9
  • mrzed001
    #9
    Most nem azért, de aki akkora analfabéta, hogy vásárlás előtt nem tudja beírni a google-ba, hogy cég + homár és elolvasni a cikkeket ... az meg is érdemli, hogy a homáron végezze.
    Az tuti, hogy az e-/mag digitáltól rendelni nem fogok (ahogy elődeiktől se)
  • Vanek úr
    #8
    Mert sokan nem néznek utána vásárlás előtt, hogy milyen az ügyintézés. Csak az 'olcsó' árakat látják, meg hogy piacvezető (vagyis biztosan megbízható), és már kész is a vásárlás. És sokaknál nem is kell küzdeni garanciális ügyintézéssel; így lehet, hogy évekig nem fogják megtapasztalni azt, ami miatt sok-sok fórumos írás született már.
  • Tetsuo
    #7
    Nem tudom hogy a sok negatív vélemény ellenére még miért vásárolnak a két üzletből tömegével az emberek, de nem Magyarországon élve is néhány kattintás után megállapítható, hogy mindkét cégnél (most már egy), ótvaros a kiszolgálás és a garancia érvényesítése (ami itt hónapokat is igénybe vehet!). Sokan panaszkodnak, hogy visszavitt, leselejtezett termékeket adnak el újként stb.
    Ki a halál akar 2-3 ezer ft-ot spórolni úgy, hogy ezt a rizikót bevállalja?! Ott a MediaMarkt például, ami sokkal megbízhatóbb. (Igen, 2-3 ezerrel drágább a rizsfőző vagy a mikrohifi, de biztosabb a gari.)
  • quatlander
    #6
    Hurrá...
  • VJP
    #5
    Az Extreme Digital-al eddig nem olt bajom, de ha egyesül az eMag-gal, akik ellen most folyik egy Békéltető testületi eljárás miattam, akkor onnan sem fogok rendelni többet!

    Az eMag kommunikációjával nincs gond, mert nincs nekik. Akik nem válaszolnak levélre azzal nem tudok mit kezdeni. Pedig egyezkedni akartam békésen...
  • ktamas74
    #4
    +1
  • Ayma
    #3
    Egyetértek. EMAG-ról annyit, hogy nagyon pofátlan akcióik lettek. Egy-egy csali termék bent van, de ha utánanéz az ember a 40%-os akciójuk gyakran többe kerül mint máshol a "normál" ár.2017-ben még aktívan vásároltam tőlük, '18-'19 már nem játszik.

    @Laza: EMAG-ról tudok nyilatkozni. Ratyi ügyfélszolgálat és garanciális kezelés. Nem értették miért baxtatom őket, hogy hol van már a javításra visszaküldött termék hónapok után. Cserekészülék nuku, kommunikáció nulla, mellébeszélésből perfekt.
  • Andrevv
    #2
    Ez rossz hír, áremelkedésekhez fog vezetni. Kevesebb konkurencia, nem kell annyira az árakkal versenyezzenek. Romániában már drágának számít az emag, egymást vásárolják fel a nagyok...
  • Laza
    #1
    Ha ügyfélszolgálat, akkor mindkét irányból van hova fejlődni, mert jelenleg mindkettőé hulladék ...