol, hogy szoftver javasolja a menu osszeallitasokat es az akciokat, hogy maximalizalni tudjak az eladasokat. Ha nyaron sut a nap es meleg van, fagyi akcio, de ha kozben beborul es jegeso hullik le valahol, akkor meg a meleg teat nyomatjak. Mindezt automatikusan, akar boltonkent lebontva.

    ps: Az automatizalt gyorsetterem az ami mar egyszer letezett nallunk es nyugaton is, etelautomatakkal. Aztan rajottek, hogy olcsobb az emberi munkaerot megfizetni. Ez persze az emberi munkaero es a gepek aktualis ar/ertek aranyatol fugg, tehat ujra visszaterhetnek a regi etel automatak. Csak mar fejlettebb valtozatban, tehat nem nekunk kell mindegyik rekeszbol kivenni a kajat, hanem a rendeles alapjan egy a gep osszerakja egy talcara es penzbedobalas helyett elektronikusan tudjuk kifizetni. Mondjuk en a magam reszerol tamogatom, mert eleg sokat gyorsitana a gyorsettermek kiszolgalasi sebessegen.
  • dyra
    #3
    Háát az MC-ben azt az érintő panelt ami van már most pár helyen inkább kerülném. A 3-as melletti MC-ben olyan retvás általában, hogy arra szavak nincsenek. Gratulálok annak aki tapicskolja.
  • mrzed001
    #2
    Másnak is eszébe jutott a cikkre az a bizonyos utolsó évados, "némafilmes" X-Akták rész ?
  • dregnarr1 #1
    KFC-nél is van olyan, hogy összeállítod a rendelésedet a telefonon, aztán mire odaérsz, csak át kell venni. Lényegében a pénztárt eliminálja.